bayramda kuşadası gezisi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kaşılarızda sen gelmiyonmu özleştik breee:mrgreen:
demişsin ama bizim formatımız farklı biliyorsun :) biz daha oturmuş şeyleri tercih ediyoruz yani evimizde oturuyoruz :queen:

buraya koptum vallaha:p:p:p ama sen gene bişeyler yaparsın son anda.pazar sabahı buralardan gidiyorum ona göre,pazartesi işbaşı
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
ümmet bey hayırlı geziler..o tamirci senin gibi bir gezginden para almış yaaa pes doğrusu...:farao:birde adamın reklamını yapar gibi resmini koymuşsun..neyse yeni resimlerinizi bekliyoruz..hoşca kalın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ümmet bey hayırlı geziler..o tamirci senin gibi bir gezginden para almış yaaa pes doğrusu...:farao:birde adamın reklamını yapar gibi resmini koymuşsun..neyse yeni resimlerinizi bekliyoruz..hoşca kalın

servise 100 ytl ödedim ama bayram boyunca usta bulamasaydım pazar akşamı otobüsle döncektim istanbula,çünkü p.zartesi işbaşı motoruda kargoya vercektim 500 ytl tutuyor.açık servis bulduğum için şanslı sayılırım.çocuk beni hiç görmemişki para taleb etti.bende hiçbirşey konuşmadan ödedim parasını,sıkıntı yok cemal bey ben motorun olduğuna şükrediyom,eeeee bikerede para ödeyelim demiya.:cat::cat::queen::p:p
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Abi ayağına sağlık özlemiştim kuşadasını ne zamandır gitmek istiyordum sağolasın gitmiş kadar oldum kendine dikkat et İDOLÜMÜZ
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
abi 12,24de çektiğin 2. resmi wallpaper aldım :) süper resimler. kazasız sürüşler abi :)
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
abicim allah her daim yardımcın olsun...
yolunu düşürde yüzün görelim :wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kuşadası resimlerine devam



yılancı burnu güzel manzra demi



güvercin kalesi







kuşadası merkezde KERVANSARAY OTEL VE RESTAURANT



sahilden görüntüler











gazibeğendiye resim çekmye çıktım bi baktım orda eski dostlar motordünyası.net ten arkadaşlar çok sıcak sohbetlerinden dolayı kendilerine çok teşekkür ederim



gazibeğendiden kuşadası görünüşü

[/URL

[URL=http://imageshack.us]


VE MOTORDÜNYASI İLE MOTORLARIMIZ







selçuğa bağlı pzmucak sahili ve plajı





[/URL)

kuşadası macerası bukadar başka gezilerde buluşmak üzere hepinize iyi bayramlar.
 
Katılım
22 Ara 2007
Mesajlar
47
ümmet abi dolasıyorsun yine resimler icin tessekkür ederim öğle daldım resimlere ki sanki ordaymısım
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Elıne saglık Ümmet abı resımler cok guzel gezıde super olmus
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abi güzelbi gezi olmuş yine...Yüreğine sağlık..Bayramın ayrıca kutlu olsun..
Hayranım abim be sana..Bu yollar sana HELAL..:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
selam ümmet abi bakıyorum keyifler tam allah bozmasın yolun açık olsun görüşemiyoruz
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
abi hangi arada derede gittin oraya daha dün msn de konuşuyorduk,dönüşte tekirdağdan geçersen ara beni.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
14
ümmet abim tekerine saglık abi sen birtanesin beee yazında kışında muhteşem ege bee ooof be of efkar bastı şimdiiii
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi sen bi harikasın :rendeer:
Allah banada senin gibi bir emeklilik nasip etsin.sen mt ailesinin babasısın
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
abi seni tekrar aramızda görmek çok güseldi resimler bizi o ana götürmeye yetiyor.
çok fazla kalamadın tophanede ama yorgundun her halinden belliydii bide arıza yaşadın sanırım ama ufak bişi olsa gereek allah sana sağlık sıhhat versin sende bize bol bol resim :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Resimlere teşekkür...Mekanlar tanıdık olunca bakması daha lezzet veriyor.....

Bu arada MÖT ne yaaaa?.....:queen::queen::queen::queen:

neden bahsettiğini anlamadım alp sen hayal gördün galiba:p:p ehh bende senin bi açığını yakalarım herhalde.bensiz mangalın hesabınıda verceniz daha.:queen::queen:

abi sen bi harikasın :rendeer:
Allah banada senin gibi bir emeklilik nasip etsin.sen mt ailesinin babasısın

ne emklisi demir kardeş,ben pek sigortalı çalışmadım.keşke emekli olabilsem
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst