Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
- Konu Yazar
- #21
kaşılarızda sen gelmiyonmu özleştik breee:mrgreen:
demişsin ama bizim formatımız farklı biliyorsunbiz daha oturmuş şeyleri tercih ediyoruz yani evimizde oturuyoruz :queen:
buraya koptum vallaha












[/URL





[/URL)