- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,401
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bu sene Karadeniz gezisine ek olarak gitmek istediğimiz Gürcistan-Batum motosiklet festivaline geçtiğimiz sene giden varmı? İzlenimleriniz nedir,konaklama ,pasaport işlemleri,genel ortam,beğendiğiniz ,yada beğenmediğiniz durumlar,kısaca gözlemlediğiniz olumlu yada olumsuz herşeyi yazarmısınız.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:28 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/mot...otosiklet-festivali-29-30-31-tem-1-agust.html
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:28 ----------
Arkadaşlar bu sene Karadeniz gezisine ek olarak gitmek istediğimiz Gürcistan-Batum motosiklet festivaline geçtiğimiz sene giden varmı? İzlenimleriniz nedir,konaklama ,pasaport işlemleri,genel ortam,beğendiğiniz ,yada beğenmediğiniz durumlar,kısaca gözlemlediğiniz olumlu yada olumsuz herşeyi yazarmısınız.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...otosiklet-festivali-29-30-31-tem-1-agust.html