Böyle haberler sayesinde arabalara oranla belkide %1 oranında olan ölümlü kazalar duyuruluyor ve her motor kazası ölümle biter diye saçma bi kanı doğuyor 45-50 yaşında göbekli,ağzında sigara kahvede yayılan amcaların aklında sonra aynı amcalar 1-1.5 tonluk 4 tekerli vasıtalarıyla tüm motosikletlileri gördükleri yerde sindirmeye ,"ne işi var bunların otoyolda,bak ş.refsize" diye üzerimize direksiyon kırmaya başlıyolar.Bide otobanda 250 ile gitmesine rağmen yaptığı hayvanlıktan utanmadan,kurallara uygun seyreden otomobillerden yol isteyen,geç yol verilince dövecek gibi donup bakan el işareti yapan bi öküzü yada artçısının güvenliğini düşünmeyen,tüm korumaları kullanmayan,motorla fizik kurallarına meydan okuyan bi arkadaşımızıda eklersek adımızın temizlenmesine,kültürümüzün zenginleşerek yerleşmesine imkan yok.
Zaten toplumumuzdada bilmiyorsan,yabancısıysan kötüdür yaklaşımı var.Konyada milletvekili kazası sanki Allah göğe yükseltmiş gibi anlatılıyo ama 2 gündür herkes "bak salak motorcuya,köprüde kafası kopmuş,binersen öyle olur işte oh olsun" diyo malum kazaya.
Neyse gelde tüm bunları anne-babalarımıza,bizi sevenlere anlat,açıkla

ale: :silent:
not:amca tasvirine bozulan olmasın :cherry: