Basında Çıkan "Motor Kazası" Haberleri Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bence bu şekilde yazılması daha iyi , motor sürmeyi oyun sanan arkadaşlara ibret oluyor...
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
Medyaya malzeme lazım arkadasım. Otomobil vb araçlara herkez binebiliyor ama biz ikitekerciler azınlıkta olduğumuz için hala milletin kafasında tam yer edınememıs durumdayız. Motosiklet kulturumuz yok anlıyacagın ülke olarak.

Bir motorcu kazazamı yaptı, öldümü, bak bak şeytan arabası bunlar, ek pis gözüyle. Her motora bınen sonunda boyle olacakmıs gıbı bakılyor.

Bak ne anlatayım; ben motorumu aldım daha ilk gün kapının onune getırdım.
O esnada komsumuz cıktı yeni mi aldın dedi ve hayırlı olsun kazasız belasız bın demeden '' Bir Alman atasözü derkı; düşmanını öldürmek ıstıyorsan ona bır motosiklet hediye et'' dedi ve gitti. Böyle yani.
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
126
Motosiklete hala ölüm makinası olarak bakılıyor. Bu zihniyetin değişmesi uzun zaman alacak. Aslına bakarsanız bu bakış açısı biraz da dikkatsiz ve tedbirsiz motor sürücülerinden kaynaklanıyor. Aşırı hız, korunma olmaksızın yola çıkmakla bu zihniyetin çorbasına tuz katıyorlar.
Ve tabi ki abartacaklar arkadaşlar. Biz burda ne yazarsak yazalım bu değişmeyecek. Farklı olan şeyler dikkat çekiyor. Çevrenize bakın bir kere. Kaç tane araba var kaç tane motor var. Motosiklet kullanımı hala daha çok yaygın değil bence bu nedenle bu kadar çok dikkat çekiyor.
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Böyle haberler sayesinde arabalara oranla belkide %1 oranında olan ölümlü kazalar duyuruluyor ve her motor kazası ölümle biter diye saçma bi kanı doğuyor 45-50 yaşında göbekli,ağzında sigara kahvede yayılan amcaların aklında sonra aynı amcalar 1-1.5 tonluk 4 tekerli vasıtalarıyla tüm motosikletlileri gördükleri yerde sindirmeye ,"ne işi var bunların otoyolda,bak ş.refsize" diye üzerimize direksiyon kırmaya başlıyolar.Bide otobanda 250 ile gitmesine rağmen yaptığı hayvanlıktan utanmadan,kurallara uygun seyreden otomobillerden yol isteyen,geç yol verilince dövecek gibi donup bakan el işareti yapan bi öküzü yada artçısının güvenliğini düşünmeyen,tüm korumaları kullanmayan,motorla fizik kurallarına meydan okuyan bi arkadaşımızıda eklersek adımızın temizlenmesine,kültürümüzün zenginleşerek yerleşmesine imkan yok.

Zaten toplumumuzdada bilmiyorsan,yabancısıysan kötüdür yaklaşımı var.Konyada milletvekili kazası sanki Allah göğe yükseltmiş gibi anlatılıyo ama 2 gündür herkes "bak salak motorcuya,köprüde kafası kopmuş,binersen öyle olur işte oh olsun" diyo malum kazaya.

Neyse gelde tüm bunları anne-babalarımıza,bizi sevenlere anlat,açıkla :pale: :silent: :)

not:amca tasvirine bozulan olmasın :cherry:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
ben de hem bir pit bull ırkı köpek sahibi hem motosiklet sahibi olarak ve de basın sektöründe çalışan biri olarak (fotoğraf) bu basını kınıyorum :) pit bull deyince hepinizin aklına çenesi bilmem kaç ton basan (oysaki sadece 300kg civarı) bir canavar gelecektir, hergün sokakta kaç kişi benim köpeği görüpte yolunu değiştiriyor, kaç kişi bunlar o canavar köpek dimi diyor, kaç kişi sahibini parçalıyo bu diyor bir bilseniz, motosiklet haberleri yanında bana çok normal geliyor :)
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
mehmet arkadaşımdı , haberi okuyunca şok oldum.... insanın inanası gelmiyor iki gün önce mesajını oku sonra ölüm haberini.... sanki ölüm bana hep uzaktı ama son günlerdeki haberler arkadaşalrımın başına gelenler anlıyorumkiii ölüm dikaktsiz gidersek çok yakın.. açıkcası hız yapıyorlarmış eee yollar ve hava malum... seyir halindeki başka bir arkadaşımın yanından geçmiş 1 dk sonra ilerde bu feci kaza olmuş... Arkadaşlar TAKDİR ALLAHINDIR ama genede sizler tedbiri elden bırakmayın... :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
açıkcası hız yapıyorlarmış eee yollar ve hava malum... seyir halindeki başka bir arkadaşımın yanından geçmiş 1 dk sonra ilerde bu feci kaza olmuş... Arkadaşlar TAKDİR ALLAHINDIR ama genede sizler tedbiri elden bırakmayın... :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:

yok canım medya abartmıştır, haşa motosiklet kullanan bir insan hata yapar mı hiç?? bi de ölünün arkasınan konuşuyoruz ya bu kadar töbe töbe allah rahmet eylesin tekrar

Çıkmaz mı ben msn de gerektiği şekilde muhabbet ediyorum sen dert etme :cherry: :wiinkk: :bounce:

o msn'ler bende de var üzme kendini sen ama ben oradan değil buradan muhabbet etmeyi tercih ediyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
ben de hem bir pit bull ırkı köpek sahibi hem motosiklet sahibi olarak ve de basın sektöründe çalışan biri olarak (fotoğraf) bu basını kınıyorum :) pit bull deyince hepinizin aklına çenesi bilmem kaç ton basan (oysaki sadece 300kg civarı) bir canavar gelecektir, hergün sokakta kaç kişi benim köpeği görüpte yolunu değiştiriyor, kaç kişi bunlar o canavar köpek dimi diyor, kaç kişi sahibini parçalıyo bu diyor bir bilseniz, motosiklet haberleri yanında bana çok normal geliyor :)
:mrgreen: :mrgreen: Ahahaha o yolunu degistirenler bilmemmi.Pıtbullu gezdirirken 'ya sunu yoldan yurut !dıyolar'kac kac karsı kaldırıma':mrgreen: amme iyi hava atıyosun allahı var.:cat:Bızımkı pıtbulların yuz karası kafasını sevmessen inliyor kusuyor:queen:
Asıl konuya gelince hiç de gereksiz bi konu degil bence.tamam kol kopar koptu dersin ayakda kopar ama kafanın kopmasını yazması hatta direk baslıga koyması cok yanlıs birsey.Hiç bir araba kazasında baslık o kadar vahsıce degil.Gazetecisiniz diye onları her haberde savunmanızı gerektirmez(barısozcetin sana demiyorum:))gazeteci dedigin olaylara nesnel yaklasmasını bilmeli duygularınızı katmayın işin içine.Ortada bi yanlıs var apacık ortada.Ölünün arkasındanda bu kadar tartısmak bi nebze yanlıs tabi.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
hakikaten bu konu gereksiz yere uzuyor ve uzadıkça da çirkinleşiyor
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
herkes fıkrını soledı
bı sonuca ulasıldımı hayır
gergınlık artıo sadece
ozaman kılıt ısterız:D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
forum kuralları madde 13 şöyle der: ''Herhangi bir alanda kisileri,kurumlari,kuruluslari veya devlet'i küçük düsürecek resim,yazi,alinti vb. seyler kesinlikle yasaktir.Bu gibi durumlarda uyari yapmadan üyeyi forumdan silme hakkimiz saklidir''

bu başlıkta da gazetecilik mesleğini aşağılayan küşük düşüren yüzlerce kelime kullanıldı modların bilgisine
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
forum kuralları madde 13 şöyle der: ''Herhangi bir alanda kisileri,kurumlari,kuruluslari veya devlet'i küçük düsürecek resim,yazi,alinti vb. seyler kesinlikle yasaktir.Bu gibi durumlarda uyari yapmadan üyeyi forumdan silme hakkimiz saklidir''

bu başlıkta da gazetecilik mesleğini aşağılayan küşük düşüren yüzlerce kelime kullanıldı modların bilgisine


Donicik hakaret falan aşağılama falan yok......Defalarca okudum ama yok işte...Sadece abartılmasına özellikle vurgulanmasına tepki var sadece...

Hassas davranıyorsun....Gerek yok arkadaşım....:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
off ya bu muhabbet tam bır polomıge gırmıs:( sen soylesın ben boyleyım kapatın bence bu formu
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
forum kuralları madde 13 şöyle der: ''Herhangi bir alanda kisileri,kurumlari,kuruluslari veya devlet'i küçük düsürecek resim,yazi,alinti vb. seyler kesinlikle yasaktir.Bu gibi durumlarda uyari yapmadan üyeyi forumdan silme hakkimiz saklidir''

bu başlıkta da gazetecilik mesleğini aşağılayan küşük düşüren yüzlerce kelime kullanıldı modların bilgisine

Alabilir miyim o kelimeleri tekk tek ! Lütfen !
Biliyor musun bazı insanlar da aşağılık kompleksi vardır,sen ne dersen de üzerine alınır ve kendisine söylenmiş gibi hisseder...Eğer sen mesleğini gerektiği gibi yapan biri olsaydın alınganlık yapmak yerine çözüm üretirdin...
Ne aşağılama,ne kırıcı bi sözümüz var,sadece ufacık başlığa takılıyoruz..
>Ama dedim ya ufacık bi başlık,kafası kopan adamlar o kadar,takmayın ya sallaaaaa gitsinn...:farao:
Kilit istiyorum, ben açtım ben kilit istiyorum..YAZIKLAR OLSUN SANA...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst