başımıza gelen ilginç olaya bakınn

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
dün akşam babamı dükkanda bıraktık ve cengiz arkadaşımla biraz gezek diye çıktık yollara baraj felan gezdikten sonra çarşıya tekrar döndük merkez park oturalım bi sigara içelim dedik hemde motorlar soğusun diye düşündüm ..şu milletin yürüyüş yaptıkları yerde bir banka oturduk 5 dk geçmedi bir cığlık bir feryattttt duramıyooooooooom duramıyooooooooom lan baktık üstümüze doru bir hatun geliyo çarpacak niyeti bozmuş üstünde kısa bir şort sona askılı bir bluz lan rüyamı bu dedim , bir kız bize doğru geliyo tam atlayıp durduruym derken karanlıkta arkasından koşan kızın erkek arkadaşı kan ter içinde artık nereren
Beridir koşuyosa kızın peşinden firene baaaaaaaaas firen fireeeeeen diye barıyo
Kız yanımdan geçerken baktım firen yerine debriyaja basmış motorda akıyoo bastıııııııım durmuyoooo diye barıyodu yaw gülmekten yerlere yattık o cocuk daha hayatında sele görmemiş birine nasıl motor teslim ediyo kızda az degil hani Allah güzellik vermiş ama akıl vermemiş anam neyine güveniyonda biniyon motora cok güldük cooooook aklıma geldikçede gülerim şansımıza küselim bi fotoğraf makinası yoktu bide çekseydik tam süper olcaktı vallaaa cengizle kırmız ışıkta bile birbirimize bakıp gülme krizleri geçirdik

( süren kişiyle ilgili hiç bi yorum yapmıyorum bakın bayan olduğu için hiçbişey dedimmi ):queen:

konuyu faydalı bilgilere açmamın nedeni sosyal mesaj vermektir ne olursa olsun motorunuzu acemilere vermeyin yoksa peşinden koşabilirsiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
hahaha patla patla işte kızların hali gayet norma kızda suç yq li ona o motosikleti verende suç
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ha ha ha ha ha ha ha :mrgreen:dostum sen naptın yav ecelin geldi galiba şimdi femi.... ler topatutacak kaskımıtaktım bekliyom sende tak :mrgreen:bence....ama cogu yeri atlamışsın anladım ben onu:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Açsaydın sende kollarını kurtarsaydın....Öylece baktın yani....

Eeee sonuç ne oldu....Kız düştümü?....
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
puahauhaeuahuehauheauhaaaa :mrgreen: ben de vercem kızlara motorumu bakcam nası oLuyoo :) :) :cherry:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ne yazıkki düştüüüüüüü yavv düştüğünde bile gülesim geldiiii böyle güzel düşülmezkiii düşmeseydi zaten çocuk il sınırlatına kadar koşardı heralde
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
ayıp be kankalar beni çağrmadan geziyorsunuz haa öyle olsun hadi bakim canınızı sıkıyorsam gelmeyiz birdaha ok
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ne yazıkki düştüüüüüüü yavv düştüğünde bile gülesim geldiiii böyle güzel düşülmezkiii düşmeseydi zaten çocuk il sınırlatına kadar koşardı heralde


dostum nasıl estetik ti o beeeeaa aslında ben kızı kucaklayıp kaldıracaktım ama arkadan gelen eleman burnundan soluyo kızamı baksın motoramı bize dalmadıgına şükür güle güle dayak yerdik valla demi isoooooooo bbbaaaaaaaaaaakk kııııııııııızzzzzz geliiiiiiiyyyoooooooooo:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:) Burda hata tamamen o kızın erkek arkadaşında.Debriyaj hangisi fren hangisi göstermeden tek başına motosiklet kullanmasını istemek oldukça saçma ve riskli.Yine ufak bir düşüşle atlatmasına şükür etmeli...

konuyu faydalı bilgilere açmamın nedeni sosyal mesaj vermektir ne olursa olsun motorunuzu acemilere vermeyin yoksa peşinden koşabilirsiniz


:queen: Ben en çok buna güldüm,ne güzel bir özetleme olmuş yahu İso :mrgreen: Yok,olmaz.Her baştan geçen olaydan bir ders çıkarılabilir ama bu faydalı bilgiler kategorisine girmek için yeterli değil :) Moto sohbet e taşıdım(konu dışı bile olabilirdi,ama içinde motosiklet geçiyor diye moto sohbet e aldım).
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
trajikomik :pale: :)

motoru verende kabahat, söylesene 'bu debriyaj, bu ön fren, şurdaki arka fren, şu da vites' diye :mrgreen:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
49
bence zaten o motoru kaldırması ıcın 1. vıtese takması gerek ogretmıstır o yuzden frenı devriyajı vitesi fln ama..kız aklı işte naparsın heyecandan unutmustur :D
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
süper yaaa.. :queen:

askere gitmediniz mi karanlıktan faydalanıp kamufle olup kızı durdursaydınız ya.. hehe çocuk anlamazdı bile... bacakları ve kolları çizik olmuştur.. kız bir daha yada ömrü boyunca motora binmez gibime geliyo...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yavv gülsem mi kızsam mı anlayamadım. kızcağıza geçmiş olsun diyelim, o na motoru verene de ders olsun:)
topiği açan cevval de kızın güzelliğine bakmaktan geri kalmamış atlayıp yakalayacağına anlaşılan:mrgreen: O nasıl laftı yaavv, ''Düşüşü bile bir Güzeldi'':p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst