başımıza gelen ilginç olaya bakınn

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Kızcagız karıştırmıştır debriyajla freni.Yani ilk binildiginde olan bişey:cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
muzaffer abi ben tam kurtaracaktımki olayın rengi değişti karanlıktan erkek arkadaşı haykıra haykıra çıktı frene bass felan diye hemen geri oturdum gidişatı müdahelesiz takip ettim yavv abi bende kıza acıdımda :p gerçekten güzeldi izlemekten başka niidimki dimi:queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
muzaffer abi ben tam kurtaracaktımki olayın rengi değişti karanlıktan erkek arkadaşı haykıra haykıra çıktı frene bass felan diye hemen geri oturdum gidişatı müdahelesiz takip ettim yavv abi bende kıza acıdımda :p gerçekten güzeldi izlemekten başka niidimki dimi:queen:

heheheh :mrgreen: tamam efendiiso:cat: zati acık haketmişler bence. ne de olsa fazla bir zarar gören olmamış. Bir musibet, bin nasihattan iyidir der atalar:)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Bak bak....Erkekte yakışıklıysa salak mı şimdi?....:p:queen::queen::queen:

abi sen salak değilsin,olamazsın.anladın kanımca :queen::queen::queen:.


orda cocuk bağırınca zavallı mecburen daha paniğe sardı.bildiği şeyi unuttu.dua etsin durabilmiş.erkeğin aklına gelmedimi kontağı kapa demek.herhalde onu bulurdu kız.şu ana kadar hiçbir kız arkadaşıma ne motosiklet ne araba hatta oyuncak araba bile vermedim vermemde.
bi foto görmüştüm.Subaru İmpreza gıcır gıcır ama bagaj kapağı üzerinde kocaman bi göçük.göçük yeri daire içine almış boyayla.ordan bi ok gidiyo.okun sonundaki yazı.Sakın arabanı kız arkadaşına verme yoksa böyle olur.:queen::queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
walla bence erkek arkadaşı olsa bile senin bi şekilde kızı kurtarman lazımdı.. :farao:Belki o çocugu bırakıp, senle çıkmaya başlardı.. :queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bence kız motosiklet konusunda masum, çocuk biraz andavalmış.

Yani ben hiç motor sürmeyi bilmesem, kız arkadaşım biliyo olsa ve bir çılgınlık yapıp beni motora oturtsa, kontağı çevirip beni bıraksa, aynen bende çakılırdım bir yere.

Ha kalktığımda halen kız arkadaşım olurmuydu, asla:farao:

Hatun kişi düştüğü yerden kalkınca aşkısına sarılıp gittiyse işte buna gülünür :cherry:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
kız milleti ne anlarmıs motosiklet - arabadan... Kaldırımlar boş kalmasın :p:cyclopsan
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kiz arkadasim, yaklasik 2 gun arkamda oturdu, daha sonra neyin ne oldugunu sadece bir kez anlattim, arkasina oturdum, ilk kalkmaya calistiginda kalkamadi. ikinci deneyisinde kalkti, debriyaji sıktıgında gaz vermeye devam etti bi kac kez, vites degistirirken gaz verme dedim. Sonuc mu?
Motorun yedek anahtari ondaydi (Bir onceki motorumun) istedigi zaman motoru alip istedigi gibi turluyordu. Bazen arkasinda oturup, milletin tuhaf bakislari arasinda gezindik, bazen gelip tebrik ettiler. Bir elin bes parmagida bir degil arkadaslar. Otomobil kullanan bayan suruculeri gorunce cok temkinli davranirim ama, bu isi becerebilen nadirde olsa bayanlar mevcut. Kendi kiz arkadasimdan biliyorum, Allah hepinize nasip etsin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
tam salakonun biçer döver macerasına dönmüş :p

:silent::mrgreen::queen:..........aynen

Kiz arkadasim, yaklasik 2 gun arkamda oturdu, daha sonra neyin ne oldugunu sadece bir kez anlattim, arkasina oturdum, ilk kalkmaya calistiginda kalkamadi. ikinci deneyisinde kalkti, debriyaji sıktıgında gaz vermeye devam etti bi kac kez, vites degistirirken gaz verme dedim. Sonuc mu?
Motorun yedek anahtari ondaydi (Bir onceki motorumun) istedigi zaman motoru alip istedigi gibi turluyordu. Bazen arkasinda oturup, milletin tuhaf bakislari arasinda gezindik, bazen gelip tebrik ettiler. Bir elin bes parmagida bir degil arkadaslar. Otomobil kullanan bayan suruculeri gorunce cok temkinli davranirim ama, bu isi becerebilen nadirde olsa bayanlar mevcut. Kendi kiz arkadasimdan biliyorum, Allah hepinize nasip etsin :)

ahh ah bende iki kız arkaşıma birden örettim artcı olmanın tadı hiç bişeye degişilmezdi ama sonuç ikiside sekmanları yaktı kedi olmadan fare yakalamaya calıştılar birinci vites teyken milletle yarış ediyolardı yaw terkettim ikisinide baya masraf açtılar kıymetlimi bozdular:salut::salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
hehe aslında debriyaja basması daha iyi olmuş mazallah ön frene asılı verseydi ne olurdu
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
duramıyommmmmmm duramıyooooooommmmm :queen:( yav arkadaşlar hortaltmışsınız konuyu kendi yazdığıma kendim bi daha güldüm valla )
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
hehe süper ya kız kim bilir kaçla geliyor nasıl durdurmayı düşünüyordunuz..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
195
yazık kıza ya acıdım kurtarcaktın abı napıp edip onu:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst