@Barodi hk, ( neden engellendi vs )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Yönetim @barodi'yi banlamış, neden diye aramama rağmen bişey bulamadım, durum hakkında bilgisi olanlar, paylaşırsa sevinirim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
barodi kendisi istemiş
O yazıyı profilinde bende gördüm, ama anlatılmak isteneni anlamadım yahu, adam beni banlayın mı dedi, yoksa yönetim kendi kaşındı manasında bi yazımı yerleştirdi oraya ?
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
son paylaştığı video'da, çocukca yazılar yazıyosunuz deyip üyelere sinirlendi ve ardından moderatör için açtığı konuda süresiz uzaklaştırın beni dedi
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Farklı bir karakterdi, acaba yine muziplik yapıp beni banlayın derken taklaya mı geldi diye düşünmüştüm, mevzu öyle değilmiş.

@DKN, @BalkanRider, @IRau bilgilendirme için teşekkürler.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
385
Küfürbazın tekiydi.Farkı buydu.
Böyle ağzı bozuk terbiyeden yoksun kişilerin mutlaka ayıklanması gerekir.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Benim gözümde yardımsever sürekli bilgilendirici videolar paylaşan biriydi.o kaybetmedi forum kaybetti. Huzur içinde gez xj600lü adam...
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
385
Benim gözümde yardımsever sürekli bilgilendirici videolar paylaşan biriydi.o kaybetmedi forum kaybetti. Huzur içinde gez xj600lü adam...

Haklısın.
Videolarında ağza alınmayacak küfürleri bize dinleterek baya bilgilendirdi bizi.Cem yılmaz gibi belden aşağı espriler yapan adamları yüceltmeyi marifet sayan bir topluluk yetişiyor maalesef
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Biz onu " kar kaplanlı " diye tanırdık:salut: . evvelini ahirini bilmem, beni ilgilendirmiyorda, martıya/kediye mermahetli idi, bazı bazı videolarda deneysel yapmak istedikleri vardı muhtemelen, hasılı kelam küsmeye idi eyidi.
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
311
Haklısın.
Videolarında ağza alınmayacak küfürleri bize dinleterek baya bilgilendirdi bizi.Cem yılmaz gibi belden aşağı espriler yapan adamları yüceltmeyi marifet sayan bir topluluk yetişiyor maalesef

Dostum kafanı yaşamak istiyorum gerçekten , evet videolarda küfür ederdi bak bakalım haksız küfürmü ediyor ? hangimiz trafikte küfür etmiyoruz ?
Cem Yılmaz olayına girersek dostum sahne bak orda çık belden aşağı espiri yap 1 allahın kulu gülecek mi ? evet küfür ediyor olabilir izlemiceksin arkadaşım basit yani sonra burda yok ülke gelişmiyor ayağınada yatma senin gibiler yüzünden gelişmiyor senin gibi her işi baltalayan zihniyet yüzünden.
Bu arada Barodi 'ye üzüldüm forumda gerçekten gereğinden çok saçma adam var.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Kendisiyle hiç sohbetim muhabbetim olmadı yani sadece forumdan mesajlarını konularını görüyordum. Çok yararlı ve keyifli videolar yüklüyordu. Kesinlikle foruma renk katıyordu. Hemde boş beleş değil yani faydalı bilgiler sunuyordu. Forumdaki nadir insanlardan biriydi. Keşke forumdan ayrılmasaydı.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
442
Haklısın.
Videolarında ağza alınmayacak küfürleri bize dinleterek baya bilgilendirdi bizi.Cem yılmaz gibi belden aşağı espriler yapan adamları yüceltmeyi marifet sayan bir topluluk yetişiyor maalesef

Sevgili Hocam;

Kimse zorla açın izleyin demiyor.İzleyene ödül de vermiyorlar.İnternette milyarlarca uygunsuz video var,isteyen bakar isteyen bakmaz bu buna benzer.Küfür sevmiyorsanız birsürü güzel vlog var onları izleyin.Eğlence anlayışı bu şekilde olanlar ise isterse izlesin.Herkesin kendi tercihi.

Sağlıcakla kalın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------

Ben de severdim kafa adamdı,boşa sövmezdi biz de zaman zaman trafikte böyle şeyler yapabiliyorduk.Yazık olmuş vlogunu da takip ederdim.
 
Katılım
29 Haz 2015
Mesajlar
126
Abuk subuk konulara sayfalarca mesaj atan, ama gerçekten yardım bekleyen bilgi isteyen kişilerle dalga geçen kişi sayısı epeyce fazla bu forumda.Haliyle millette soğuyup küfür edip gidiyor.Barodiyi haklı buluyorum.Videolarında küfür edebilir, trafikte hepimiz küfür ediyoruz bu doğaldır izlemezsin olur biter.Videolarında küfür etmesi, malum kişilerin hakaretvari ve aşağılayıcı yorum yapma hakkını doğurmaz.Forumda gerçekten çok değişik kafa yapısında olan belirli bir kitle var.Ve moderatörlerde bu adamlara daha fazla önem veriyor bu bir gerçek.Hayırlısı bakalım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
kafamın uyuşmadığı bir adam olmasına rağmen, iyi şeyleride vardı, kötüsüde, hakkında iyi konuşanıda var, kötü konuşanda. Kısaca enteresan adamdı.

Trafikte beklemekten canı çıkmış adama, "dayı ne bekliyon" diyen kaç kişi var ki.
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Küfürü lafları beni bağlamaz kardeşim. Ben o adamın troll videolarını seviyorum ve kendisi de diğer motovloglar gibi samimi benim için. Bu yüzden burda orhan abi hakkında atıp tutmaya gerek yok. Youtubede videosuna yorum olarak kendisi de yazdı kendim istedim banlanmayı diye. Küfür eder hakaret eder tamam etmese iyi ama ağız onun kanal onun. Hoşuna gitmezse izlemezsin. Konuyu fazla uzatmanın manası yok bence.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Uslübu falan yanlış olabilir belki kimine göre.Evet biraz da değişik karakterli birisi ama ben insanlığına bakarım.Yardımsever,iyi niyetli birisi.Umarım geri döner.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst