O yazıyı profilinde bende gördüm, ama anlatılmak isteneni anlamadım yahu, adam beni banlayın mı dedi, yoksa yönetim kendi kaşındı manasında bi yazımı yerleştirdi oraya ?barodi kendisi istemiş
Benim gözümde yardımsever sürekli bilgilendirici videolar paylaşan biriydi.o kaybetmedi forum kaybetti. Huzur içinde gez xj600lü adam...
Haklısın.
Videolarında ağza alınmayacak küfürleri bize dinleterek baya bilgilendirdi bizi.Cem yılmaz gibi belden aşağı espriler yapan adamları yüceltmeyi marifet sayan bir topluluk yetişiyor maalesef
Haklısın.
Videolarında ağza alınmayacak küfürleri bize dinleterek baya bilgilendirdi bizi.Cem yılmaz gibi belden aşağı espriler yapan adamları yüceltmeyi marifet sayan bir topluluk yetişiyor maalesef