Barış Akarsu'yu Kaybettik

Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Allah acil şifalar versin. Vefat edenlere de Allah'tan rahmet yakınlarına da başsağlığı diliyorum.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
allah acil şifalar versin
vefat edenlere allah rahmet eylesin:cyclopsan
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
geçmiş olsun , acil şifalar dilerim
vefat edenlerin yakınlarına başsağlığı dilerim
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
99
Geçmiş olsun inşallah bir an önce düzelir.Acil şifalar dilerim,vefat eden kardeşlerimize de allahtan rahmet dilerim.Ailelerine başsağlığı dileklerimle...Allah sabırlar versin.
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
:rendeer:rabbim acil şifalar versin inşallah, umarım iyileşir ve en kısa zamanda sağlığına kavuşur...:rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
evdeki misafir çocukları susturup haberi pür dikkat izledik. Allah sanatçı arkadaşlarına ailesine sevenlerine sabır versin.
en kısa zamanda iyileşip tekrar televizyonlara dönmesi için dualarımızı eksik etmeyelim :pale:

vefat edenlerin ise ; mekanları cennet toprakları bol olsun :salut:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
urarım en kısa zamanda iyileşir.ölenlere Allahtan rahmet,yakınlarınada sabır diliyorum.dualarımız seninle BARIŞ....:salut:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Allah acil şifalar versin.. Vefat edenlerede rahmet eylesin...
Peki suçlu kim ölenler Barış AKARSU nun üstüne kalıcak eğer kendisi suçlu ise kamyoncuya ne olmus peki haberiniz varmı???
 
Katılım
15 Haz 2007
Mesajlar
48
barısla beraber olanlardan nalan kahraman benım halandı

barıs kullanmıyodu arabayı
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Tv de duydum gerçekten üzüldüm. Severek izlediğim dizi oyuncularından. Umarım en kısa zamanda iyileşir. :pale:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Şu an tv dizisi oynuyo kazadan önceki gün çekilen bölümü inanamıyorum yavf
onun komada olduğuna valla inşallah sağlığına kavuşur.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sağlıkçıyım.... eğer bir kişi respiratöre bağlanmışsa ve beyninde ödem varsa ve bu artıyorsa 3 gün içinde sonuç alınıyor genelde. inşallah 3 gün sonunda istatistikler yanılır arkadaşlar. fakat 2. gün kesin sonuç alınıyor genelde. ama herşeyin doğrusunu allah bilir.... üzgünüm :(
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla üzüldüm çocuğa....Yanındaki arkadaşlarına daha çok üzüldüm aslında....
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
ne yazıkki durumu iç açıcı gözükmüyor.
muhtemelen gidici bu arkadaş, yaşasa bile beyni hasar gördüğü için hiçbir zaman tam olarak iyileşemeyecektir. Eski günlerine kavuşması mucize gibi gözüküyor..

geçmiş olsun, üzüldüm henüz yolun başındaydı..

Üzülüdm ya gerçekten:salut:İŞllh dedigin gibi olmaz pg13:pale:

Ölenlerede Allah rahmet eylesin:pale:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
daha bir hafta önce istiklalde görmüştüm :( dünya hali işte
inşallah bir an önce iyileşir
ölenlere allahtan rahmet diliyorum
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
55
büyük geçmiş olsun.. sevdiğim müzisyenlerden biri..
ölenlerin yakınlarına baş sağlığı dilerim..Allah rahmet eylesin..
barışa allah acil şifalar versin..umarım en kısa sürede iyileşir..
 
Katılım
25 Şub 2007
Mesajlar
17
bir haber bültenine göre arabayı kendisi kullanmıyormuş, bayan arkadaşı kullanıyormuş. İnaşllah iyileşir ve saglığına kavuşur. Ölenlere allahtan rahmat diliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst