Arkadaslar, Baris bizi birakip gitti yaa...! cok uzuldum, cok umitliydim...
Kazayi duydugumdan beri icimde bir sikinti, bir karmasa. Yakindan tanimasam da, bilmesem de; Akademi Turkiye'den beri izliyordum, Cem Karaca'nin "Islak Islak" parcasiyla gonlumde ozel bir yer edindi.
Haberi duydgumdan beri umitle bekledim, ancak maalesef... Ve en kotusu, uzuntumu paylasacak kimseyi bulamadim. Burada, yine motorcu dostlar sagolsun...
Allah rahmet eylein...!