Şiddet gerçekten de çözüm değil ama başka yol olmadığına göre,maalesef yapacak pek de bişey yok...Bende defalarca benzeri olaylardan döndüm bu yüzden hep halat kilidimi yanımda taşıyorum(demir olan kafa kısmını yanlışlıkla bi kere kafama çarptım 2 gün sızladı)inşallah kullanmam hiç ama nedense şu aralar kullanmak zorunda kalıcam gibi bi his var içimde çünkü adam sana ve motor camiasına saygısızlık etmekle kalmıyor açık açık öldürmek gibi bişey bu,hadi sen orda bi şekilde kurtaramayım girseydin kamyonun altına ne olacaktı?Sürekli aynı şeyler hepimizin başına geliyor peki bunun katillikten ne farkı var?Yani sonuç olarak maalesef ki bunun katillikten bi farkı yok ve bu insanın maymundan evrim geçirerek oluştuğu görüşüne en yakın örnek olan yaratıklar(ki evrimlerini tamamlayamayıp tam ortada kalakalmışlardır bunlar) her ne kadar şiddet çözüm olmasada bi tek bu dilden anlıyorlar.Vallaha motorcuların toplumdaki imajı kötü durumda,ama adam sopayla saldırdıktan sonra senin yapabileceğin en güzel şey yapmış olduğun şeydir,eğer adam sopayla geldikten sonra genede motorcuyu suçlayacak insan vardıysa orda onlara zaten yapabilecek bişey yok,yani bırakın onlar öyle bilsinler çünkü bunu değiştirmek imkansız...:cat:Geçmiş olsun(ellerin dert görmesin)