Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 9 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,414
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu Sabah Evden Cikip Işe Dogru Yola Koyuldum Yerler Biraz Islakti Ana Caddede 50 Km Hizla Giderken Ara Sokaktan Bi Kamyonet Cikiyodu Ben Yavasladim Yol Vermez Diye Ancak Kamyonet Durdu Ve Bekledi Bende Bana Yol Verecegini Düşünerek Yoluma Devam Ettiğim Sirada Aradaki Mesafe 5-6 Metre Civarindayken Kamyonet Aniden Yola Cikti Bende Sağa Doğru Yattim Vurmamak Için Zor Bela Kurtardim Ve Kamyonete Yetiştim Içinde 2 Tane Insan Bozmasi Yaptiklarinin Cok Güzel Bişey Oldugunu Düşünüyomuş Gibi Kahkaha Atiyolardi Bende Ne Yapiyosun Körmüsün Gibilerinden El Hareketi Yaptim Adama Kamyonet Durdu Bende Durdum Insana Pek Benzemeyen Yaratik Aractan Indi Ne Var Ulan Dedi Bende Cevap Olarak Körmüsün Lan Ne Biçim Yola Cikiyosun Dedim Ben Cikarim Dedi Benim şalterler Atinca Adama Iyi Bi Laf Söyledim Adam Arabadan Sopa Cikardi Ve Bana Dogru Salladi Cekette Koruma Oldugu Için Kolumla Savdim Ve Sopayi Adamin Elinden Alip Bi Güzel Kafasina Monte Ettim Sonrada Gazladim Gittim...
Burada Herkez Motor Sevdalisi Ve çoğu Motor Sahibi Ayni Zamanda Arabada Kullaniyolar Sözüm Meclisten Dişari Bu Motosikleti Trafik Araci Olarak Saymayan Plakasinin Ve Ruhsatinin Oldugunu Vede üzerinde Insan Oldugunu O Küçük Beyinleriyle Algilamayan Tüm Dört Ayakli Sürücülere En Güzel Dersi Bizim Vermemiz Gerektiğini Düşünüyorum Trafikte Sizin Hayatinizi Tehlikeye Atacak Davranista Bulunan Sürücüleri Hiç Uyarmadan Plakasini Alip Polise Ihbar Edelim Gerci Polis Delil Olmadan Iş Yapmayacagi Için Fazla şansimiz Olmaz Onun Careside Piyasada Satilan Gps Aletleri Her Ani Kaydedip Polise Delil Olarak Sunulabilir Benim Bugün Yaptigim Yanlişti Biliyorum Ama Insan Cok Sinirlenince Ne Yaptigini Ve Ne Yapacagini Bilmiyo Herkese Saygilar
Burada Herkez Motor Sevdalisi Ve çoğu Motor Sahibi Ayni Zamanda Arabada Kullaniyolar Sözüm Meclisten Dişari Bu Motosikleti Trafik Araci Olarak Saymayan Plakasinin Ve Ruhsatinin Oldugunu Vede üzerinde Insan Oldugunu O Küçük Beyinleriyle Algilamayan Tüm Dört Ayakli Sürücülere En Güzel Dersi Bizim Vermemiz Gerektiğini Düşünüyorum Trafikte Sizin Hayatinizi Tehlikeye Atacak Davranista Bulunan Sürücüleri Hiç Uyarmadan Plakasini Alip Polise Ihbar Edelim Gerci Polis Delil Olmadan Iş Yapmayacagi Için Fazla şansimiz Olmaz Onun Careside Piyasada Satilan Gps Aletleri Her Ani Kaydedip Polise Delil Olarak Sunulabilir Benim Bugün Yaptigim Yanlişti Biliyorum Ama Insan Cok Sinirlenince Ne Yaptigini Ve Ne Yapacagini Bilmiyo Herkese Saygilar