Bana Yakişmadi Ama Mecbur Kaldim

Katılım
1 Mar 2006
Mesajlar
15
Valla bende şok aleti var deneyecek yer arıyodum :queen:
hem pekde şiddete girmez
ama yinede başıma gelmesini istemem gelsede senin gibi davranırdım heralde
Ellerine sağlık iiii olmuş:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Şiddet gerçekten de çözüm değil ama başka yol olmadığına göre,maalesef yapacak pek de bişey yok...Bende defalarca benzeri olaylardan döndüm bu yüzden hep halat kilidimi yanımda taşıyorum(demir olan kafa kısmını yanlışlıkla bi kere kafama çarptım 2 gün sızladı)inşallah kullanmam hiç ama nedense şu aralar kullanmak zorunda kalıcam gibi bi his var içimde çünkü adam sana ve motor camiasına saygısızlık etmekle kalmıyor açık açık öldürmek gibi bişey bu,hadi sen orda bi şekilde kurtaramayım girseydin kamyonun altına ne olacaktı?Sürekli aynı şeyler hepimizin başına geliyor peki bunun katillikten ne farkı var?Yani sonuç olarak maalesef ki bunun katillikten bi farkı yok ve bu insanın maymundan evrim geçirerek oluştuğu görüşüne en yakın örnek olan yaratıklar(ki evrimlerini tamamlayamayıp tam ortada kalakalmışlardır bunlar) her ne kadar şiddet çözüm olmasada bi tek bu dilden anlıyorlar.Vallaha motorcuların toplumdaki imajı kötü durumda,ama adam sopayla saldırdıktan sonra senin yapabileceğin en güzel şey yapmış olduğun şeydir,eğer adam sopayla geldikten sonra genede motorcuyu suçlayacak insan vardıysa orda onlara zaten yapabilecek bişey yok,yani bırakın onlar öyle bilsinler çünkü bunu değiştirmek imkansız...:cat:Geçmiş olsun(ellerin dert görmesin)
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
yakışanı yapmışsın.. neresi garip anlamadım.. esas karşılık vermeyip altında kalsaydın kötü olurdu. bugun sana bunu yapan insan bozması hayvan yarın kimbilir kimin canını yakıcaktı.. ama şimdi biraz daha akıllanmıştır, aynı hatayı yapmaz hayvanlar... laftan anlamayanlara bu sekilde davranıcaksın.. fazla abartmadan yavaş yavaş okşıycaksın ki akıllansınlar saygı göstersinler...

ben iki metrelik zincir aldım sert.. ama onu kalın baklalı kumaş koruma kaplı bildiginiz zincirle degistirmeyi dusunuyorum.. bi yere gittigim zaman omzuma çapraz şekilde asıcam. yolda biri yamukmu yaptı abicim.. aha zincir yanımda.. cıkarır sallar geciririm beynine.. geberirsede gebersin, umrumda degil o kadar yani...

benim canıma kastedeni önce ben gebertirim.. hayatta kalma kanunu..
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Yakışmış yakışmış!
Başka ne yapacaktınki adam almış sopayı sallamış gel beni döv diyor etrafta bir sürü cahil salak var konuşmayı bilen insanla konuşmalı dayaktan anlayanada dayak atılmalı neyse geçmiş olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki siz öyle diyosanız öyle olsun destek oldugunuz için teşekkür ederim yaptıgımdan dolayı rahatsızdım ama sayenizde kendimi iyi hissetmeye basladım umarım kimsenin başına gelmez böyle bi olay gercekten çok sinir bozucu Allah muhafaza işin ucunda adam yaralamaktan içeri girmekte var belkide adam benden şikayetci oldu bilmiyorum ama ne diyipte şikayetci olacak birini dövecektim o beni dövdümü diyecek herneyse verdiğiniz destek için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
41
eline saglık

Slm ben yenı motorcuyum ama elıne saglık ıyı etmısın ha derımkı motorlara aksesuar olarak bırer plastık polis copu monte etsek nasıl olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
raymond kaskla kafa atalım olmazmı :)
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
67
Görüldüğü Üzere arkadaşlar tüm koruyucu malzemeler tam olmalı nezaman lazım olacağı belli olmaz..Ellerine sağlık kardeşimm...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ceko35' Alıntı:
ben iki metrelik zincir aldım sert.. ama onu kalın baklalı kumaş koruma kaplı bildiginiz zincirle degistirmeyi dusunuyorum.. bi yere gittigim zaman omzuma çapraz şekilde asıcam. yolda biri yamukmu yaptı abicim.. aha zincir yanımda.. cıkarır sallar geciririm beynine.. geberirsede gebersin, umrumda degil o kadar yani...

benim canıma kastedeni önce ben gebertirim.. hayatta kalma kanunu..


Allah iyiliğini versin ya koptum :)
 

sKy

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
40
kardesim bencede en guselini yapmısın baska care kalmıo bazen..adamlar laftan anlamıo ..bole denyolara bu lazım aynı dili konusucan ...
saygılar.(ama tabi son care siddet)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dünki yeşilvadi gezisindede arabanın biri kaşındı ama sabırlı davrandım adam zaten tırstı kaçtı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi yakışmak ne kelime ellerine sağlık denir korumanın yararları işte salak "şey" bilmiyo karşısındakinde sırf koruma dolu oldunu sopa sallıyo :queen: az bile dövmüşsün zaten elin birazcık ağır gibiydi yeşil vadi gezisinde biraz çarptın ya yıkılıyodum :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CenkKeskin' Alıntı:
abi yakışmak ne kelime ellerine sağlık denir korumanın yararları işte salak "şey" bilmiyo karşısındakinde sırf koruma dolu oldunu sopa sallıyo :queen: az bile dövmüşsün zaten elin birazcık ağır gibiydi yeşil vadi gezisinde biraz çarptın ya yıkılıyodum :queen::queen:

ne çarpması len dokundum omuzuna sadece hoşgeldin gibilerinden :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amin amin ellerim dert görmesin ule benide benzettiniz kendinize az bile yapmışım adama :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
umarım adamada sadece dokunmuşsundur elinde bir sopa ile dokunduğunu düşünüyorumda kafasına doğru... Birkaç ay baş ağrısı çekmiştir sanırım :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CenkKeskin' Alıntı:
umarım adamada sadece dokunmuşsundur elinde bir sopa ile dokunduğunu düşünüyorumda kafasına doğru... Birkaç ay baş ağrısı çekmiştir sanırım :queen:

valla bilmiyom cenk ben gazlayıp gittiğimde o yerde yatıyodu :)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
30
eline sağlık hakkı kötekmiş
bidaha trafikte bi motorlu gördüğü zaman kafasındaki monte yerini kaşıyıp saygıyla bekler
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
bu senenin kamyon şoförlerinin kafatası modası, kafasının ortasında 3 cm eninde boydan boya çukur
Kullanılacak aletler
Beyzbol sopası
30 mm lik galvanizli boru(kafada pas yapmasın)
Telekomun kullandığı yer altı kablosu 50 cm.lik
Polis jopu da olabilir
Çoklu elektrik kablosu sanayi tipi
Pilardo sopasının sap kısmı
Son olarak hapishanede örülmüş (hand made) kablo jop

ama hep ben üretiyorum birazda siz üretin kamyonculara herşey müstehak genelleme yapmıyorum kuralları hiçe sayanlar ve motorize ekibi görmeyenler için geçerli
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MoToR' Alıntı:
bu senenin kamyon şoförlerinin kafatası modası, kafasının ortasında 3 cm eninde boydan boya çukur
Kullanılacak aletler
Beyzbol sopası
30 mm lik galvanizli boru(kafada pas yapmasın)
Telekomun kullandığı yer altı kablosu 50 cm.lik
Polis jopu da olabilir
Çoklu elektrik kablosu sanayi tipi
Pilardo sopasının sap kısmı
Son olarak hapishanede örülmüş (hand made) kablo jop

ama hep ben üretiyorum birazda siz üretin kamyonculara herşey müstehak genelleme yapmıyorum kuralları hiçe sayanlar ve motorize ekibi görmeyenler için geçerli

aslında kırbaçla terbiye etmek lazım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst