Bana Yakişmadi Ama Mecbur Kaldim

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu Sabah Evden Cikip Işe Dogru Yola Koyuldum Yerler Biraz Islakti Ana Caddede 50 Km Hizla Giderken Ara Sokaktan Bi Kamyonet Cikiyodu Ben Yavasladim Yol Vermez Diye Ancak Kamyonet Durdu Ve Bekledi Bende Bana Yol Verecegini Düşünerek Yoluma Devam Ettiğim Sirada Aradaki Mesafe 5-6 Metre Civarindayken Kamyonet Aniden Yola Cikti Bende Sağa Doğru Yattim Vurmamak Için Zor Bela Kurtardim Ve Kamyonete Yetiştim Içinde 2 Tane Insan Bozmasi Yaptiklarinin Cok Güzel Bişey Oldugunu Düşünüyomuş Gibi Kahkaha Atiyolardi Bende Ne Yapiyosun Körmüsün Gibilerinden El Hareketi Yaptim Adama Kamyonet Durdu Bende Durdum Insana Pek Benzemeyen Yaratik Aractan Indi Ne Var Ulan Dedi Bende Cevap Olarak Körmüsün Lan Ne Biçim Yola Cikiyosun Dedim Ben Cikarim Dedi Benim şalterler Atinca Adama Iyi Bi Laf Söyledim Adam Arabadan Sopa Cikardi Ve Bana Dogru Salladi Cekette Koruma Oldugu Için Kolumla Savdim Ve Sopayi Adamin Elinden Alip Bi Güzel Kafasina Monte Ettim Sonrada Gazladim Gittim...

Burada Herkez Motor Sevdalisi Ve çoğu Motor Sahibi Ayni Zamanda Arabada Kullaniyolar Sözüm Meclisten Dişari Bu Motosikleti Trafik Araci Olarak Saymayan Plakasinin Ve Ruhsatinin Oldugunu Vede üzerinde Insan Oldugunu O Küçük Beyinleriyle Algilamayan Tüm Dört Ayakli Sürücülere En Güzel Dersi Bizim Vermemiz Gerektiğini Düşünüyorum Trafikte Sizin Hayatinizi Tehlikeye Atacak Davranista Bulunan Sürücüleri Hiç Uyarmadan Plakasini Alip Polise Ihbar Edelim Gerci Polis Delil Olmadan Iş Yapmayacagi Için Fazla şansimiz Olmaz Onun Careside Piyasada Satilan Gps Aletleri Her Ani Kaydedip Polise Delil Olarak Sunulabilir Benim Bugün Yaptigim Yanlişti Biliyorum Ama Insan Cok Sinirlenince Ne Yaptigini Ve Ne Yapacagini Bilmiyo Herkese Saygilar
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
42
walla ellerine sağlık iyi yapmışsın böyle adamlar dayağı hakediyor.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Eline sağlık demek istemiyorum, şiddet çözüm değil...mi acaba?

Bu karşına çıkan "şey" gibi "şey"lere yaptığı hatayı anlatmak için kaskla kafa atmaktan başka çözüm düşünemiyorum maalesef. Bu "şey"leri lafla eğitmek için çok geç; bunların eğitimi sopa, demir çubuk veya kaskla yapmak gerekiyor :pale:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
108
"nus ile uslanmayanı etmeli tektir, tektir ile uslanmayanın hakkı kötektir"
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kasti yapanlar hakediyo bence
bide motor dursun ben geçim diyen arabalar var onlar ayrı bi türden yaratıklar zaten
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
108
Akira' Alıntı:
Bende motora Haydar monte etmeye yer arıyorum

öldürdün beni akira. istersen ışın sopası koyalım. hem az yer kaplar hem cebvinde falan taşıyabilirsin. leride güdümlüleri icat olunca ondan taktırırız. plakayı verirsin gider adamı kendi bulur döver.

Alemsin Varya. sen beni güldürdün Allah c.c. seni güldürsün iki cihanda :) :queen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Eline sağlık iyi yapmışsın. Bende de bir jop var metal birşey aynı motorun elciğine benziyor fakat aşağa doğru sallayınca açılıp normalinin 3 katı oluyor :cherry:. Epey faydalı bir aley ben ona "ayı terbiyecisi" adını verdim :cherry: ...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Aklıma ön çatala monte etmek gelmişti.(tornada alüminyumdan çektirip üstünüde krom kaplatacaktım, aksesuar gibi durur).

Ters bi durum oldumu hayt diye çekip ::rantinp: modunda aksiyona girilebilir.

Ama çalarlar diye üzerine bi halka takıp motora bağlamayı düşündüm. Bu seferde kılıç gibi çekmesi zor olur. (Adam ne diyeceğiz ki " az bi bekle abi şunun kilidini açıyımda öyle geliyorum")

Garip bi sorunsal Çözüm bulunca seri imalat yapıcam, paranında gözüne vurcam inşallah.

Sonra dedimki " kask var kafanda vur kafayı dağılsın adam" Ama kaska 150 EURO verince yedi kat pamuğa sarıp saklar oldum

Ama geçenlerde bi eldiven gördüm yumruk kısmı sert plastikten. Alıcam onuu:queen:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
valla okuyoken daraldım bi an.dedim altta kalmamıştır işallah,ama maşallah içime su serptin.rahatladım yaa.eline sağlık iyi yapmışsın:cat:
evet arkadaşlar görüyoruzki motorda tam korumalı kıyafet sadece düşmelerde deil böylesi insan taklidi yapan yetenekli hayvanlara karşıda işe yarıyo
 
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
276
yakışsa da yakışmasa da eline sağlık kardeşim. Herif fazlasını hak etmiş.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş yaptığının neresi doğru değil yaaa.En güzelini yapmışsın.Ya sen o sopayı adamın elinden alamasaydın nolcaktı o şerefsiz vurmıycakmıydı.En güzelini yapmışsın.Ya semih baba,senin o dediğin şeyden bende temin etmek istiom ya.bana özelden yazarmısın fiyatı falan filan gibi...
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
82
niye yakışmasın adam zaten inmiş arabadan almış eline sopayı bide sallamış sana sen ondan sağlam çıkmışsın alıp eline vurmuşsun kafasına gayet yakışmış keşke *ötüne soksaydın itin
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ohhh...iyi olmus:cat: ellerine saglik. ben de olsam ben de cildirirdim. ama cikip bana sopa sallamazdi. sallamazdi di mi arkadaslar? sallamazdi.. sallamazdi..sallamazdi.. ( ? )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şiddetin çözüm olmayacagını düşündügüm için bana yakışmadı dedim ama görüyorumki sizin başınıza gelse bu olay adamı oracıkta gömeceksiniz :)

ayıp ayıp motorculara yakışmaz kavga etmek zaten milletin gözünde motorcunun imajı 0 bide kavga edersek yargısız infaz ederler bizi :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst