Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 9 Ocak 2006
- Mesajlar
- 2,003
Serkan, bakıyorumda iyice gaza getirmiş bunlar seni
İlk mesajındaki bana yakışmadı ama... ifadesinden geriye birşey kalmamış.
Artık sen giyersin kıyafetleri. Tuttuğunu dövüp buraya yazarsın
İlk mesajındaki bana yakışmadı ama... ifadesinden geriye birşey kalmamış.
Artık sen giyersin kıyafetleri. Tuttuğunu dövüp buraya yazarsın