Bana Yakişmadi Ama Mecbur Kaldim

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Serkan, bakıyorumda iyice gaza getirmiş bunlar seni:)

İlk mesajındaki bana yakışmadı ama... ifadesinden geriye birşey kalmamış.

Artık sen giyersin kıyafetleri. Tuttuğunu dövüp buraya yazarsın:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akira' Alıntı:
Serkan, bakıyorumda iyice gaza getirmiş bunlar seni:)

İlk mesajındaki bana yakışmadı ama... ifadesinden geriye birşey kalmamış.

Artık sen giyersin kıyafetleri. Tuttuğunu dövüp buraya yazarsın:p

valla akira dedim ya bunlar benide kendilerine benzetti diye yaptıgımdan hiç pişman olmamam gerekiyomuş meğer oh iyi yapmışım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olsun Yİnede Ayiyla Ayi Olmamak Lazim Bİdaha BÖle BİŞİ Olmaz İnsallah :)
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
gerçi yapamak gereken bişeydi ama eline sağlık zuahah çok iyi yapmışın trafikte motorcuları aşağılayan onları insan yerine koymayan insanlıktan çıkmış kişilere az bile ama genede hukuki yollara başvurmak lazım ( kötü mesaj vermiş olmıyım )
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
19
Valla arkadaslar, sopa,zincir vs sakat, asayis kontrollerinde bulurlarsa ne diiceksiniz ? Hem kullanım sırasındada bir takım riskleri var netekim.

En iyisi biber gazı veya şok aleti bulundurun. (Av Malzemeleri satan dükkanlarda kolayca bulabilirsiniz.) Üzerinizde rahatca tasırsınız.
Kesin cözüm, özellikle biber gazı, hem yaklasmanız gerekmez, uzaktan uzaktan temiz temiz. Hem Polis lede basınız derde girmez.
(Aslında bana kalsa hala kızılcık sopası diyecegimya neyse...)
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
olay ciddi ve kötü geçmiş olsun .
fakat olayda komik bi yan var,yani aklımda canlandırınca düşünsenize adam türk filmlerindeki gibi sağ eliyle tam vururken abimiz sol kol korumalığı ile karşılıyor. adam şok 'robotmu la bu ,syborg mu la nela bu ' derkene abimiz sopayı kaptığı gibi kafaya indiriyor.. bu arada içerde evvelden gülenler de bi anda mor oluyorlar..:)

aman abicim adamkafaya yediği şokla kanama felan geçirmesin. buda kötü olurdu.böyle bi durumda omuriliğe vurup adamıda tutacaksın kafası düşünce yere çarpmsın diye.sona verecen gaza..

gazkesmes' Alıntı:
ellerine sağlık abi çok iyi yapmışsın sopada bir eğitim aracıdır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muritu' Alıntı:
olay ciddi ve kötü geçmiş olsun .
fakat olayda komik bi yan var,yani aklımda canlandırınca düşünsenize adam türk filmlerindeki gibi sağ eliyle tam vururken abimiz sol kol korumalığı ile karşılıyor. adam şok 'robotmu la bu ,syborg mu la nela bu ' derkene abimiz sopayı kaptığı gibi kafaya indiriyor.. bu arada içerde evvelden gülenler de bi anda mor oluyorlar..:)

aman abicim adamkafaya yediği şokla kanama felan geçirmesin. buda kötü olurdu.böyle bi durumda omuriliğe vurup adamıda tutacaksın kafası düşünce yere çarpmsın diye.sona verecen gaza..

:) :mrgreen: :cyclopsan :p :silent: :cherry: :cat: :wiinkk: :rendeer: :bounce:
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
Sen sopayı adamın kafasına monte ederken öbür insana benzeyen yaratık ne yapıyordu ya...
Tırsmış vaziyette kamyonette mi bekledi yoksa...:mrgreen:

Adamları iyi tırstırmışsın...

Şiddet çözüm değil diyoruz ama bu gibi ayıları maalesef böyle terbiye etmek gerekiyor...
Motorunu çalarken hırsız falan yakalarsan BOŞ yere polis falan çağırıp zamanını kaybetme...
Nasılsa Türkiyem'in karakolunda O şerefsizi serbest bırakacaklar...
Kır kolunu bacağını bariiiii 2-3 ay hırsızlık yapamasın şerefsiz...
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
eywallah.. yani aynen böle oldu muratçım mı demek istiyorsun :) ehe ehe .
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
"kırbacla terbiye etmek" fikri acayip hosuma gitti, ben bunu deniyecem..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
antalyadaki olayı duyduktan sonra iyiki yapmışım diyorum hatta az bile yapmışım keşke kolunu bacagını kırsaydımda uzun bi süre araba kullanamasaydı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst