Ya allah aşkına biraz mantıklı düşünelim
şimi o yağ tıpası ne kadar fazla sıkılırsa sıkılsın açılabilir bence mazeret olmamalı bu..
Adam kesin alttaki tıpayı sıkarken vidayı yalama yaptı işin içinden çıkmak için böyle birşey dedi
Yoksa üstteki tapanın acılmaması imkansız
Yağ tapası ne kadar sıkılırsa sıkılsın açılabilir doğru ama, dediğiniz gibi: "tıpayı sıkarken vidayı yalama yapan" kişi bu usta olmayabilir. Bir önceki ustanın da bu işte katkısı olmuş olabilir. :cat:
Bir de konuyu açan arkadaş demişki; "motoru teslim alırken usta yağ tapasını açamadığını başka biryerden yağ koyduğunu söyledi"
Arkadaş bu cümlede tapa derken yağ boşaltma tapasınımı kastediyor yoksa, yağ koyulan yerdeki yağ doldurma kapağınımı kastediyor?
Boşaltma tapasını kastediyorsa neden "başka bir yerden yağ koyduğunu söylüyor",
Yağ doldurma kapağını kastediyorsa, neden boşaltma tapasındaki somunla boğuştuğunu, kırıldığını ve yağ kalmadığını söylüyor?