Bakım Fiyaskosu

Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
11
Arkadaşlar bugün yaşadığım acı bir bakım fiyaskosunu sizlerle paylaşamak istiyorum ki, değerli motor tutkunları ibret alsınlar ve ibret olmasınlar.
Motosikletimin zincirini aküsünü değiştirip dier bakımlarını yaptırmak istedim, ve bunun için herzaman izlediğim yolu yani servisine gitmeyi değilde malzemelerini alıp büyük sanayide ilk defa gittiğim bir ustaya teslim ettim. ve motoru teslim alırken usta yağ tapasını açamadığını başka biryerden yağ koyduğunu söyledi fazla önemsemedim, ve yüklü bi işçilik parası ödedim. buraya kadar iyi,
Usta yağı boşaltma için tapadaki somunmu ne baya bi boğuşmuş, azını kırmış eve geldiğimde damla yağ kalmamış, bunuda geçtik bütün bunları yaptıktan sonra o servis parasını alırken içi hiçmi sızlamadı, hiç renkte vermedi
ne diyim inanın çocuk gibi ağladım.
AMAN ARKADAŞLAR GÜVENDİĞİNİZ YERLER DIŞINDA SEBEBİ NE OLURSA OLSUN MADDİ MANEVİ HİÇBİR YERE TESLİM ETMEYİN ÜÇ KURUŞ PARAYA TENEZÜL EDİP HAYATINIZI BUKADAR DEĞERSİZ KILABİLİRSİNİZ... SAYGILAR
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
oncelıkle gecmıs olsun :rendeer: bu ısı yapan usta degıl serefsızmıs.bunun gıbıler nasıl olurda pıyasada tutunur anlam veremıyorum umarım sorununu en kısa zamanda en az kayıpla cozumlersın
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
kardeşim ne olursa olsun biraz ağır bi tabir ola bilir ama
kazıklanıcaksın kardeşim kazıklanacaksınki bir daha uğraşmayasın.
geçmiş olsun.
motoru aynı yere götür.
cıngar çıkar :)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
hoş geldin aramıza ilk mesajında senden boyle şeyler duymak gerçekten uzucu ama maalesef piyasadaki usta diye geçinen ve hiçbir şey bilmeyen bir suru tip var sana tekrar geçmiş olsun umarım bu sana hoş bir ders olur
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
eğer gidip hesabını sormazsanız daha bir çok kişinin canı yanar:pale:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ehh be arkadaşım sen de kumar oynamışsın resmen yani,
Servise gitmedin madem, niye tanımadığın etmediğin bir tamirciye götürdünki motorunu? Ben de servise gitmiyorum ama, işini iyi yapan bir ustam var, malzemeleimi alıp, ona götürüyorum motorumu. Madem böyle bir niyetin vardı, bari bir fikir alışveriği yapsaydın da, işi bilen bir motosiklet ustasına bıraksaydın motoru.

Neyse, olan olmuş artık, umarım dersini almışsındır, geçmiş olsun..
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
kardeşim ne olursa olsun biraz ağır bi tabir ola bilir ama
kazıklanıcaksın kardeşim kazıklanacaksınki bir daha uğraşmayasın.
geçmiş olsun.
motoru aynı yere götür.
cıngar çıkar :)

iide cıngar cıkarsa noolcak motorun anasını bellemıs adam cok sınırlendım ya bıldıgın gıbı degıl::angry2:: aslında gıdıp basacaksın arayı en ıısı o
 
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
164
bi değişi benim arabamın başına geldi...ne olduysa servisten sonra oldu arabada..bu devirde kimseye güven olmaz gözünün önünde yaptırıcaksın herşeyi ::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
11
Yerden göğe kadar haklısınız, sorunsuz halletseydi servisin verdiği fiyatın yarı fiyatına maal olmuştu, bi şekilde telafi edicem artık...
İlk mesajım biraz sinir harbinden çıkma bişey oldu ama, duyarlılığınız rahatlattı teşekkürler arkdşlr

bi değişi benim arabamın başına geldi...ne olduysa servisten sonra oldu arabada..bu devirde kimseye güven olmaz gözünün önünde yaptırıcaksın herşeyi ::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::

Kesinlikle verdiğin her kuruşun hakkını verdireceksin, para kolay kazanılmıyo
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2008
Mesajlar
60
büyük sanayi derken hangi büyük sanayi ankaradamı nerede bu gün bende motorumu yetkili servisten alım ama motorum eski sinden kötü durumda acayip titreşimler var motorda bakımdan önce böyle bi sıkıntı yoktu.Artık ne halt olduysa pazartesi gidicem gene hesap sormaya ama ne olacak bilmiyorum.Olan benim vaktime oluyor baka bi şey değil.::angry2::::angry2::::angry2::Bu motor ustalarının ukalalığı ne olacak bilmiyorum..Bu arada motorumun 4000km periyodik bakımı yani bi sorun yoktu sadece periyodik bakım....::angry2::::angry2::::yanliss:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
40
safranboludan selamlar 30 yıldır motosiklet ustasıyım malesef bu işleri galericiler ve cami imamları servislik ve yedek parça işleri yapıyorlar bu gibi sorunlar yaşanıyor saygılar
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
geçmiş olsun.hata birazda sende.tanımadığın adamlara götürüp bırakıyosun bide.bari yanında dur.bence git yaptır motoru yada paranı geri al.yada şikayet et yetkili merciğilere
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
11
büyük sanayi derken hangi büyük sanayi ankaradamı nerede bu gün bende motorumu yetkili servisten alım ama motorum eski sinden kötü durumda acayip titreşimler var motorda bakımdan önce böyle bi sıkıntı yoktu.Artık ne halt olduysa pazartesi gidicem gene hesap sormaya ama ne olacak bilmiyorum.Olan benim vaktime oluyor baka bi şey değil.::angry2::::angry2::::angry2::Bu motor ustalarının ukalalığı ne olacak bilmiyorum..Bu arada motorumun 4000km periyodik bakımı yani bi sorun yoktu sadece periyodik bakım....::angry2::::angry2::::yanliss:

ankarada , ustaların hepsi birbirini kötüler kime sorsan kendisinden iyi usta yok haklısın. Ben ona değil kırıldığım ve kızdığım tek nokta var. Bu motorlar kul yapısı herşey olabilir, Biz adam yemiyoruz söyleyebilirdi sorunu bırakırdım hallolunca alırdık.

geçmiş olsun.hata birazda sende.tanımadığın adamlara götürüp bırakıyosun bide.bari yanında dur.bence git yaptır motoru yada paranı geri al.yada şikayet et yetkili merciğilere

Bakımı yapılırken çalışıyordum işimin başında olmam gerekirdi, mutlaka takipcisi olucam tabi,
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Arkadaşın bir suçu yok, adama usta diye bırakıyor, adam önce adam olacak sonra usta, adam olmadan usta olmaya kalkışılırsa sadece taaa oluyor sanırımm.
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
130
ve motoru teslim alırken usta yağ tapasını açamadığını başka biryerden yağ koyduğunu söyledi


Yağ tapası açılmıyoduysa, kendisinden önceki usta gereğinden fazla sıktığı içindir. Eğer doğru söylüyorsa bu adamcağızın hiçbir günahı yok bence :silent: :wiinkk:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
başlık içinde herhangi faydalı bir bilgi olmadığı için motosohbete alınmıştır.
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
geçmiş olsun arkadaşım allahtan yolda falan bişey olmamış ne biçim ustalar varya bilmiyorsan elleme bari
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorunu bi şekilde götür o servid bozunutsunun kafasına vur ya motor kitleseydi ya yere damlayan yağ arka tekerin kaymasına neden olup senin kaza yapmana sebep olsaydı..

ALLAH korusun verilmiş sadakan varmış kimsenin başına böyle bişiy gelsin istemem asla..

ben motorumun herşeyini kendim yapıyom..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst