Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Bugün Hero bayiine Xpulse bakmak için izmir karamanlarda gittim. Para cebimde beğenirsem alıyorum kafasındaydım. Motoru genel manada beğendim ama top speed olayı ve beklediğim kadar iri olmayışı beni ikilemde bıraktı.. Yan tarafta bajaj bayii de vardı. Bir çılgınlık yapıp 2021 Pulsar alarak günü tamamladım.. Umarım pişman olmam.. :)
Yarın teslim alıcaz sözde bakalım. Elime geçince resimlerle şenlendirirm..

Bu arada karamanlarda ki bayii 150Tl 'nin lafını yaptı indirim yapmadı kuruş deseniz :) foruma yazıcam ama bunu dedim, yaz dedi. Kırmayalım onu :D Alırken başka bayii bakabilirsiniz. Benim vaktim yoktu uğraşmadım.

hayırlısı olsun, daha dogru bir seçim yapmıssınız.

İndirim konusunda bende olsam yapmazdım. kur o kadar değişiyor ki zaten günde 150 tl oynuyor kar oranları.

Bi de forumda gördüğüm kadarıyla ölücüler var. Abi o kadar para verdik sunu da ver bunu da ver vs beyin yiyip foruma konu acıyorlar sanki vermek zorundalarmış gibi :queen:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Motoru teslim aldım işlemleri tamamlayıp. Şimdi geldik eve. Şuan için frenler hariç iyi gibi onlarında alışması lazım biraz haliyle.. Rodajda biraz fıtı fıtı olucaz , o arada çanta şu bu ekipmanları alırım ufaktan.. Bakalım apacheden sonra pişman edecek mi pulsar :)






 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
hayırlı olsun dostum. eski bir pulsar kullanıcısı olarak şunları demek isterim k;

-mümkün olduğunca 9 bin deviri geçmemeye çalış. üst kapak baya hassas.

-ayrıca ilerki km'lerde büyük ihtimalle vites yayı problemi yaşayacaksın. birkaç liralık parça ama işçilik ücreti fazla. bu yüzden vites kolu gevşemeye başladığı an servisin yolunu tut.

-çok devirli kullanırsan üst kapağa ek olarak krank bilyası dağılabilir. ben dağıttım bizzat.

-arka çanta takılabilir ama amortisör sert olduğu ve şasi kalitesi iyi olmadığı için sadece arka boynuzların olduğu yere bağlanan taşıma demirlerinden alırsan yakın zamanda şasedeki, çanta demirinin vidalandığı kısmı kırarsın. son fotodaki çanta demirinin aynısından ben de almıştım ve iki defa şasedeki o kısım resmen yırtıldı. kaynaklattım. arkası destekli demirlerden al.

-sakın birer boy büyük lastik takayım deme viraj kabiliyeti tereyağı kıvamında oluyor ve arka lastik hemen kitliyor hele ki ıslakta düşmemen imkansız büyük lastikte. çünkü taban genişledikçe cm2'ye uygulanan basınç düşüyor. yani tutuş azalıyor. lastik bombeleştiği için de artık virajlarda bi yukardaki bi sen... sadece ikiniz oluyorsunuz...

yukarıdakilerin tamamı bizzat kendi deneyimlerim. dikkate alman yararına olur.
kazaasız belasız kullanman dileğiyle.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
Merhaba değerli dostlar, bugün hava filtresini ve antifirizimi değiştirdim. En son motoru toplarken bir kırmızı kablo soketinin açıkta kaldığını ve baya bir oksitlendiğini fark ettim. Bunun nereye bağlı olduğunu bilen var mı? Ya da ne kablosu olduğu?
IMG-0221.jpg

35-E5-B6-CC-762-F-475-B-918-B-AD35269-B809-B.jpg

IMG-0208.jpg
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Merhaba değerli dostlar, bugün hava filtresini ve antifirizimi değiştirdim. En son motoru toplarken bir kırmızı kablo soketinin açıkta kaldığını ve baya bir oksitlendiğini fark ettim. Bunun nereye bağlı olduğunu bilen var mı? Ya da ne kablosu olduğu?
https://i.ibb.co/7ktj55y/IMG-0221.jpg
https://i.ibb.co/Fg1BB6t/35-E5-B6-CC-762-F-475-B-918-B-AD35269-B809-B.jpg
https://i.ibb.co/GsKcc92/IMG-0208.jpg

o kablo aksesuar bağlamak için. ucunu bantla bişey olmaz.

antifriz konusuna değinmek istiyorum, sanayiden kalitesiz antifrizle radyatör deposunu çürüttü ve delindi. yenisini almak zorunda kaldım.
ilaveten motor bloğunu korumak, devirdaim keçesinin sağlığı için silikatsız antifriz öneriliyor.

buna göre bildiklerim:
castrol radicool sf (sf düğmesi silicat free demek)
motul motocool
total glacelf auto supra (sarı renk olmalı kutuda autosupra yazmalı)

mahalledeki total benzinlikte ucuz olduğu için ve rengi sarı olduğu için total marka almıştım..
 
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
o kablo aksesuar bağlamak için. ucunu bantla bişey olmaz.

antifriz konusuna değinmek istiyorum, sanayiden kalitesiz antifrizle radyatör deposunu çürüttü ve delindi. yenisini almak zorunda kaldım.
ilaveten motor bloğunu korumak, devirdaim keçesinin sağlığı için silikatsız antifriz öneriliyor.

buna göre bildiklerim:
castrol radicool sf (sf düğmesi silicat free demek)
motul motocool
total glacelf auto supra (sarı renk olmalı kutuda autosupra yazmalı)

mahalledeki total benzinlikte ucuz olduğu için ve rengi sarı olduğu için total marka almıştım..

Benim motorda sürekli kırmızı antifriz kullanıldığı için bende kırmızıdan devam ediyorum. Genellikle senede bir değiştiririm.

Kablo bilgisi için teşekkür ederim. Voltmetremi bulamadım sabit 12v geliyorsa şarj aletini bağlayabilirim oraya
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
52
Arkadaşlar selam, motorun bakımlarını ve ufak tefek tamirlerini kendim yapıyorum. Ancak son zamanlarda fan açmamaya başladı. Zaten 65.xxx km ye geldiğim için ufak tefek parçaları değiştirmeye başlayacağım.
-Hararet müşürü siparişi verdim, ancak yeri çok içerde, bunu en kolay nasıl söküp takarım?
-Bu motorda termostat nerede? Google amcamıza çok sordum ama cevap bulamadım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar selam, motorun bakımlarını ve ufak tefek tamirlerini kendim yapıyorum. Ancak son zamanlarda fan açmamaya başladı. Zaten 65.xxx km ye geldiğim için ufak tefek parçaları değiştirmeye başlayacağım.
-Hararet müşürü siparişi verdim, ancak yeri çok içerde, bunu en kolay nasıl söküp takarım?
-Bu motorda termostat nerede? Google amcamıza çok sordum ama cevap bulamadım.

Depoyu söküyorsun hararet müşürünü değiştiriyorsun, termostat sol blok kısmında hortumun içinde veya orda bir yerde olması lazım.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
500 Bakımına girdik. O arada motorda çanta demirini güncelledim daha sağlam bir demir aldım. Çanta aldım. Depo üstü çanta, Elcik korumalar, Ön tur camı taktım. Motor artık uzun karadeniz gezisine hazır. Cumartesi günü ortalama 4bin kmlik bir yola çıkıyorum eşimle. Konfor selede aldık..

Bu arada Bakım için izmirde 2 servisten fiyat aldım. Koydukları yağ castrol ve motul. Verdikleri fiyat 390tl ve 340TL .. 340a yaptırdım sırf garantide kalsın diye.. Yağ ve filtre hariç parça takılmıyor. Civata sıkımı antifirz kontrolü o kadar. Bajaj servislerinin kendine gelmesi lazım japonlar bu kadar pahalı değil . Garanti bitsin kapılarının önünden geçmem. Hep kendim yaptım motorlarımın bakımlarını..






 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Ben aldım taktıramadım ancak yan canta demiri alıp yan canta almanız böyle bir gezi için sizin için cok iyi olacak.

topcase üstüne fazla yüklenme şasi kırılmasına sebep oluyormus ns200de.


benım motor garantıde olmadıgı ıcın buradakı baska bı servıse ara km bakımı olan 22.5 k bakımını 200e yaptırdım. yağ filtresi, motul yağ, zincir gerdirme, gevşemiş yerleri sıktırma vs. genel kontrol yaptırdım.

25binde rutin bakıma servise gitmeye korktum verdiğiniz fiyatları gorunce. gecen sene 400e bujisinden hava yağ filtrelerine kadar değiştirtmiştim:(
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,036
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Maşallah o fiyatlar ne öyle ya. Ben de buraya D250 yerine alınabilir mi diye sormaya gelmiştim ama. :)

EneS_Turker, Hayıırlı olsun.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Sabah 6 da İzmir - Tokat 1050Km 2 kişi yola çıkıyoruz bakalım. ordan karadeniz.. Umarım güzel olur..

 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,036
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
52
Depoyu söküyorsun hararet müşürünü değiştiriyorsun, termostat sol blok kısmında hortumun içinde veya orda bir yerde olması lazım.

termostata ulaşabiliyorum ancak hararet müşürüne bir türlü ulaşamadım. hava filtresinin kutusu vs engelliyor. onu da sokeyim dedim ama sokemedim. nasil yapacağım bilmiyorum hala..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
termostata ulaşabiliyorum ancak hararet müşürüne bir türlü ulaşamadım. hava filtresinin kutusu vs engelliyor. onu da sokeyim dedim ama sokemedim. nasil yapacağım bilmiyorum hala..

Depoyu sök müşürün soketini çıkar açık ağızlı anahtar veya kapalı anahtar ile sök biraz uğraştırır ama işini halledersin.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
15 günlük yıllık izinde Izmirden çıkıp 14 saatte 1050km Tokat'a gittik eşim ile. Yalnızca 250kmde benzin için durduk 30dk lik molalari ona göre ayarladım. Dönüşte daha rahat geldik 12 saatte. Motor 500km bakımından sonra yola çıktı dönüşte 3bin kmyi görmüştük memlekette gezdigimizle Birlikte. 2500te ara yağ değişimi yaptım o kadar..
Yolda ortalama 120 ile yerine göre 130 ile gittik. Motor açılsın diye 2 kez 150ye çıktım sanırım redline başka görmedi. 2 kişi ve yükle 150de kesiciye giriyor.
Problem olarak ön furş gevşedi onu sıktı servis , onun haricinde problemsiz bir yolculuk oldu.

Karadeniz gezimizi araba ile yaptık maglum yağmur çamur endişesi ile. Gezi konusu açarım müsait bir zamanda
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
15 günlük yıllık izinde Izmirden çıkıp 14 saatte 1050km Tokat'a gittik eşim ile. Yalnızca 250kmde benzin için durduk 30dk lik molalari ona göre ayarladım. Dönüşte daha rahat geldik 12 saatte. Motor 500km bakımından sonra yola çıktı dönüşte 3bin kmyi görmüştük memlekette gezdigimizle Birlikte. 2500te ara yağ değişimi yaptım o kadar..
Yolda ortalama 120 ile yerine göre 130 ile gittik. Motor açılsın diye 2 kez 150ye çıktım sanırım redline başka görmedi. 2 kişi ve yükle 150de kesiciye giriyor.
Problem olarak ön furş gevşedi onu sıktı servis , onun haricinde problemsiz bir yolculuk oldu.

Karadeniz gezimizi araba ile yaptık maglum yağmur çamur endişesi ile. Gezi konusu açarım müsait bir zamanda

ayıptır söylemesi eşim ile birlikte 200 kilo oluyoruz. o hızlar hayal benim için.
 
Katılım
20 Mar 2020
Mesajlar
6
Arkadaşlar Merhaba,

2021 Model Bajaj 200NS sahibiyim motorumu geçen ay aldım. Daha 600KM yapabildim ancak aklıma takılan birkaç soru var sizlere sormak isterim.

1- Motor hem soğukken hem sıcakken vitesi boşa atıp elimi debriyajdan çektiğimde hırıltı sesi geliyor. Normal seyir halinde iken veya debriyaja bastığımda bu ses yok. Normalde takmam bu tarz sesleri ama sıfır motordan ses gelmesi, motoru tanımamamdan dolayı sorun var mıdır sizlere sormak istedim.

2- Vites geçişleri esnasında 1 ile 2 arasında devamlı boşa düşüyor. Aldığım günden beli bu şekilde arada yapıyor bunu sert çektiğimde sorun yok ama yağ değiştirdim yine aynı zincir gergisi de iyi durumda.

İyi forumlar dilerim.
 
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
15 günlük yıllık izinde Izmirden çıkıp 14 saatte 1050km Tokat'a gittik eşim ile. Yalnızca 250kmde benzin için durduk 30dk lik molalari ona göre ayarladım. Dönüşte daha rahat geldik 12 saatte. Motor 500km bakımından sonra yola çıktı dönüşte 3bin kmyi görmüştük memlekette gezdigimizle Birlikte. 2500te ara yağ değişimi yaptım o kadar..
Yolda ortalama 120 ile yerine göre 130 ile gittik. Motor açılsın diye 2 kez 150ye çıktım sanırım redline başka görmedi. 2 kişi ve yükle 150de kesiciye giriyor.
Problem olarak ön furş gevşedi onu sıktı servis , onun haricinde problemsiz bir yolculuk oldu.

Karadeniz gezimizi araba ile yaptık maglum yağmur çamur endişesi ile. Gezi konusu açarım müsait bir zamanda

İki kişi 120-130 seyir hızı bu motor için baya yüksek. Tebrik ederim. Neredeyse tama yakın gaz açmışsınızdır. 3000 km buna dayanmış olması iyi. Hayırlı olsun motorunuz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst