Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
118
teşekkürler 👍 😅 iyi oldu hemen halledeyim abs olayını pek çözemedim hiç hissetmiyorum sanki normal frenleme gibi geliyor ilk bakımda anlatırım artık durumu stop günde 1 defa yapıyor zararı yok ama can sıkıyor bazen birde gösterge sıfırlama olayı varmış inşallah olmaz bende 😅
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,450
Motosikleti
D400
teşekkürler iyi oldu hemen halledeyim abs olayını pek çözemedim hiç hissetmiyorum sanki normal frenleme gibi geliyor ilk bakımda anlatırım artık durumu stop günde 1 defa yapıyor zararı yok ama can sıkıyor bazen birde gösterge sıfırlama olayı varmış inşallah olmaz bende

gösterge sıfırlama olayını yeni modellerle çözdüler - çözecekler diye biliyordum hala becerememişler mi :)

Motorun garantisi bittiğinde onun için aparat satılıyor, sanırım 50 60 lira birşey. aparatı bağlıyorsun gösterge sıfırlama olayı da halloluyor :D

ama stop etme olayı nasıl cozulur bılmıyorum, benım motor sogukken oluyor sadece.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Boş vakitten Hindistan forumlarını okuyorum.

Yağa su karışma mevzuları sık olmaya başlamış. 20-30k km civarı. Bajaj ve ktm ise su pompasındaki iki tane keçe yerine bir adet çift dudaklı keçe ile revize etmiş. bu sorunu yaşayan var mı?

bir de birkaç kişide supap ayarı yapılmasına rağmen dikiş makinesi sesi geldiğinden bahsediyorlar. yaptıkları incelemelerde egzantrik milinin aşındığını tespit etmişler. ilginç olan ise bazı motorlarda bu sorun 15-20k km civarı çıkmış, bazı motorlarda ömrü boyunca hiç olmamış. böyle bir sorun yaşayan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

biraz daha okuduğumda sürekli karbüratör sorunlarından bahsediyorlar. 7000-8000 deviri geçmemeceler, 90km geçmemeceler gibi sorunlardan bahsediyorlar. enjeksiyonlu versiyonda bu sorunlar yok.
ekran resetleme stop etme gibi bir sorunları yok adamların. hindistan'da bajaj dts yağını total dolduruyormuş.
tahrandan birkaç kişi yazmış enjeksiyonlu modelde ekran resetleme sorunu yaşıyormuşlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boş vakitten Hindistan forumlarını okuyorum.

Yağa su karışma mevzuları sık olmaya başlamış. 20-30k km civarı. Bajaj ve ktm ise su pompasındaki iki tane keçe yerine bir adet çift dudaklı keçe ile revize etmiş. bu sorunu yaşayan var mı?

bir de birkaç kişide supap ayarı yapılmasına rağmen dikiş makinesi sesi geldiğinden bahsediyorlar. yaptıkları incelemelerde egzantrik milinin aşındığını tespit etmişler. ilginç olan ise bazı motorlarda bu sorun 15-20k km civarı çıkmış, bazı motorlarda ömrü boyunca hiç olmamış. böyle bir sorun yaşayan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

biraz daha okuduğumda sürekli karbüratör sorunlarından bahsediyorlar. 7000-8000 deviri geçmemeceler, 90km geçmemeceler gibi sorunlardan bahsediyorlar. enjeksiyonlu versiyonda bu sorunlar yok.
ekran resetleme stop etme gibi bir sorunları yok adamların. hindistan'da bajaj dts yağını total dolduruyormuş.
tahrandan birkaç kişi yazmış enjeksiyonlu modelde ekran resetleme sorunu yaşıyormuşlar.

Bende bi kaç kez youtube'da ; yağ pompası arızası nedeniyle, motoru elinde patlayanların yorumlarına denk geldim.

Daha 30bin km bile olmamış motorların yağ pompası arızalanıyor, motor yağsız kalıyor, bir ton masraf.
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
Çok Sevdiğim ve Beğenerek kullandığım bir Motosiklet..



---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

Çok Sevdiğim ve Beğenerek kullandığım Bir Motosiklet...

 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Font boyutunu kocaman yapınca etkisi daha mı çok oluyor acaba diye düşünmeden edemedim..
Rica etsem şu mesajlarınızı gözümüze sokacak kadar yazmayı bırakır mısınız.
Tabi bu bir rica sadece.:cat:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Kim nederse desin Bajaj Pulsar serisi piyasadaki çok büyük cbf150 ve ybr açığını kapadı onların pazarını aldı onların yerine geçti.. ve daha iyi daha modern çizgilerle..

Burda hacim merkezli değil piyasa alıcı kesimi merkezli söylüyorum cbf ve ybr ci tayfa çoğu pulsara geçti bunun dışında şahsi kullanım içinde çok geçen oldu.. zaten pulsarı cbf ybr den ayıran en büyük faktör şahsi kişisel kullanımada olanak vermesi. Genelde cbf ci kesim paket kurye işleri için alırdı cbf yi çoğunun kişisel kullanımına ikinci motoru olurdu. Pulsarda hem kurye paket hemde yakışıklı motor kişisel kullanımada geliyor cbf ybr den en büyük farkı o bence..

Türkiye pazarında cbf ve ybr den oluşan çok büyük bir boşluğu doldurdu..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kim nederse desin Bajaj Pulsar serisi piyasadaki çok büyük cbf150 ve ybr açığını kapadı onların pazarını aldı onların yerine geçti.. ve daha iyi daha modern çizgilerle..

Burda hacim merkezli değil piyasa alıcı kesimi merkezli söylüyorum cbf ve ybr ci tayfa çoğu pulsara geçti bunun dışında şahsi kullanım içinde çok geçen oldu.. zaten pulsarı cbf ybr den ayıran en büyük faktör şahsi kişisel kullanımada olanak vermesi. Genelde cbf ci kesim paket kurye işleri için alırdı cbf yi çoğunun kişisel kullanımına ikinci motoru olurdu. Pulsarda hem kurye paket hemde yakışıklı motor kişisel kullanımada geliyor cbf ybr den en büyük farkı o bence..

Türkiye pazarında cbf ve ybr den oluşan çok büyük bir boşluğu doldurdu..

Buna ek olarak tvs kullanıcısını da kendisine çekti, benim arkadaşlarımın çoğunda apaçhi vardı ve hepsi Pulsar aldı 2014 2015 yılında ve bu sonraki yıllarda da yine Pulsar a geçenler oldu, servis yedek parça olarak piyasada oturunca insan düşünüyor servisi parçası distribütör yok ise diğer marka alacağına piyasada oturmuş bajaj alıyorlar bunda da insanlar haklı malum herkes az çok görüyor yaşıyor biliyor.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
Sesi bulabildinizmi? Bende de 2020 var kafanın biyerinden hafif zırıltı var. Ben ön cama araya sünger bant koydum ama ses ordan değil başka biyerden geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------

selamün aleyküm gençler 2020 model bajaj pulsar ns200 ile aranıza katıldım sıfır aldım.Son seri Bs6 ufak tefek aksesuar taktım.Bir kaç tane sorum olacak birinicisi kafada ufak bi zırıltı var vızıltı diyebilirim ince bi ses devir yükselince daha çok belli oluyor ikinci sorum ABS olayını anlamadım.Daha evvel mt25 abs modeli kullandım ondan ani frende abs devreye girdiğini anlıyordum böyle tık tık ses geliyodu tekrarden bunnda öyle bi durum yok sanki normal frenleme gibi bu normalmi yoksa sıkıntı mı var birde stop ediyor arada çözümü nedir yardımcı olursaniz makbule geçer 😅

Sesin kaynağını bulabildinizmi? Bendede 2020 var. Ön camın araya bant koydum ama hala devam ediyo. Başka biyerde bu. Siz bulabildinizmi?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,450
Motosikleti
D400
Sesi bulabildinizmi? Bende de 2020 var kafanın biyerinden hafif zırıltı var. Ben ön cama araya sünger bant koydum ama ses ordan değil başka biyerden geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------



Sesin kaynağını bulabildinizmi? Bendede 2020 var. Ön camın araya bant koydum ama hala devam ediyo. Başka biyerde bu. Siz bulabildinizmi?


tam olarak asagıda belirtilen sekılde mi camtınız?

ABS kısmını bilmiyorum arada stok olayı kronik bir durum. Alışırsın. Ama cok değil günde belki 1 kez yapar.

Zırıltı da kronik birşey, çözümü cok basit.

Gösterge panelinin üstüne dayalı plastiği yanlardan alyan ile cıkar zaten 30 sanıye suruyor, sonra cıkardıgın plastiğin göstergeye temas ettiği yere sünger bant ile 1 şert boydan boya çek. Sonra geri kapa. Titreşimde plastik göstergeye vurmadıgı için sıfır zıngırtı :)


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/...W8E6M58CknfF52I679Xs_qpkp8mTyRTsjYhQ&usqp=CAU

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTYEuQ9_HMaozP0GwCpN46t6iKqHYT1S-cd5w&usqp=CAU
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,450
Motosikleti
D400
Deponun gidon tarafında altında denge sensörü var. Oradan geliyor.

aga gecen gördüm bajaj ın facebook sayfasında ns200 satışlarında pahalı fıyat yazan butun konulara ulkerhan dıye bırısı kahkaha atıyor :D gecen elemanın bırısı giydirmiş da o sırada fark ettım. Sen misin o :D
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
aga gecen gördüm bajaj ın facebook sayfasında ns200 satışlarında pahalı fıyat yazan butun konulara ulkerhan dıye bırısı kahkaha atıyor :D gecen elemanın bırısı giydirmiş da o sırada fark ettım. Sen misin o :D

hee benim :) bozmadım ağzımı, beyfendi çizgimden çıkmadım :)

ya adam 2015 model 40.000 km deki motora 22 istiyor. gülmeyeyimde ne yapayım.
 
Katılım
2 Haz 2021
Mesajlar
2
Fabrika cikis lastiklerini yenilemek gerekir mi sizce? Mitas ve michelin arasinda hangisini tavsiye edersiniz?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,450
Motosikleti
D400
Fabrika cikis lastiklerini yenilemek gerekir mi sizce? Mitas ve michelin arasinda hangisini tavsiye edersiniz?

o lastikler cok kötü. Ancak kullanan ciddi bir kitle var.

Yagmurda sürmeyeceksen, motoru yatırmayıp ani hareketler yapmayacaksan sakin sürüş için fena değil. ancak bunları yapacaksan mutlaka değiştir.

Michelin kullanmadım bilmiyorum ancak mitası begenmıstım.
 
Katılım
2 Haz 2021
Mesajlar
2
Anladım hocam, ben teslim alinca bayide degistireyim en iyisi lastik onemli konu, umarim eskilerinin fiyatını düşerler :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,450
Motosikleti
D400
Düşmezlerse bile hiç kullanılmamış fabrıka lastıklerı facebookta bajaj grubunda 400 500 den satılıyor. onlara bak :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:31 ----------

2016 ns200 motorum 23 bin km de.

Gaz verirken sıkıntı yok ancak yolda gazı kestiğimde sürekli olmasa da kesik kesik bir vuruntu sesi geliyor. (bana motorun ön tarafından gelıyor gibi geldi)

Fikri olan var mı? nasıl tespit edebilirim.
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Arkadaşlar merhaba. Bajajı olupta tekirdağ çerkezköy çorlu civarlarında oturan varmı aranızda ?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Düşmezlerse bile hiç kullanılmamış fabrıka lastıklerı facebookta bajaj grubunda 400 500 den satılıyor. onlara bak :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:31 ----------

2016 ns200 motorum 23 bin km de.

Gaz verirken sıkıntı yok ancak yolda gazı kestiğimde sürekli olmasa da kesik kesik bir vuruntu sesi geliyor. (bana motorun ön tarafından gelıyor gibi geldi)

Fikri olan var mı? nasıl tespit edebilirim.

durduğu yerde de bu sorunu yapıyor mu? yapıyor ise debriyaj tası olabilir. kontrolü debriyaja basınca ses kesiliyor mu? ses kesilir ise debriyaj tası sesi. böyle kullan sıkıntı olmaz.
hareket halinde gazı kesince yapıyor ise zincir olabilir?
ilaveten yüke binince ses var mı? yükte ses varsa krank bilyası ve/veya biyel kolu yatağı olabilir.
başka bir kontrolde durduğun yerde debriyaja basıp haffiif gaz ver. zincir sesi, hışır hışır sesler geliyor ise egzantrik zincir, gergi, tansiyoner değişebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst