Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
durduğu yerde de bu sorunu yapıyor mu? yapıyor ise debriyaj tası olabilir. kontrolü debriyaja basınca ses kesiliyor mu? ses kesilir ise debriyaj tası sesi. böyle kullan sıkıntı olmaz.
hareket halinde gazı kesince yapıyor ise zincir olabilir?
ilaveten yüke binince ses var mı? yükte ses varsa krank bilyası ve/veya biyel kolu yatağı olabilir.
başka bir kontrolde durduğun yerde debriyaja basıp haffiif gaz ver. zincir sesi, hışır hışır sesler geliyor ise egzantrik zincir, gergi, tansiyoner değişebilir.



hepsini yarın deneyip haber vereyım acıkcası giderken gazı bırakınca ses gelmesi dışında dikkat etmedim.

teşekkür ederim
 
Katılım
17 Nis 2020
Mesajlar
70
o lastikler cok kötü. Ancak kullanan ciddi bir kitle var.

Yagmurda sürmeyeceksen, motoru yatırmayıp ani hareketler yapmayacaksan sakin sürüş için fena değil. ancak bunları yapacaksan mutlaka değiştir.

Michelin kullanmadım bilmiyorum ancak mitası begenmıstım.

Orjinal lastikler gerçekten kötü, ben 880 km kullanıp değiştirdim michelin pilot street aldım gayet memnunum. Ama orjinal lastiği kullanan birsürü kişi var hatta bende orjinalleri satışa koydum.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Orjinal lastikler gerçekten kötü, ben 880 km kullanıp değiştirdim michelin pilot street aldım gayet memnunum. Ama orjinal lastiği kullanan birsürü kişi var hatta bende orjinalleri satışa koydum.

facebooktan koyarsan kesin satarsın başkan.

ne yaptın? denedin mi?

şansıma 2 gündür motora binemedim evden calısıyorum sanırım yarın en olmadı cumartesı bınecegım motora. mutlaka yazacagım :)
 
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
Aynı şekilde yaptım ön kapağı çıkarıp. Göstergenin kenarına denk gelecek şekilde boydan boya bant çektim. Ses ordan gelmiyor farklı biyerden ince bi zırıltı geliyo.


Katalizatörün koruma sacının vidaları gevşeyebiliyor. Onlarda zırıltı yapıyor zamanla birde orayı kontrol edin.
45-C17493-A916-4793-B565-F72-BF8-A99-D5-C.jpg
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
durduğu yerde de bu sorunu yapıyor mu? yapıyor ise debriyaj tası olabilir. kontrolü debriyaja basınca ses kesiliyor mu? ses kesilir ise debriyaj tası sesi. böyle kullan sıkıntı olmaz.
hareket halinde gazı kesince yapıyor ise zincir olabilir?
ilaveten yüke binince ses var mı? yükte ses varsa krank bilyası ve/veya biyel kolu yatağı olabilir.
başka bir kontrolde durduğun yerde debriyaja basıp haffiif gaz ver. zincir sesi, hışır hışır sesler geliyor ise egzantrik zincir, gergi, tansiyoner değişebilir.


durdugu yerde problem yok. debriaj kavrama vs. hiçbir problemde yok.

Durdugum yerde debriaja basıp cok hafif gaz verirsem hafiften şıngırtı gelıyor gibi ama cok cok hafif vermem lazım. biraz daha gaz versem herhangi bir sıkıntı yok.

Geldiğini söylediği ses yolda giderken gazı gezince oluyor, debriajı çekip gidersem ses kesiliyor.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
durdugu yerde problem yok. debriaj kavrama vs. hiçbir problemde yok.

Durdugum yerde debriaja basıp cok hafif gaz verirsem hafiften şıngırtı gelıyor gibi ama cok cok hafif vermem lazım. biraz daha gaz versem herhangi bir sıkıntı yok.

Geldiğini söylediği ses yolda giderken gazı gezince oluyor, debriajı çekip gidersem ses kesiliyor.

Bendeki sesin aynısı aga. Kendime egzantrik zinciri, gergi otomatiği ve gergi paleti aldım. Yarın kendim değiştireceğim. Benim motor 30.000 oldu. Seninki kaçta?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Bendeki sesin aynısı aga. Kendime egzantrik zinciri, gergi otomatiği ve gergi paleti aldım. Yarın kendim değiştireceğim. Benim motor 30.000 oldu. Seninki kaçta?

elimden de o işler gelmez benim hic. ustaya gıdıcem herhalde.

23 binde benim motor. 2016 model
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
elimden de o işler gelmez benim hic. ustaya gıdıcem herhalde.

23 binde benim motor. 2016 model

Zinciri değiştirdim. Yarım santim uzamış. Otomatik gerdiriciyi boşa değiştirdim. Sağlam çıktı. Açmışken paletleride değiştirdim. Hafiif aşınma vardı. Ama debyaj tasımda çok fena boşluk varmış elle muayenede farkettim.

Bu arada ses falan kalmadı. Saat gibi oldu.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
iyi bari sevindim.

bende temmuz başı götüreceğim ustaya.

yağını suyunu bi değiştirsin :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
yağını, filtesini değiştirip zinciri gerdirdim. sallanan vidalarını sıktım. Su an hiçbir ses yok.

Zincir kötü halde dedi adam, birkaç bin km cok rahat götürürmüş ama. 23binde su an, 25 de genel bakıma sokacağım o sırada dişli zincir komple değiştiririm artık.

Fiyat performans zincir ve dişli seti önerisi var mıdır oringli


Kötü olan şey arka fren hidrolik deposu kırıldı, simdilik borudaki sıvı ile idare ediyorum da depo bulamadık. ya adamlar kucucuk hazneye 100 tl istiyor ya da o kısmı borusu bağlantısı vs. herşeyiyle full satıyor.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
yağını, filtesini değiştirip zinciri gerdirdim. sallanan vidalarını sıktım. Su an hiçbir ses yok.

Zincir kötü halde dedi adam, birkaç bin km cok rahat götürürmüş ama. 23binde su an, 25 de genel bakıma sokacağım o sırada dişli zincir komple değiştiririm artık.

Fiyat performans zincir ve dişli seti önerisi var mıdır oringli


Kötü olan şey arka fren hidrolik deposu kırıldı, simdilik borudaki sıvı ile idare ediyorum da depo bulamadık. ya adamlar kucucuk hazneye 100 tl istiyor ya da o kısmı borusu bağlantısı vs. herşeyiyle full satıyor.

motopit'de 44 tl hocam, bitmeden al. sarnıçta yerleri gidip alabilirsin.

https://www.motopit.com.tr/urun/hidrolik-deposu-ayak-fren-pompasi-icin-mtp0374476
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
motopit'de 44 tl hocam, bitmeden al. sarnıçta yerleri gidip alabilirsin.

https://www.motopit.com.tr/urun/hidrolik-deposu-ayak-fren-pompasi-icin-mtp0374476

Eyvallah baskan sipariş verdim , gidecek vaktım yoktu 15 tl kargo verdım mecbur.



----------------


ns200 kullanıcılarına bir sorum var. Yüklü olarak araç kullanımını ne şekilde yapıyorsunuz?

Motosiklette 48 lt gibi blade topcase var, üstüne de taşıma demiri aldım bu hafta delip montajlayacağım.

Topcase hariç üstüne şişme yatak ve çadır sabitleyebiliyorum ancak 2 adette kamp sandalyem var, sizce nasıl taşıyabilirim?


-Artçı da var, arkam dolu yani.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Eyvallah baskan sipariş verdim , gidecek vaktım yoktu 15 tl kargo verdım mecbur.



----------------


ns200 kullanıcılarına bir sorum var. Yüklü olarak araç kullanımını ne şekilde yapıyorsunuz?

Motosiklette 48 lt gibi blade topcase var, üstüne de taşıma demiri aldım bu hafta delip montajlayacağım.

Topcase hariç üstüne şişme yatak ve çadır sabitleyebiliyorum ancak 2 adette kamp sandalyem var, sizce nasıl taşıyabilirim?


-Artçı da var, arkam dolu yani.

sonuncuyu almışsın, bitmiş motopit'de.

ben yan çanta demirleri olmasına rağmen çadır, şişme yatak, 2 koltuk, şemsiye, giysi, mutfak malzemesi sığamadım. artçı olmasa daha güzel olurdu :mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
sonuncuyu almışsın, bitmiş motopit'de.

ben yan çanta demirleri olmasına rağmen çadır, şişme yatak, 2 koltuk, şemsiye, giysi, mutfak malzemesi sığamadım. artçı olmasa daha güzel olurdu :mrgreen:

topcase içine kıyafetleri terlikleri sokuyorum. üstüne cadır ve yatak sabitliyorum.

Yiyecekleri o taraftan alacagımız için mutfak eşyası almıyoruz. Eşyalar sıgmaz ise sırt cantasını depo üstüne sabitliyorum.

Ama fantazi yapıp sandalye de mi alsam dedim de sanırım onu sokuşturacak yer bulamayacağım.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
52
arkadaşlar selam, geçen gün aşırı öğlen sıcağında trafikte bekledim biraz ve radyatör tahliye hortumundun su attığını gördüm ve su kaynar duruma gelmişti. kenara cekip soguttum bi sekilde ve eve geldim. farkettim ki hiç fan sesi duymuyorum. hararet ışığım da yanmadi. her ihtimale karşı devirdaim sistemini ve fanı kontrol ettirmem lazim. varsa anadolu yakasinda ( sancaktepe- Ümraniye) civarlarinda ustaniz yonlendirmenizi rica ediyorum. bir de ortalama tüm sogutma sistemini kontrol ettirip yaptırmamın maliyeti ne olur sizce? tesekkurler
(2016 pulsar 200ns, 64 binde, hic motor yapilmadi)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2020
Mesajlar
172
Eyvallah baskan sipariş verdim , gidecek vaktım yoktu 15 tl kargo verdım mecbur.



----------------


ns200 kullanıcılarına bir sorum var. Yüklü olarak araç kullanımını ne şekilde yapıyorsunuz?

Motosiklette 48 lt gibi blade topcase var, üstüne de taşıma demiri aldım bu hafta delip montajlayacağım.

Topcase hariç üstüne şişme yatak ve çadır sabitleyebiliyorum ancak 2 adette kamp sandalyem var, sizce nasıl taşıyabilirim?


-Artçı da var, arkam dolu yani.

MOTOMANİA da arka kuyruk yeri sasiden kırılmış Pulsar videosu paylaştılar hocam bir izle önce ona göre yükle.
Sanırım iki çeşit çanta demiri var çift yerden bağlantılı ve sadece arka tutamaclardan bağlantılı.
Çantayı aşırı yükleyip artçıda arkaya fazla dayaninca kuyruk yerinden kırılmış
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
13
Dostlar başımda bir sıkıntı var çıkmaza girdim. 2016 mode ns200 sahibiyim motosiklet 42 binde ne blok açıldı ne bir arıza yaptı şu zamana kadar. Geçenlerde bir elektiriksel sorun oldu akü ışığı yakmaya başladı. Servise götürdüm staörden çıkış yok diye statör sargı değişti. Daha sonra sorun konjektörde denildi ama gene emin değiller 5-6 ay öncede aküyü yenlidim varta taktım. Ne ekran resetledi ne tekleme yapıyordu direk marş alıyordu. Şimdi konjektörün teki 800 lira sağlam bir pulsarda bulamıyoruz 2dk takıp deniyelim çünkü iadesi yok parçanın. Bi ton konjektör denediler uyum sağlamadı ya çok fazla şarj ediyor aküde 16 17 artıyor motor korumaya alıyor kendini yada 12-13ün üstüne çıkmıyor. Bir altarnetif yolu bulan var mı ? 800 ü vermek bişey değil onu verip gene sorunum devam etmesi var onun çıkmazındayım ktm duke 200 konjektörleri birbirinede benziyor fiyatı daha uygun acaba uyum sağlar mı oda ?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Dostlar başımda bir sıkıntı var çıkmaza girdim. 2016 mode ns200 sahibiyim motosiklet 42 binde ne blok açıldı ne bir arıza yaptı şu zamana kadar. Geçenlerde bir elektiriksel sorun oldu akü ışığı yakmaya başladı. Servise götürdüm staörden çıkış yok diye statör sargı değişti. Daha sonra sorun konjektörde denildi ama gene emin değiller 5-6 ay öncede aküyü yenlidim varta taktım. Ne ekran resetledi ne tekleme yapıyordu direk marş alıyordu. Şimdi konjektörün teki 800 lira sağlam bir pulsarda bulamıyoruz 2dk takıp deniyelim çünkü iadesi yok parçanın. Bi ton konjektör denediler uyum sağlamadı ya çok fazla şarj ediyor aküde 16 17 artıyor motor korumaya alıyor kendini yada 12-13ün üstüne çıkmıyor. Bir altarnetif yolu bulan var mı ? 800 ü vermek bişey değil onu verip gene sorunum devam etmesi var onun çıkmazındayım ktm duke 200 konjektörleri birbirinede benziyor fiyatı daha uygun acaba uyum sağlar mı oda ?

duke 200 konjektörü zaten pulsar ile aynı. hangisi ucuz ise tak. hiç bulamıyorsan 3 fazlı full dc herhangi bir motorun konjekötür zaten uyuyor. örneğin: honda ps 150.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bugün Hero bayiine Xpulse bakmak için izmir karamanlarda gittim. Para cebimde beğenirsem alıyorum kafasındaydım. Motoru genel manada beğendim ama top speed olayı ve beklediğim kadar iri olmayışı beni ikilemde bıraktı.. Yan tarafta bajaj bayii de vardı. Bir çılgınlık yapıp 2021 Pulsar alarak günü tamamladım.. Umarım pişman olmam.. :)
Yarın teslim alıcaz sözde bakalım. Elime geçince resimlerle şenlendirirm..

Bu arada karamanlarda ki bayii 150Tl 'nin lafını yaptı indirim yapmadı kuruş deseniz :) foruma yazıcam ama bunu dedim, yaz dedi. Kırmayalım onu :D Alırken başka bayii bakabilirsiniz. Benim vaktim yoktu uğraşmadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst