Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
benim 2017 euro 4 pulsarı satıyorum almak isteyen arkadaş iletişime geçebilir.
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
2014 yılından beri kullandığım topcase ve üçlü çantaya kullandığım motorumun üçlü çanta setine çıkartma ve kaplama çalışması yaptık.Umarım hoşunuza gider.Var mı 2014'den beri kullanan aranızda?
https://i.imgyukle.com/2020/05/27/yg8Dyt.jpg
https://i.imgyukle.com/2020/05/27/yg8mtR.jpg
https://i.imgyukle.com/2020/05/27/yg8qAq.jpg
https://i.imgyukle.com/2020/05/27/yg8UTY.jpg
https://i.imgyukle.com/2020/05/27/yg8gAS.jpg
https://i.imgyukle.com/2020/05/27/yg8zRe.jpg
https://i.imgyukle.com/2020/05/27/yg8Gic.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Arkadaşlar benim motor 2. El. 3 ay oldu alalı. Aldığımda 26000 km de idi. 1000 km kullandım. Başlangıç motorum doğal olarak pek bilgim yok. Motor çalışmazken ya da ilk çalıştığında boşa rahat geçiyor. Ama çalışıp yola çıktıktan sonra ışıklarda boşa alamıyorum geçmiyor. Elim debrijayda durmaktan sıkıldım. Sizin motorlarda öyle mi? Değilse ne yapmam lazım? Sorun nerde olabilir?
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Arkadaşlar benim motor 2. El. 3 ay oldu alalı. Aldığımda 26000 km de idi. 1000 km kullandım. Başlangıç motorum doğal olarak pek bilgim yok. Motor çalışmazken ya da ilk çalıştığında boşa rahat geçiyor. Ama çalışıp yola çıktıktan sonra ışıklarda boşa alamıyorum geçmiyor. Elim debrijayda durmaktan sıkıldım. Sizin motorlarda öyle mi? Değilse ne yapmam lazım? Sorun nerde olabilir?

Motor yağından olabilir.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Arkadaşlar benim motor 2. El. 3 ay oldu alalı. Aldığımda 26000 km de idi. 1000 km kullandım. Başlangıç motorum doğal olarak pek bilgim yok. Motor çalışmazken ya da ilk çalıştığında boşa rahat geçiyor. Ama çalışıp yola çıktıktan sonra ışıklarda boşa alamıyorum geçmiyor. Elim debrijayda durmaktan sıkıldım. Sizin motorlarda öyle mi? Değilse ne yapmam lazım? Sorun nerde olabilir?


Motor yağındandır büyük ihtimal.

Şahsen bende 10 denememde 6sında direk boşa geçirebiliyorum ancak 4ünde illa ki geçmiyor
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Yağı bir değiştireyim o zaman. Motul mu kullanıyorsunuz?
Benim 10 denememim belki 1 inde anca geçiyor boşa. 😄

Kışın castrol 10w40 kullandım. Şu zamana kadar çok memnun kaldım. Bakalım şimdi motul 15w50 koyucam. Bakalım nasıl olacak.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Yağı bir değiştireyim o zaman. Motul mu kullanıyorsunuz?
Benim 10 denememim belki 1 inde anca geçiyor boşa. 😄

liqui moly kullanıyorum ben. 10 da 1 de cidden kötüymüş.

bi de benim eski mondial yağ leş olsa bile geçerdi, biraz motor da narin. ince ince cekmek lazım.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Arkadaşlar yine ben. Saolsun @arndiol'un tavsiyesi ile Apache ayna siparişi verdim. Şimdi bir şey farkettim. Motora oturunca bileklerim ve kolum yere paralel olmuyor. O yüzden gidon yükselteceğim. Gp kompozit gidon yükseltme kullanan var mı? Memnun musunuz?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
yine ben cevaplayabilirim :queen:

Mr150 den ns200 e gelince ss e binmişim gibi hissetmiştim, bende gidon yükseltme yok.
Arkadaşlar zamanla alışırsın falan dedi ancak 1 hafta sonra arkadaşın gidon yükseltmeli ns200 ünü denedim. Acıkcası o da rahat ettirmedi.

simdi orjinal hali ile kullanıyorum hiç bir rahatsızlık vermiyor, cok şart oldugunu düşünmüyorum ancak zevkler ve renkler farklıdır tabi.

Gidon yükseltme de o kadar yükseltmediği için yere paralel olacağını zannetmiyorum acıkcası
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
yine ben cevaplayabilirim :queen:

Mr150 den ns200 e gelince ss e binmişim gibi hissetmiştim, bende gidon yükseltme yok.
Arkadaşlar zamanla alışırsın falan dedi ancak 1 hafta sonra arkadaşın gidon yükseltmeli ns200 ünü denedim. Acıkcası o da rahat ettirmedi.

simdi orjinal hali ile kullanıyorum hiç bir rahatsızlık vermiyor, cok şart oldugunu düşünmüyorum ancak zevkler ve renkler farklıdır tabi.

Gidon yükseltme de o kadar yükseltmediği için yere paralel olacağını zannetmiyorum acıkcası

Hocam sende olmasan hiç bir soruya cevap alamayacağım. :queen: Bu arada özel olmazsa boy kaç? Benim 168 cm. Geçen ilk defa virajda yattım falan. İlk motor olunca farketmeden kasmışım kendimi. Kollar ağrımıştı. :mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Hocam gidon yükseltmeli ns150 kullandım. Benim motorumun ki orijinal. Açıkçası pek bi farkı yok. Arkadaşım da sizle aynı boyda. O da benim motorumu kullandı. Hiç bir sorun yaşamadı. Gidon tam çevirince sadece depoya değiyor sanırım elcikler. Ben sorun etmiyorum ama isterseniz takılır tabi ki.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
haha :D teknik detay sorsan bende ona cevap veremem. Ben standart kullanıcıyım, teknikten anlamam mesela :queen:

boy 180 hocam. karantinada aldıgım 10 kilo ile birlikte 105 kiloyum aynı zamanda.

Gerçi 180 im ama ayaklarım yere tam basmıyor, gövdem daha uzun bacaklara göre, bir de kilo var tabi.

Ne yalan söyleyim 15 -20 km altı yollarda pek ekipman giymediğimden virajda yatma olayı bende yok, o riske girmiyorum :cherry:
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Hocam gidon yükseltmeli ns150 kullandım. Benim motorumun ki orijinal. Açıkçası pek bi farkı yok. Arkadaşım da sizle aynı boyda. O da benim motorumu kullandı. Hiç bir sorun yaşamadı. Gidon tam çevirince sadece depoya değiyor sanırım elcikler. Ben sorun etmiyorum ama isterseniz takılır tabi ki.

Peki arkadaşınız gidon yükseltmeden memnun mu? O konuda bir şey söyledi mi? Evet tam sol yapınca gaz verme falan oluyormuş. O yüzden gaz telini alttan almak gerekiyo.

haha :D teknik detay sorsan bende ona cevap veremem. Ben standart kullanıcıyım, teknikten anlamam mesela :queen:

boy 180 hocam. karantinada aldıgım 10 kilo ile birlikte 105 kiloyum aynı zamanda.

Gerçi 180 im ama ayaklarım yere tam basmıyor, gövdem daha uzun bacaklara göre, bir de kilo var tabi.

Ne yalan söyleyim 15 -20 km altı yollarda pek ekipman giymediğimden virajda yatma olayı bende yok, o riske girmiyorum :cherry:

Ben de düz kullanıcıyım hatta daha yeni başladığım için baya düz kullanıcıyım. :queen: Benim ayaklarda yere tam basmıyor ama sorun olmuyor.

Ben 8 km sürüyorum işe giderken, full ekipman giyiyorum. Sanırım evde bekliyon küçük kızımı düşününce giymek geliyor içimden. :mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Hocam bizim motorlar eski kasa. Öyle bi sorun olmadı. Sizin motorunuz absli olan model sanırım. Youtubeda videolar var ya. Gaz telini söküp boşluktan geçiriyorlar. Kendisi normal kullanıyordu. Aman aman bir fark yok bir şey demedi. Ama ben şöyle diyim onun motorunu sürünce sanki böyle enduro kullanıyormuşum gibi dik oturuyordum baya. Kendi motorumda hafif öne eğik oturuyorum.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Hocam bizim motorlar eski kasa. Öyle bi sorun olmadı. Sizin motorunuz absli olan model sanırım. Youtubeda videolar var ya. Gaz telini söküp boşluktan geçiriyorlar. Kendisi normal kullanıyordu. Aman aman bir fark yok bir şey demedi. Ama ben şöyle diyim onun motorunu sürünce sanki böyle enduro kullanıyormuşum gibi dik oturuyordum baya. Kendi motorumda hafif öne eğik oturuyorum.

Evet benim motor 2017 model absli olan. Videoları izledim, çok zor bir işlemi yok. Bende öne eğik oturuyorum az daha dik olsam daha rahat ederim sanırım. Bilgilendirme için teşekkür ederim.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
7bin devirden sonra motor yüke binince yani hareket halinde tam gaz yapınca debriyaj maneti geriliyor ve kavrama noktası değişiyor. çeyrek gaz ile 7bin devir altı giderken düzeliyor.

- tahminim prizdirek mili rulmanları, dişli ara sekmanları.

aspirin tedavisi niyetine denediklerim:

- tel gerginlik ayarı,
- debriyaj balatasını değiştirdim,
- debriyaj tasını ölçtüm,
- yayları ve baskı rulmanını kontrol ettim.

daha önce başına gelen var mı?
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
52
Dün taktığım park lambalarının fotosunu atayım şuraya. Kendi lambaları hiç yanmıyormuş meğersem. Soldaki yeni hali, belli olsun diye böyle çektim. İki tanesi kargo dahil 29tlye geldi.

 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
7bin devirden sonra motor yüke binince yani hareket halinde tam gaz yapınca debriyaj maneti geriliyor ve kavrama noktası değişiyor. çeyrek gaz ile 7bin devir altı giderken düzeliyor.

- tahminim prizdirek mili rulmanları, dişli ara sekmanları.

aspirin tedavisi niyetine denediklerim:

- tel gerginlik ayarı,
- debriyaj balatasını değiştirdim,
- debriyaj tasını ölçtüm,
- yayları ve baskı rulmanını kontrol ettim.

daha önce başına gelen var mı?

güncel....
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
7bin devirden sonra motor yüke binince yani hareket halinde tam gaz yapınca debriyaj maneti geriliyor ve kavrama noktası değişiyor. çeyrek gaz ile 7bin devir altı giderken düzeliyor.

- tahminim prizdirek mili rulmanları, dişli ara sekmanları.

aspirin tedavisi niyetine denediklerim:

- tel gerginlik ayarı,
- debriyaj balatasını değiştirdim,
- debriyaj tasını ölçtüm,
- yayları ve baskı rulmanını kontrol ettim.

daha önce başına gelen var mı?

güncel ver2...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst