Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
98
Motosikleti
Royal Enfield Meteor 350
Arkadaşlar selamlar.
garantili 2019 model 150 nk ile 2016 model 16.000 km ns 200 arasında kaldım. boyum 1.73. Yorumlarınızı beklerim.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Arkadaşlar selamlar.
garantili 2019 model 150 nk ile 2016 model 16.000 km ns 200 arasında kaldım. boyum 1.73. Yorumlarınızı beklerim.



birisi 24 beygir birisi 12
birisi 10 tork birisi 18

yani güç arasında 2 kat fark var.

Sadece 150nk da ABS olması laızm 2016 ns200 de yok.

Kullanım amacına göre secmen gerekecek.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Arkadaşlar selamlar.
garantili 2019 model 150 nk ile 2016 model 16.000 km ns 200 arasında kaldım. boyum 1.73. Yorumlarınızı beklerim.

yav görüyorum bu 125'lik 150'lik motorları yolda. sadece cbf ybr değil, cbr 125 yzf 125 dahil hepsi "kalitesiz, sorunlu, problemli" diye b.k attıkları benim pulsarın arkasında kalıyor. hele bi de iki kişi biniyorlar bazen. yazık valla bir sollama yapana kadar yıl oluyor. sırf şekil diye bir yığın para verdikleri motor nal topluyor benim "gariban" pulsarın arkasından :mrgreen:

sana illa pulsar al demiyorum fakat motor alacaksan minimum 200-250 cc'lik motor al çünkü bir süre sonra o 150'lik motorlar sinir harbine sokuyor yolda.
alabiliyorsan pulsar olmasa bile ktm duke 200-250 al en azından. hoş bana kalsa eski model er6, fazer 600, fzs 600 falan al geç. baya idare eder seni.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
yav görüyorum bu 125'lik 150'lik motorları yolda. sadece cbf ybr değil, cbr 125 yzf 125 dahil hepsi "kalitesiz, sorunlu, problemli" diye b.k attıkları benim pulsarın arkasında kalıyor. hele bi de iki kişi biniyorlar bazen. yazık valla bir sollama yapana kadar yıl oluyor. sırf şekil diye bir yığın para verdikleri motor nal topluyor benim "gariban" pulsarın arkasından :mrgreen:

sana illa pulsar al demiyorum fakat motor alacaksan minimum 200-250 cc'lik motor al çünkü bir süre sonra o 150'lik motorlar sinir harbine sokuyor yolda.
alabiliyorsan pulsar olmasa bile ktm duke 200-250 al en azından. hoş bana kalsa eski model er6, fazer 600, fzs 600 falan al geç. baya idare eder seni.

tvs 180 le bursa otobanında giderken.mt125 kullanan birisine denk gelmiştim.100km hızla sabit aheste giderken bu beni solladı,ilerde rampada bayıldı motoru,bende tam gaz yaptım eleman arkamda yatmıs motoruna hala yetişmeye çalışıyor..

su sogutmalı 15hp 4 valfli birde yamaha ama abi motorum yaaa...:queen:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
aynalarda elcik koruma baglantısı var, bir de aynadan baglantılı istemedim telefon tutucuyu.

söyle scooterlerinki gibi gidon arası canta seklinde bişi bulabilsem süper olacak

Forte-Gt-Telefon-Tutucu-Gidon-Ar_53980_1.jpg
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
aynalarda elcik koruma baglantısı var, bir de aynadan baglantılı istemedim telefon tutucuyu.

söyle scooterlerinki gibi gidon arası canta seklinde bişi bulabilsem süper olacak

https://www.feyizoglu.com/images_buyuk/f80/Forte-Gt-Telefon-Tutucu-Gidon-Ar_53980_1.jpg

zaten ayna veya gidona bağlananlar bizim motorda çok sallanıyo titriyo acayip güvensiz bilgin olsun. eğer ön camın varsa onun arkasına bağlayabilirsin biraz uğraşarak. hem rüzgar hem yağmur almaz. hem de yoldan gözünü ayırmamış olursun.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bel cantasi aliyorsun,

İki ayna kolundan gecirip beline kilitler gibi tokasini takiyorsun

Canta cebinin on tarafina telefonu sabitliyorsun tamamdir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

Bel cantasi aliyorsun,

İki ayna kolundan gecirip beline kilitler gibi tokasini takiyorsun

Canta cebinin on tarafina telefonu sabitliyorsun tamamdir.

https://m.n11.com/legan-freebag-bel-cantasi-unisex-8094-P372515618?Renk=K%C4%B1rm%C4%B1z%C4%B1&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMI7N3y9_q86QIVArTtCh1qxQjuEAQYASABEgL1AfD_BwE

Ön tarafina terzide lastik kenarlik diktirirsin.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Mitas mc50 kullanan var mı? Viraj ve ıslak performansı nasıl? Lastik almam lazım pilot streetler çabuk bitiyormuş. Anlas tournee ile mc 50 arasındayım. Öneriniz ne olur?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Mitas mc50 kullanan var mı? Viraj ve ıslak performansı nasıl? Lastik almam lazım pilot streetler çabuk bitiyormuş. Anlas tournee ile mc 50 arasındayım. Öneriniz ne olur?

hele bu zor günlerde yerli malını desteklemek çok kıymetli. olası bir ambargoda, savaş durumunda, kıtlıkta hiç bir yabancı devlet size lastik satmaz. lastik kıymetlidir. lastik önemlidir.

üstelik anlas'ın ithal muadillerinden eksiği dahi yok. istisnasız tüm motosikletlerimde anlas kullandım. ns200'üme şu an wintergrip takılı. stabilize, toprak, ıslak ve kuruda performansı çok yeterli.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
hele bu zor günlerde yerli malını desteklemek çok kıymetli. olası bir ambargoda, savaş durumunda, kıtlıkta hiç bir yabancı devlet size lastik satmaz. lastik kıymetlidir. lastik önemlidir.

üstelik anlas'ın ithal muadillerinden eksiği dahi yok. istisnasız tüm motosikletlerimde anlas kullandım. ns200'üme şu an wintergrip takılı. stabilize, toprak, ıslak ve kuruda performansı çok yeterli.

Yerli malı kullanmak önemli elbette. Ona sözüm yok. Ama kış lastiği kullanmak istemiyorum.
 
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
eğer anlas alacaksanız baya dikkatli kullanın. Virajlarda yatmayın ve özellikle ıslakta çok çok dikkatli gidin. Tamam yerli malı kullanalım da biraz da iş yapsın lastik ama...

Düzenleme: imla.
 
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
98
Motosikleti
Royal Enfield Meteor 350
Arkadaşlar selamlar,
Ayna konusunda bir kurul mutabakatı var mı? Discover 125 ST aynası mı takalım?
 
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
2017 20 k oldu. Sübap ayarı konusunda ne dersiniz. ses seda yok değişiklik anlamında. 20 k da bir diyor sübap ayarını yaptırmasam sorun yaşar mıyım. Yaptırmayan ya da yaptıranlardan fikri olan var mı arkadaşlar?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:40 ----------

Arkadaşlar selamlar,
Ayna konusunda bir kurul mutabakatı var mı? Discover 125 ST aynası mı takalım?

ben uzatma aparatı kullanıyorum. Gayet memnunum hiç omuz görüntüsü yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst