Üç tane sorum olacak;
1- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca oturuş pozisyonu işlevsel derecede değişiyor mu?
2- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca gidonda titreşim oluşuyor mu?
3- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca fren hortumu debriyaj ve gaz teli vs sıkıntı yaratıyor mu?
1- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca oturuş pozisyonu işlevsel derecede değişiyor mu?
2- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca gidonda titreşim oluşuyor mu?
3- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca fren hortumu debriyaj ve gaz teli vs sıkıntı yaratıyor mu?