Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Arkadaşlar arıza ısıgım yanmaya başladı nasıl söndürebikiriz

Arıza ışığını arızayı gidermediğiniz sürece kendiniz söndüremezsiniz.
Ama söndürmeye çalıştığınıza göre büyük ihtimal sizin arıza ışığı dediğiniz servis zamanının geldiğini gösteren "anahtar işareti"dir(zira ışık değildir kendileri); doğru muyum?
 
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
25
Slm arkadaşlar, motoruma ön cam taktırmak istiyorum servislerde olan camları beğenmedim, İRF marka kısa ön camı kullanan var mı? acaba tavsiye eder misiniz?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bajaj Ankara Emek bayii 4.44 motorda bayadır faaliyet yok, dükkanı kapatıp gittiler galiba. Sebebini bilen var mı ? Ağustos ayında ilk kapattıklarında tadilattayız yazmışlardı dışarıya.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
159
Bajaj Ankara Emek bayii 4.44 motorda bayadır faaliyet yok, dükkanı kapatıp gittiler galiba. Sebebini bilen var mı ? Ağustos ayında ilk kapattıklarında tadilattayız yazmışlardı dışarıya.

Sektörü bıraktılar diye bir duyum aldım. Kesin olarak sektörü bırakmasalar bile Bajaj'ı bıraktılar artık. Bajaj'ın bayi listesinden de silindiler.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Bajaj Ankara Emek bayii 4.44 motorda bayadır faaliyet yok, dükkanı kapatıp gittiler galiba. Sebebini bilen var mı ? Ağustos ayında ilk kapattıklarında tadilattayız yazmışlardı dışarıya.

1- Milletin canını çok sıktılar.
2- Bakımlarda yan sanayi yedek parça kullanıyorlarmış diye duydum.
3- Kendilerinden hiçbir zaman memnun kalmış birileriyle tanışmadım.

Velhasıl kapandılarsa da çok üzülmedim.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
1- Milletin canını çok sıktılar.
2- Bakımlarda yan sanayi yedek parça kullanıyorlarmış diye duydum.
3- Kendilerinden hiçbir zaman memnun kalmış birileriyle tanışmadım.

Velhasıl kapandılarsa da çok üzülmedim.

Abi sen motosikleti bırakmamışmıydın ne ara pulsar aldın?
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
9
Rodaj tam olarak 2500 de bitiyor. 2500 e kadar düşük devir devam etmeni öneririm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------

Arkadaşlar herkese merhaba,

Bende kullanmaya başlayalı 6500 km oldu. Size bir kaç durumdan bahsetmek isterim.

1- Evvela, sanki devir saatlerinin oradan ya da kontak anahtarının, tur camının oradan geliyormuş gibi bir zırıltı söz konusu olabiliyor.
Bu sorun bazı modellerin ön farının içinden kaynaklıyor. Motor boştayken ön fara bakın ve gaz vermeye başlayın. Belli bir devirde farın içindeki ve farın etrafını çevreleyen parlak plastiğin titrediğini ve far camına çarptığı için zırıltı çıkardığını göreceksiniz. Çözümü : garantiden yeni far talep ediyorsunuz ve problem çözülüyor. Şu an motorumda en ufak zırıltı yok.

2- Motorunuzun başına geldiniz. Kontağı çevirdiniz. Biliyorsunuz devir saati bir gidip geliyor ve göstergeler kendine geliyor vs. Marşa bastınız. o da ne? Devir saati tekrar gittii, ekrana bir şey oldu, saat ayarı sıfırlandı. Kara kara düşünmeye başladınız bu neden oluyor diye. Motorun orijinal aküsü çok boktan arkadaşlar. Yarı dolu yarı boş bir akü. Hatta soğuk havalarda zor çalışması bile söz konusu. Gidiyorsunuz jelli güzel bir akü, alıyorsunuz ve bu problemi de çözüyorsunuz.

Motorumdan gayet memnunun. 2500 km'ye kadar rodajını titizlikle yaptım. Çoğu kişi 500 oldu rodaj bitti falan demiş. 500'de sadece rodaj yağı değişiyor arkadaşlar. rodaj aslında minimum 2500 e kadar devam ediyor. Sıfır km yeni motor alacak arkadaşlara tavsiyemdir. acele etmeyin ve 2500 e kadar sabırla rodajınızı yapın. Ben bu anlattığım 2 problem dışında başka bir problem hiç yaşamadım. Genelde şehir içi kullanıyorum. 1 kere Saroz Körfezi maceram var. Uzun yolda da hiç üzmedi beni.

Herkesin tekeri düz bassın. Allah kaza bela vermesin.:king:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
31
Üstad telefon kılıfının ve onu taktığınız yerin fotoğraflarını çekip yükleyebilir misiniz? Ben de telefon tutucu alacağım ancak monte edecek yer bulamamıştım.

Şu anda elimde çok net fotoğraflar yok ama aynanın altına takılıyor örnek olarak bir kaç foto ekliyim gerekirse söylersin çekerim fotoğraflarını.



 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
9
Dostum, bende aynı problemi yaşadım. Zırıltı farın içini çevreleyen metalik renkli şeritten geliyor olabilir. Motoru sehpaya al ve boştayken gaz verip ön farı gözlemle. Farın içinde, etrafı çevreleyen parlak renkli plastik şeridin titreştiğini görebilirsin. eğer problem bu ise, farın içine ulaşman mümkün değil. Garantin var ise farı değişiyorlar. Yok ise yeni far alman gerekir.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Dostum, bende aynı problemi yaşadım. Zırıltı farın içini çevreleyen metalik renkli şeritten geliyor olabilir. Motoru sehpaya al ve boştayken gaz verip ön farı gözlemle. Farın içinde, etrafı çevreleyen parlak renkli plastik şeridin titreştiğini görebilirsin. eğer problem bu ise, farın içine ulaşman mümkün değil. Garantin var ise farı değişiyorlar. Yok ise yeni far alman gerekir.

Sıfır motosiklet alıyoruz...farını değiştir,aynaları değiştir,lastikleri değiştir..ne anladım ben bu ....şten...:)
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
3
Merhaba Arkadaşlar,

Aranıza yeni katılıyorum. Forum sitesine yani. Dilimin döndüğünce videolar çekip birşeyler anlatmaya çalışıcam. Profesyonel bir yanım yok sadece hobi olarak yapıcam. Hali hazırda Bajaj Pulsar 200NS kullanıcısıyım. Yeni başlamayı düşünen arkadaş ve başlamış arkadaşlar için elimden geldiğince destek olmaya çalışırım.

İlk video olarak 200ns detaylı yıkama videosu çektik - 200ns vloglarıda çok yakında çekime başlanıcak en detaylı ns200 sohbetleri için kanala abone olmayı unutmayın. Destekleriniz için şimdiden Teşekkürler.

Kanal: https://www.youtube.com/channel/UCRc1L6ql0qsKAaHlvqV7TQw?spfreload=5
Video: https://www.youtube.com/watch?v=Oy8TBqRCY_0
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Bu sabah saat 8 de Ankaraya giden kırmızı pulsar sahibi sen misin?

Kırmızı siyah diye geçen renk kodu, arkada siyah topcase var, mont kırmızı siyah. Saat 8 dolaylarında takriben güldarpı tarafında oluyorum :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------

Şu anda elimde çok net fotoğraflar yok ama aynanın altına takılıyor örnek olarak bir kaç foto ekliyim gerekirse söylersin çekerim fotoğraflarını.

[url]http://i.hizliresim.com/vZBn34.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/MkMLn9.jpg[/url]

İki adet ricam olacak, birincisi, kılıf su alıyor mu yağmurda? Bunun cevabını rica ediyorum. İkincisi, motorun önünden, aparatın tam olarak nereye denk geldiğini (bağlantı yerinin) fotoğrafını çekebilirsen çok sevinirim.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Kırmızı siyah diye geçen renk kodu, arkada siyah topcase var, mont kırmızı siyah. Saat 8 dolaylarında takriben güldarpı tarafında oluyorum :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------



İki adet ricam olacak, birincisi, kılıf su alıyor mu yağmurda? Bunun cevabını rica ediyorum. İkincisi, motorun önünden, aparatın tam olarak nereye denk geldiğini (bağlantı yerinin) fotoğrafını çekebilirsen çok sevinirim.

Aynayı sokuyorsun bunu aynaya gecırıp aynayı gerı monte edıyorsun yonunu somunu sıkarken ayarlayabılırsın bence
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Kırmızı siyah diye geçen renk kodu, arkada siyah topcase var, mont kırmızı siyah. Saat 8 dolaylarında takriben güldarpı tarafında oluyorum :cherry:

Evet hocam saat 7.50 de coşkun petrolün oradan geçtin. :) Bende yakında pulsar düşünüyorum bakalım hayırlısı ne olacak :)
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Kırmızı siyah diye geçen renk kodu, arkada siyah topcase var, mont kırmızı siyah. Saat 8 dolaylarında takriben güldarpı tarafında oluyorum :cherry:

Evet hocam saat 7.50 de coşkun petrolün oradan geçtin. :) Bende yakında pulsar düşünüyorum bakalım hayırlısı ne olacak :)


Düşün düşün. Ben çok tereddütte kalarak almıştım acaba memnun kalırmıyım diye, çok memnunum motordan. İşe gidiş gelişlerde çok çaba göstermeden yakıtı 15-16 kuruş civarına rahatça çekebiliyorum, gaz açınca yeterince gidiyor, ilginç bir şekilde herkesin bahsettiği titreşim rahatsızlığı bende oluşmadı. Güzel motor velhasıl. Evet Saat 07:43 de marş basıyorum, motor çalışmaya başlayınca kask dizlik eldiven falan giyiyorum, 07:46 gibi yola çıkıyorum evden, tam 07:50 gibi coşkunun oradan geçiyorum.
 
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
25
Slm arkadaşlar büyük ihtimalle konusulmuştur ama benim forum okuyacak çok vaktim olamıyor maalesef, o yüzden ön cam tavsiyesi istiyorum veya konunun tartışıldığı sayfa linkini paylaşırsanız sevinirim. Ben de Pulsar 200ns kabilesindenim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst