Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Üç tane sorum olacak;

1- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca oturuş pozisyonu işlevsel derecede değişiyor mu?
2- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca gidonda titreşim oluşuyor mu?
3- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca fren hortumu debriyaj ve gaz teli vs sıkıntı yaratıyor mu?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Üç tane sorum olacak;

1- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca oturuş pozisyonu işlevsel derecede değişiyor mu?
2- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca gidonda titreşim oluşuyor mu?
3- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca fren hortumu debriyaj ve gaz teli vs sıkıntı yaratıyor mu?

1-Bir nebze olsun daha iyi bir pozisyon oluşuyor. yapmaya değer mi? Bana göre değer.
2-Titreşim olmuyor.
3-Fren hortumu ile debriyaj telinde sorun yaşamadım. Gaz telinin uzatılması gerekecek.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Düşün düşün. Ben çok tereddütte kalarak almıştım acaba memnun kalırmıyım diye, çok memnunum motordan. İşe gidiş gelişlerde çok çaba göstermeden yakıtı 15-16 kuruş civarına rahatça çekebiliyorum, gaz açınca yeterince gidiyor, ilginç bir şekilde herkesin bahsettiği titreşim rahatsızlığı bende oluşmadı. Güzel motor velhasıl. Evet Saat 07:43 de marş basıyorum, motor çalışmaya başlayınca kask dizlik eldiven falan giyiyorum, 07:46 gibi yola çıkıyorum evden, tam 07:50 gibi coşkunun oradan geçiyorum.

Benim çinliyi elden çıkarmaya çalışıyorum. 10.5 beygir tapagaz 15-16 kuruş yakıyor. Pulsar almak varken çok yakan bu aleti ne yapayım. Pulsar güzel motor Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Üç tane sorum olacak;

1- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca oturuş pozisyonu işlevsel derecede değişiyor mu?
2- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca gidonda titreşim oluşuyor mu?
3- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca fren hortumu debriyaj ve gaz teli vs sıkıntı yaratıyor mu?

1-Evet, bileğe binen güç farkedilir derecede azalıyor(bu motoru bacaklarla sıkmak kolay olmadığı için bileğe güç biniyor). Daha dik oturuş pozisyonu oluyor ve daha rahat sürüyorsunuz.
2-Yüksek devirlerde titreşim bir miktar daha artabilir ama öyle "çok titriyor bu" denilecek düzeyde değil.
3-Gaz telinde bir sıkıntı olmadı bende (2014 model 200ns, 3cm değil 3.5cm uzatma kullanıyorum), fren ya da debriyaj telinin(hangisi hatırlayamadım şimdi)far arka tarafında geçtiği yerin orda bir demirin önünden değil de arkasından geçecek şekilde değiştirilmesi gerekebiliyor. Basit işlem.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
10
benimde bi kaç sorum olacak dostlar
1- 2017 modeli nezaman çıkar
2- 2016 dan ne gibi farklar olmasını bekliyorsunuz ( örnek falanca yeri ses yapıyo değişmesi lazım gibi)
3-2017 modeli 2016 ile arasında nekadar fiyat farkı olur
saygılar..
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Motorun ayaklıklarına ayakparmaklarınızın alduğu kısmı koyarsanız istemeden dizleriniz depoya baskı yapıyor dolayısı ile gidona yapılan baskıda azalıyor.Şehir içi sorun teşkil etmiyor ama 20 km bir yolda gidonu sıkı tutmak vücudumuzda bariz karıncalanmaların oluşmasına neden oluyor ve ben bundan çok rahatsız oluyorum.Bu motoru ilk aldığımda 10 km yolda bile ellerim karıncalanırdı.Şuan 100 km yola gidip geliyorum en ufak karıncalanma olmuyor,nedeni otoruş tutuş sıkış pozisyonu.44 numara ayakkabı giydiğim için ayakkabılar biraz büyük.Parmak uclarımı ayaklıklara koyarken topuklarımıda yolcu ayaklıklarına dayıyorum muhteşem bir konfor oluyor :)

Şunuda farkettim.120 km ve üzeri hızda giderken gidon sıkı sıkı tutulduğunda motor seni üzerinde istemiyormuş gibi oluyor,velevki hafif virajlarda çokfazla hissediliyor.Gidon yumuşak hanım eli tutar gibi sıkıldığında motor ile bir bütünmüşsün gibi oluyor ve motor seni farketmiyor bile.Gidon tokatlama gibi istemediğimiz olaylar olmuyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
47
arkadaşlar bu vakumlu navigasyon tutucular var ya arabalarda cama yapışan. onu ben motorun depo kısmına tutturdum öyle kullanıyorum. telefon tutacağı şeklinde de kullanılabilir gibi geldi bana.
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Slm arkadaşlar büyük ihtimalle konusulmuştur ama benim forum okuyacak çok vaktim olamıyor maalesef, o yüzden ön cam tavsiyesi istiyorum veya konunun tartışıldığı sayfa linkini paylaşırsanız sevinirim. Ben de Pulsar 200ns kabilesindenim :)

Özelden yazdım

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

Pulsarımla aranıza katıldım :)

http://www.motosiklet.net/forum/tebrik-ve-kutlamalar/171630-pulsara-kavustum-sonunda.html#post4029458
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Özelden yazdım

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

Pulsarımla aranıza katıldım :)

http://www.motosiklet.net/forum/tebrik-ve-kutlamalar/171630-pulsara-kavustum-sonunda.html#post4029458

Özelden bana da yazın :cherry:

Arkadaşlar ön cam arayışındayım. Görseli bozmayacak ama işlevselliği de tamamen yitirmeyecek ebatta, motora yalpa yaptırmayacak bir ölçü ve tasarıma sahip bir ön cam arıyorum. Bir sürü cam var malum sitede, ancak %90ında motorun üzerine monteli bir fotoğraf olmayınca acaba nasıl duracak meselesini çözemedik.
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
14
Herkese selamlar uzun süredir para biriktiriyorum perşembe günü ikinci el 200ns alıcam İzmirden motoru almadan önce nelere dikkat etmeliyim İzmir de hangi servis e götüreyim?
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
14
2016 model 3500 km de hocam fiyat 7bin. Bu ara perşembe günü kredi çekicemde maaş bodrosu haricinde ne almalıyım birde ne kadar sürer krediyi çekmek?
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Evrakların tam ise kredi notun yüksek ise 1-2 saat içinde alırsın.
Yanlız ne kadar kredi çekeceğin zaman tamamı nı alamıyorsun sigorta masraf biraz kesiliyor
Ben 9 bin istedim 8650 elime geçti.
 
Katılım
26 Eki 2016
Mesajlar
1
Arkadaslar 10.000Km bakımında neler yapılıyor.Birde ne kadar fiyat cıkar bilgi verirmisiniz.
2014 Pulsar 8.000 km
 
Katılım
29 Eyl 2016
Mesajlar
16
Ayarlanabilir spor manet tavsiyesi verebilecek var mı? Fiyat performans ürünü sarı/yeşil/neon renklerinde.
 
Katılım
20 Tem 2016
Mesajlar
52
daha önce çektiğin kredi olduysa ya da kredi kartların varsa; bunların ödemelerini düzenli yapıyorsan hemen çıkartıp veriyorlar ihtiyaç kredisi. ben bankaya gitmeden cep telefonundan geçen sene 15 falan çekmiştim. ha krediyle motor almak ne kadar mantık işi onu bilemem. motor fiyatı +2bin çek bence. sigortası kaskı eldiveni bakımı...
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
14
Ekipmanlarımı uzun süre önce aldım zaten 3 milyar kadarda para biriktirdim kalan kısım için para çekicem. Ablamın üzerine çekilcek kredi falan hiç bişey yok diye biliyorum üzerinde yaklaşık 2 yıldır çalışıyor verirler diye umuyorum. Benim asıl merak ettiğim konu saat 4 gibi bankada olucaz da 5 de falan banka kapandığı için ertesi güne sarkar mı. Gelir kağıdını falan aldı bunun haricinden ne almak lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst