Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Cbf'i satıp pulsar 200 alan arkadaşlar yorum yapabilir mi beyler bendede cbf var acaba satıp pulsar mı alsam diyorum :) Titreşimi , selesi vs nasıl ?
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
10.000 km giden yag var derler
1 yılı doldurdun derler 5.000 de degismek zorunda kalirsin
degismezsen garanti dışı kalmasi muhtemel
yila göre degisim yurtdisinda 2 yilda bir
bizde yilda bir uygulanir ne hikmetse

Yağ zaten km yi doldurmasan da 1 yıl geçtiği zaman değişmesi lazım. Peki Pulsar lar kaç yıl veya km garantili?
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
55
:cat:
Cbf'i satıp pulsar 200 alan arkadaşlar yorum yapabilir mi beyler bendede cbf var acaba satıp pulsar mı alsam diyorum :) Titreşimi , selesi vs nasıl ?

Bende aynı şekilde. CBF150 si olup Pulsara geçen arkadaşlar sizlerin yorumları çok önemli. Değiştirmeye değer mi değmez mi sizin yorumlarınızı bekliyoruz.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
ruhsatta cift renk yaziyorsa
tek renk kullanmak sıkıntı olabilir
yarın muayenesi falan var

Motoru alan ve plakasını çıkaran arkadaşlar renk konusunda bilgi verebilirler, çift renkmi tek renkmi yazıyor ruhsatta diye.
Benim düşüncem çift renk olsa bile beyaz-siyah, kırmızı-siyah, mavi-siyah diye geçmesi lazım. Çünkü ağırlıklı renk siyah ve diğer renkler.stickerler genelde süs amaçlı yapıştırılıyor motorlara.
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
34
Beyler ktm duke 200 12500 TL fiyata düşmüş bilen var mı? Galiba işe yusuf diye bir eleman aldılar :)
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
Nasıl olur 200lük motoru 15000'e peynir ekmek gibi satmıyorlarmıydı bunlar, yanlış görmeyesin:)
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
yarın ilk işim spormotoya gitmek doğuruysa bu dedikleri bi duke 200 üm olucak:queen:

agrasiwe arkadaşım ilaki bakıma servise gitmen gerekmiyo al malzemeni kendin değiştir zaten 30 binde bitiyo garanti ben kuryelikte koşturcam makinayı bakalım nekadar sağalam.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
yarın ilk işim spormotoya gitmek doğuruysa bu dedikleri bi duke 200 üm olucak:queen:

agrasiwe arkadaşım ilaki bakıma servise gitmen gerekmiyo al malzemeni kendin değiştir zaten 30 binde bitiyo garanti ben kuryelikte koşturcam makinayı bakalım nekadar sağalam.

Spormoto'nun linkini attım orda yazıyor 12.500 tl diye yalan yazıcak halleri yok :)
 
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
89
Ktm nin bu fiyatı cbr ve bajaj satışlarını etkileyebilir. Şahsen 12000 tl param olsa cbr almaktansa ktm yada bajaj düşünürdüm.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
bu fiyat 2013 modeleri için bence stokta kalmalar ben 14000 e bulmuştum onu almaya gidecektim ama 12500 ü gorunce hemen oraya yonlendim ki kalan 1500 tl ile ekstraları alayım:flower:
biraz sonra yola çıkacam bakalım gerçekse hemen alıyom:cat:
 
Katılım
8 May 2014
Mesajlar
7
. Değerli bozkurt eren; ürününüz hayırlı olsun. Orta sehba konusunda şu şekilde bir detay var. İlk sevkiyatta 4 adet orta sehbası eksik ürün vardı. Bayilere bilgi verildi. Sonradan gönderilmek üzere bu şekilde sevkiyat yapıldı. Bayi ismini söyler misiniz? Özelden yazabilirsiniz. [email protected].


sayın Ekrem ata bey ilginiz için teşekkür ederim.şahsınıza özelden yazdım amma e meil adresine göndermek mümkün olmuyor.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
aradım şimdi spor motoyu arkadaşlar 12500abs siz fiyatmış. abs li fiyat 14990 tl miş. doğru yani ktm duke 200 ün fiyatı düşmüş :) eyy pulsar sen nelere kadirsin:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst