Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
333
bajajın 400cc si gelirse bende alıcılarından biriyim ss, naked hiç fark etmez apacheden sonra 400cc iyi gelir :) merakla bekliyoruz
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar;

Renk konusunda taleplerimizi iletiyoruz. Ama tüm dünyada yapılan bazı araştırmalara göre renkleri belirliyorlar. Tercihlerde ülkelerden ülkeye çok farklılıklar var. Bizim beğendiğimiz renk üretimden kalkmış olabiliyor. Ama talepleri mutlaka iletiyoruz, paylaşıyoruz. Sarı renk de bunların içinde. Ancak şunu söyleyebilirim, renk değişim süreci çok hızlı beklenmesin.:)

Ödeme konusunda belirtilen fiyat parekende tavsiye edilen nakit fiyattır. Bayilerin yapmış oldukları anlaşamalara göre % 3-5 civarındavade farklı 9 taksit vadeli uygulamaları vardır. Bayiler bu konuda size bilgi vereceklerdir.

Selam ve Saygılarımla...
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
381
Vade farkı alıyolar,almadan peşin fiyatına taksit olur mu diye soruluyor.Sonuçta plaka masrafı ilk bakım masrafı var bu işin :)

k.kartına vade farkı verip 9 taksıt devam edıyor yanıo zaman... bıde ben bı bayıye gıttım vade farkını hesaplayıp bana bır fıyat cıkardılar plaka,ruhsat ve sigorta ıcın 600 tl ıstedıler cok geldı bana tabı ıstersenız sızde kendınız yaptırabılırsınız dedıler normalde ben kendım yaptırsam kaca mal olur bu ıslemler ıstanbul ıcın bılen varmı acaba...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bunun sarı rengi artık Hindistan'da bile yok. Tek renkle devam etseler daha iyi olacaktı.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Dur bakalım, yarın hava biraz durulursa ben de teste gidiyorum. Çok merak ediyorum bu motoru....
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Sen aldın mi abi ? Aldiysan K.elinde hangi bayiden aldin ? K.eline 125ST modelide gelmismi? :)

Yok almadım ben,buradaki bayide anlaş mı ne imzalıyomuşsun öyle getiriyolarmış.Ben zaten ilk çıktığından beri düşünüyorum da kısmet artık.Zaman ne gösterir bilmem.Allah (C.C.) hayırlısı neyse onu göstersin.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
Arkadaşlar motorun üzerindeki stikerleri sökün düzrenk olur. beyaz, kırmızı ve mavisindeki stikerler çıkartılırsa bence daha iyi olur,
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
21
An itibarı ile cbf 150 mi satmış bulunuyorum..Karabük bayisinde mucizevi bir şekilde satılmamış siyah-beyaz pulsarın anlaşmasını yaptım..Nasipse yarın teslim alacağım..Allah gönlünde olan herkese nasip eder inşallah..
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arkadaşlar size tavsiyem memleketin iç kısımlarındaki küçük yerlerde bulunan bayileri araştırın, eminim ellerinde vardır. Hem daha iyi ilgi, alaka görürsünüz, hem de sıra beklemezsiniz, ben mesela oldukça küçük bir yerden aynı gün aldım Boxer'ı. Çok iyi ağırladılar, çaylar yemekler vs...Sağolsunlar bir yatıya kalmadığımız kaldı. (Aydın'ın İncirliova ilçesiydi)
 
Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
33
Merhaba arkadaslar stickerlari söken var mi fotoğraf atabilirseniz çok iyi olur şuan içime sinmeyen tek şey renk olayi tek renk kirmizi gelseydi koşa koşa alicaktim acaba stickerlar sökülünce nasl olur meraktayim kazasiz sürüşler..
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
Merhaba arkadaslar stickerlari söken var mi fotoğraf atabilirseniz çok iyi olur şuan içime sinmeyen tek şey renk olayi tek renk kirmizi gelseydi koşa koşa alicaktim acaba stickerlar sökülünce nasl olur meraktayim kazasiz sürüşler..

Cb gibi düz siyahını al sende.....
 
Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
33
Değişik olsun istiyorum bide düz siyahin farkindalığı düşürdüğünü düşünüyorum bence pulsarin en büyük hatasi tek renk değil de çift renk getirmesi tabi bu bana göre öyle...
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
30
Ekrem bey bajajauto sitesinde okudum bajaj marka motosiklet yağı varmış ve 10000 km.de değiştiriliyormuş o yağlardan servislere getirmeyi düşünüyormusunuz.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Ekrem bey bajajauto sitesinde okudum bajaj marka motosiklet yağı varmış ve 10000 km.de değiştiriliyormuş o yağlardan servislere getirmeyi düşünüyormusunuz.

Değerli alicengel; yağ ithalat konusunda ciddi kısıtlamalar vardır. Oldukça sıkıntılı bir konudur. Maalesef getiremeyeceğiz. Ancak motosiklette güven duyabileceğiniz bir çok marka vardır. Castrol, Repsol, Ipone, Mobil, Shell... gibi bir çok markalar güvenle kullanılabilir. Ancak yukarda vermiş olduğum bilgiler çerçevesinde olmak koşulu ile tabi ki...

Saygılarımla...
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Ekrem bey bajajauto sitesinde okudum bajaj marka motosiklet yağı varmış ve 10000 km.de değiştiriliyormuş o yağlardan servislere getirmeyi düşünüyormusunuz.

10.000 km giden yag var derler
1 yılı doldurdun derler 5.000 de degismek zorunda kalirsin
degismezsen garanti dışı kalmasi muhtemel
yila göre degisim yurtdisinda 2 yilda bir
bizde yilda bir uygulanir ne hikmetse
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst