Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
. Değerli bozkurt eren; ürününüz hayırlı olsun. Orta sehba konusunda şu şekilde bir detay var. İlk sevkiyatta 4 adet orta sehbası eksik ürün vardı. Bayilere bilgi verildi. Sonradan gönderilmek üzere bu şekilde sevkiyat yapıldı. Bayi ismini söyler misiniz? Özelden yazabilirsiniz. [email protected].


sayın Ekrem ata bey ilginiz için teşekkür ederim.şahsınıza özelden yazdım amma e meil adresine göndermek mümkün olmuyor.

Değerli bozkurt eren bey; mail adresimde sorun yok ama bilemiyorum niçin böyle oldu, bir çok arkadaşım ile yazışıyoruz. Ama sizin mail adresinizi ve telefonunuz aldım:) Hem görüştük ve hem de size mail yazdım. Bizler de teşekkür ederiz. Ürününüz hayırlı olsun, uzun yıllar keyifle kullanırsınız inşallah.

Arka çanta demiri soran çok arkadaşım var. Daha önce arz ettiğim gibi bir bayimiz prototip üretimi çarşamba günü tamamlanacaktı. Bugün görüştüm, zannedersem gün içinde tamamlanmış olacak. Sizlere adresini veririm. Orijinal bir üretim değil ama çok emek verildiğini biliyorum. Siz karar verirsiniz.

İnşallah önümüzdeki hafta sonu gelmeden ikinci parti sevkiyatlarını da yapıyoruz. İlk izlenimlerin çok olumlu gelmesi bizi mutlu ediyor. Önümüzdeki günlerde daha yoğun yorumlar gelecek. Ayrıca pulsar test sürüşünü de (takriben 3000 km kadar) ay sonunda yapmayı planlıyoruz. Onu da sizlerle bol resimli olarak paylaşacağız.

Güzel bir hafta sonu diliyorum. Motorcuların sevdiği bir hava değil ama rahmet güzeldir, berekettir...

Saygılarımla...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Değerli bozkurt eren bey; mail adresimde sorun yok ama bilemiyorum niçin böyle oldu, bir çok arkadaşım ile yazışıyoruz. Ama sizin mail adresinizi ve telefonunuz aldım:) Hem görüştük ve hem de size mail yazdım. Bizler de teşekkür ederiz. Ürününüz hayırlı olsun, uzun yıllar keyifle kullanırsınız inşallah.

Arka çanta demiri soran çok arkadaşım var. Daha önce arz ettiğim gibi bir bayimiz prototip üretimi çarşamba günü tamamlanacaktı. Bugün görüştüm, zannedersem gün içinde tamamlanmış olacak. Sizlere adresini veririm. Orijinal bir üretim değil ama çok emek verildiğini biliyorum. Siz karar verirsiniz.

İnşallah önümüzdeki hafta sonu gelmeden ikinci parti sevkiyatlarını da yapıyoruz. İlk izlenimlerin çok olumlu gelmesi bizi mutlu ediyor. Önümüzdeki günlerde daha yoğun yorumlar gelecek. Ayrıca pulsar test sürüşünü de (takriben 3000 km kadar) ay sonunda yapmayı planlıyoruz. Onu da sizlerle bol resimli olarak paylaşacağız.

Güzel bir hafta sonu diliyorum. Motorcuların sevdiği bir hava değil ama rahmet güzeldir, berekettir...

Saygılarımla...

Perşembe yi iple çekiyorum :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Pulsar'ı testten geliyorum. Motor gerçekten çok güzelmmiş. Yol tutuşu, gidişi özellikle frenleri çok iyi, lastikleri yağmura rağmen çok yeterli geldi bana... Vites geçişleri Discover ve Boxer'da olduğu gibi pürüzsüzdü. Tek beğenmediğim yanı biraz titreşimli olmasıydı, o da tabi Discover ve Boxer'dan daha az seviyedeydi. Bir de sesini pek beğenmedim. İlk hareket ettiğimde MT-07'den sonra sanki hiç gitmiyormuş gibi geldi tabi ama sonra alışınca aslında gerçekten güzel gittiğini gördüm. Özellikle şehir içinde kullanmak için mükemmel bir motor ama otobanda da yeterli perofrmansı gösterebiliyor. Bence 12 - 13 bin TL seviyesindeki 250'liklere göre kesinlikle tercih edilemesi gereken bir motor. Almak isteyenler çok düşünmesin.
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
21
walla arkadaşlar toplam yaptığım yol 50 km ve 5 bin devri geçmeden..ilk izlenimlerim şunlar;evet titreşim biraz var..tabiki düşük dewir kullanımını göz ardı etmemek lazım..sele sert fakat ben rahatsız bulmadım.çok kıvrak bir motor.. cbf kullanan arkadaşlar ilk girdikleri virajda farkı anlayacak..Lastik rodajıda olmadığı için fazla yatırmadım ama viraja yatınca motor dönmek için sabırsızlanıyor adeta..oturma konumu cbf ye göre ön lastiğe daha yakın ve daha dik sanki..Sanırım viraj dönme rahatlığındaki en büyük etken..Motorun sesi sıcakken ve soğukken çok farklı..soğuk motoru çalıştırıp sesini dinlemek yanıltıcı olabilir..ilk izlenimlerim bunlar... yenilerini edindikçe paylaşmaya devam ederim..
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Pulsar'ı testten geliyorum. Motor gerçekten çok güzelmmiş. Yol tutuşu, gidişi özellikle frenleri çok iyi, lastikleri yağmura rağmen çok yeterli geldi bana... Vites geçişleri Discover ve Boxer'da olduğu gibi pürüzsüzdü. Tek beğenmediğim yanı biraz titreşimli olmasıydı, o da tabi Discover ve Boxer'dan daha az seviyedeydi. Bir de sesini pek beğenmedim. İlk hareket ettiğimde MT-07'den sonra sanki hiç gitmiyormuş gibi geldi tabi ama sonra alışınca aslında gerçekten güzel gittiğini gördüm. Özellikle şehir içinde kullanmak için mükemmel bir motor ama otobanda da yeterli perofrmansı gösterebiliyor. Bence 12 - 13 bin TL seviyesindeki 250'liklere göre kesinlikle tercih edilemesi gereken bir motor. Almak isteyenler çok düşünmesin.

yani biz bu motoru 5000-6000 tl arasındaki 150cc motosikletler yerine, 11000-15000 tl arasındaki 250cc motosikletlerle kıyaslamalıyız.buradan bunu anlıyorum ben.son hız falan 10-15km/h fark olabilir neyse de,kullanmış olduğun 250cc motosiklet varsa onlarla tork,kıvraklık,0-100 kalkışı falan kıyaslayabilir misin acaba?saygılar.
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
yani biz bu motoru 5000-6000 tl arasındaki 150cc motosikletler yerine, 11000-15000 tl arasındaki 250cc motosikletlerle kıyaslamalıyız.buradan bunu anlıyorum ben.son hız falan 10-15km/h fark olabilir neyse de,kullanmış olduğun 250cc motosiklet varsa onlarla tork,kıvraklık,0-100 kalkışı falan kıyaslayabilir misin acaba?saygılar.

cbr 250 vs pulsar 200ns

youtube da videosu vardi
drag yarısı
tabiki cbr geçiyor pulsari :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
250 cc motorları bunun kadar uzun mesafe sürmedim ama onların torku daha yüksek olduğundan daha çabuk hızlanıyorlar. Bunun kıvraklığı çok iyi, kuş gibi geldi bana. 250 cc'ye fiyatı yüzünden düşünmeden tercih edilebilir. 150 cc makinalar zaten bunun rakibi olamazlar. Örneğin CBF 150 performans olarak bunun çok gerisinde fakat tabi titreşim ve rahatlık açısından daha iyi. Zaten ben bugüne dek titreşim açısından CBF150'den daha iyi bir tek silindirli motor sürmedim. Bu açıdan 10 üzerinden 10 veririm ona. Hero'nun 150 cc modellerinde de aynı motor var, onlar da fiyatları hariç iyi motorlardır diye düşünüyorum. Test sürüşü yapın zaten muhtemelen almaya karar verirsiniz. Bir de son olarak KTM Duke 200'ü sürmedim, üzerine oturdum ama Pulsar sanki ondan daha biraz daha geride ve rahat bir oturuş pozisyonu sunuyor. KTM'de rahat edemedim, Pulsar'da sıkıntım olmadı. Boyum 1.80'e yakın.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
yani biz bu motoru 5000-6000 tl arasındaki 150cc motosikletler yerine, 11000-15000 tl arasındaki 250cc motosikletlerle kıyaslamalıyız.buradan bunu anlıyorum ben.son hız falan 10-15km/h fark olabilir neyse de,kullanmış olduğun 250cc motosiklet varsa onlarla tork,kıvraklık,0-100 kalkışı falan kıyaslayabilir misin acaba?saygılar.

Elime geçer geçmez eski bir cbr250 kullanıcısı olarak kıyaslama yapacağım. Ama vakit geçmek bilmiyor.:)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
bu fiyat 2013 modeleri için bence stokta kalmalar ben 14000 e bulmuştum onu almaya gidecektim ama 12500 ü gorunce hemen oraya yonlendim ki kalan 1500 tl ile ekstraları alayım:flower:
biraz sonra yola çıkacam bakalım gerçekse hemen alıyom:cat:

Haydi-hayırlısı Mustafa abi-bira'nı içeriz artık ^^kutlama^^niyetine....Seni gidi pis dükeci...:rendeer:
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
az önce bende bursada test sürüşü yaptım. izlenimlerim;

lastikler çok çok iyi. bu seviyede böyle lastik bulmanız imkansız. yerlek ıslekken kullandım bende diğer arkadaş gibi ve en ufak bir kayma, güvensizlik hissetmedim.

titreşim yok değil. ama kesinlikle rahatsız edicek düzeyde değil. uzun yolculukta dahi sıkıntı yarayacağını düşünmüyorum.

sele beni rahatsız etmedi.

amortisör , sert olduğu kesin. ancak odun gibi değil. kasisten geçerken tok bir hissi var. kaliteli olduğunu hissediyorsunuz.

fren , yine belirteyim yağışta kullanmama rağmen frenlerin hisse ve tutması başarılı.

malzeme kalitesi çinlilerle kıyas kabul etmez. belki japonların bi tık gerisinde olabilir ama oda 250 cc ve üstü sınıfla kısaylandığında.

göstergeler i beğendim. lcd ekran biraz ufak gibi geldi ama yeterli. koltrol takımını alttan aydınlatma çok güzel olmuş. gündüz bile mavi aydınlatmayı farkedebiliyorsunuz. vites göstergesinin olmaması benden motor için en büyük eksiyi aldı.

vites geçişleri gayet iyi, 2. viteste düşük devirde silkeleme olmaksızın kalkabiliyorsunuz. boş çok rahat bulunuyor.

torku bi nebze zayıf geldi bana. 23 beygirin tepkisi deha sert olur diye düşünüyordum. ancak devrini aldığında uzamasında bi sıkıntı yok. üzerindeyken fotoğrafı bayii çekti. umarım burayada yüklerler ve bende üzerinde nasıl durduğumu görebilirim. fotoğraflardan daha cüsseli bir motor olduğunu söyleyebilirim. oturma pozisyonu dik ve rahat.
ayak kumandalarının yerleşimi bu sınıfta olması gerektiği gibi, ancak arka fren biraz yukarıda geldi bana. ayarlanıyordur herhalde.

hafta içi sym wolf ü de denedim. wolf kesinlikle pulsardan daha kaliteli , daha az titreşimli, daha güçlü. aradaki fiyat farkı değerlendirildiğinde terciği bu 2 motor için bütçe belirleyecektir. aralarında discovery alacak kadar fark olduğunu unutmamak lazım.

genel olarak çok beğendim. ancak tedarik sürecinden dolayı beni kaybettiler. muhtemelen başka motor alırım ben o zamana kadar. bajajla 400 lükleri getirdiklerinde kavuşuruz belkide :)
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
72









İzmir de yağmur öğleden sonra biraz durdu. Fırsat bu fırsat biraz gazladık. Bostanlı vapur iskelesi..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Cbf'i satıp pulsar 200 alan arkadaşlar bi yorum yapsanızda bizde ona göre satsak cbf'imizi :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
CBF'i satmak için düşünecek birşey yok, satın gitsin kesinlikle değer. Yalnız motor safkan naked, MT-07'den daha çok rüzgar alıyor çünkü oturuş pozisyonu daha yukarıda, CBF'e göre de haliyle daha çok rüzgar alıyor. Ayrıca amortisör sertliği de aynı MT-07'nin standart ayarı kadar. Rahatsız diyemem ama öyle çukurlardan çok da konforlu geçmiyor bence. Sürüşü çok zevkli bir motor. 50 km boyunca yağmurda sürdüm, montum su aldı, sırılsıklam oldum ama yine de keyif aldım.
 

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
CBF'i satmak için düşünecek birşey yok, satın gitsin kesinlikle değer. Yalnız motor safkan naked, MT-07'den daha çok rüzgar alıyor çünkü oturuş pozisyonu daha yukarıda, CBF'e göre de haliyle daha çok rüzgar alıyor. Ayrıca amortisör sertliği de aynı MT-07'nin standart ayarı kadar. Rahatsız diyemem ama öyle çukurlardan çok da konforlu geçmiyor bence. Sürüşü çok zevkli bir motor. 50 km boyunca yağmurda sürdüm, montum su aldı, sırılsıklam oldum ama yine de keyif aldım.

motosiklette hoşuna gitmeyen bir durum oldumu fren performansı lastikleri ne bileyim bunun gibi birde titreşim yüksek devirlerde rahatsız ediyormu düşünüyorum bende test edecem ama tvs den sonra zaten konforlu geleceği için değişik motosiklet kullananların tets etmeside aynı orandan önemli benim için
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
Saat gece 12yi 10 geçiyor ve tv8de pulsar200ün reklamı geçti içim gitti motora yeminle denk gelen başkası oldu mu acaba :)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
motosiklette hoşuna gitmeyen bir durum oldumu fren performansı lastikleri ne bileyim bunun gibi birde titreşim yüksek devirlerde rahatsız ediyormu düşünüyorum bende test edecem ama tvs den sonra zaten konforlu geleceği için değişik motosiklet kullananların tets etmeside aynı orandan önemli benim için


Bende bugün test etme şerefine kavuştum, yorumlar kişiden kişiye çok değişir, birde test eden adamın şu anki motorunun ne olduğu çok önemli. Frenleri güzeldi, şekli güzel, motoru kuvvetli, hızlanması güzel,lastikler güzeldi yağmurda kullandım kaymadı.
Oldukça titreşim vardı koltuk ve kuyruk tarafında baya hissediliyor, motordan titreyince sağından solundan zırıltı geliyor aynı apache gibi
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar;

Arka çanta demiri ile ilgili bugün size resmi göstereceğim demiştim. Görsel geldi, ancak ürün üzerinde olmasını istedim. Gelince paylaşacağım inşallah. İrtibat bilgilerini de veririm.

Pulsar reklamları STAR, ATV, NTV,TV8,TV2 kanallarında bir müddet devam edecek.

Yorumları bizler de ilgi ile takip ediyoruz. En büyük jürimiz sizlersiniz.:)

Selam ve saygılarımla...

Hayırlı geceler...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
motosiklette hoşuna gitmeyen bir durum oldumu fren performansı lastikleri ne bileyim bunun gibi birde titreşim yüksek devirlerde rahatsız ediyormu düşünüyorum bende test edecem ama tvs den sonra zaten konforlu geleceği için değişik motosiklet kullananların tets etmeside aynı orandan önemli benim için

Titreşim var ama dediğim gibi Discover'dan az. Ben sürerken zırıltı falan duymadım. Şöyle bir durum var ki ben diğer modelleri test etmeden önce daha MT-07'yi almamıştım, bunu MT-07'den sonra denediğim için de titreşim dikkatimi çekmiş olabilir. Yoksa motoru alma kararını etkileyecek bir durum yok ortada. Ayrıca tekrar söylüyorum, frenler çok çok iyi. Arada MT'nin arka tekerini kitliyorum, ABS çalışıyor bunda hiç kitlemedim. Çok iyi dozajlanıyor. Bir de motorun gittikçe gidesi geliyor, sürat arttıkça daha keyifli oluyor. Sürerken 70 - 80 km arası hızda, su içinde virajlı dar yollardan gittim, acayip zekliydi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst