Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
Titresim konusunda felis leo ya katiliyorum. Suanki motorumdan az ama koltugun arka tarafina dogru ve kuyrukta rolantide titreme var. Giderken farketmedim ama. Seko da bende felis leo da bursadaki motoru test ettik. Anahtarliktaki metal kisim mitora degdigi icin biraz ses yapiyirdu. Ancak hareket halinde fren on frene basinca bi vinlama sesi duyuyordum . O nedjr acaba.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
İzlenimlerini paylaşan arkadaşlara teşekkürler. Deneyimsiz veya test etme fırsatı olmayan kullanıcılara yardımcı oldular.

Renk olarak hangi seçenekler mevcut şu an ? Şeritleri beğenmedim, , Sym Wolf gibi tek renk (mavi veya beyaz) seçeneği gelecek mi ?

Bakalım ne kadar kullanıcısı olacak. Şu ana kadar yazılan yorumları görünce, imkanı ve tecrübesi olan kişiler için almamak için bir neden yok gibi.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
İzlenimlerini paylaşan arkadaşlara teşekkürler. Deneyimsiz veya test etme fırsatı olmayan kullanıcılara yardımcı oldular.

Renk olarak hangi seçenekler mevcut şu an ? Şeritleri beğenmedim, , Sym Wolf gibi tek renk (mavi veya beyaz) seçeneği gelecek mi ?

Bakalım ne kadar kullanıcısı olacak. Şu ana kadar yazılan yorumları görünce, imkanı ve tecrübesi olan kişiler için almamak için bir neden yok gibi.

Düz renk olarak ''Siyah'' var...:bounce:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Kocaelide deneme yapabilecegimiz yer var mi? Birde biz test edelim.. duke200 den vazgecirir belki :)
 
Katılım
8 May 2014
Mesajlar
7
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152158371194163
değerli forum üyeleri bu görüntüleri izleyip kararı kendiniz verin...suyun içindeki performansı çok etkileyeci(!)
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
32
pulsar-200-ns.jpg


Keşke bu renkleri de gelse Türkiye'ye. Bu renklerini çok beğeniyorum :)
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
381
arkadaşlar facebook ta grup olusturdunuz ama daha once acılan bir sitemiz var oraya ugrar ve ziyaret edersenız yorum ve bilgi alma adına faydalı olunacagını dusunuyorum tüm pulsar kullanıcılar ve fanlarını beklerız link asagıda

www.pulsar 200ns.net
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
arkadaslar nasıpse yarın sabahtan motorumu teslım edıcem 7500 e ardından pulsarcıların arasına katılıcam kısmetse
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
valla nakıte ındırım yapmazlarsa almam hacı ıkıncı el beklerım 1 ay sonra duser ıkıncı elı
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
3
valla arkadaşlar ben pulsarı aldım parasınıda birbuçuk ay evvel verdim gelmesine 2 gün kala iş yeri sahibi umreye gitti Allah kabul etsin fatura kesilmeyince motor dükkanda bekliyo. Bende arada alıyorum trafik olamayan alanda biniyorum Allah izin verirse ayın 13.de işyeri sahibi geliyo ama bi 50 km bindim izlenimlerim şöyele motor fren mesafesi benim için önemli firene bastığın anda durmasını biliyor frenler çok kaliteli işçilik 1 numara gaz tepkimesi mükemmel düşük cc lere göre seri kalkıyor lastikler nylon olmasına rağmen kaliteli değiştirmeye hiç gerek yokvites geçişleri şimdiye kadar kullandıklarımın en iyisi vurma ses yok çok rahat geçiyor boşu hemen buluyorumeksi olarak vites göstergesi yok onun dışında bi eksi yok bana göre motora hayran kaldım diyebilirim 1000 cc lik değil ama 1000 cc lik tadı ve zevki bu motorda var:flower:
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Tvs apache kullanıp pulsar alan arkadaşlar titreşimi kıyaslayabilir misiniz? Birde pulsarın lastik ebatları nedir acaba? Arka - ön
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
3
valla arkadaşlar ben pulsarı aldım parasınıda birbuçuk ay evvel verdim gelmesine 2 gün kala iş yeri sahibi umreye gitti Allah kabul etsin fatura kesilmeyince motor dükkanda bekliyo. Bende arada alıyorum trafik olamayan alanda biniyorum Allah izin verirse ayın 13.de işyeri sahibi geliyo ama bi 50 km bindim izlenimlerim şöyele motor fren mesafesi benim için önemli firene bastığın anda durmasını biliyor frenler çok kaliteli işçilik 1 numara gaz tepkimesi mükemmel düşük cc lere göre seri kalkıyor lastikler nylon olmasına rağmen kaliteli değiştirmeye hiç gerek yokvites geçişleri şimdiye kadar kullandıklarımın en iyisi vurma ses yok çok rahat geçiyor boşu hemen buluyorumeksi olarak vites göstergesi yok onun dışında bi eksi yok bana göre motora hayran kaldım diyebilirim 1000 cc lik değil ama 1000 cc lik tadı ve zevki bu motorda var:flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

titreşim yok denecek kadar az hatta yok arka teker 130.70.17 ön tekerde 100.80.17
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Valla apache nin (yeni kasa kullanıyorum) titreşimi şehir içinde zerre rahatsız etmiyor 80km ye kadar sıkıntı yok. Ama otobanda , uzun yolda 95 sonrası fena rahatsız ediyor.

Siz tvs kullanıp mu pulsar mı satın aldınız acaba?
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
3
tvs almadım kullandım bu arada ybr 125 honda 150 yamaha virago da kullandım 1000 likte kullndım at aklındaki endişeyi kardeşim çankırıdayım aldım bindim titreşim yok
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Gerçekten bu motorun alacalı çıkartmalı renkleri çok kötü düz renkleri ise harika.

Fuarda motordan soguyodum resmen:farao:

Kırmızı ve mavi favorim
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Gerçekten bu motorun alacalı çıkartmalı renkleri çok kötü düz renkleri ise harika.

Fuarda motordan soguyodum resmen:farao:

Kırmızı ve mavi favorim

Sade kırmzı olanı iyiydi bea. Yeni renkler maliyeti kısmak için tek kalemde çıkmış, sonra da çıkartma yaplmış gibi. Plakada çift renk mi yazıyor. Mesela kırmızı siyah olanı çift renk yazıyorsa kaplamalar ile farklı konbinasyonlar denene bilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:39 ----------

arkadaslar nasıpse yarın sabahtan motorumu teslım edıcem 7500 e ardından pulsarcıların arasına katılıcam kısmetse

Şimdiden hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Sade kırmzı olanı iyiydi bea. Yeni renkler maliyeti kısmak için tek kalemde çıkmış, sonra da çıkartma yaplmış gibi. Plakada çift renk mi yazıyor. Mesela kırmızı siyah olanı çift renk yazıyorsa kaplamalar ile farklı konbinasyonlar denene bilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:39 ----------



Şimdiden hayırlı olsun:rendeer:

motoru alir almaz reklamciya gidin çıkartma yapsin üstüne :)
amaç tabiki maliyet
örneğin metalik kirmizi renk farkı arabalarda 1500 tl
benim çinli motor bile metalik kirmizi renk.
Yeni metalik kirmizi cliolari andırıyor

pulsarin renk olayı rüküş
jantlar gorsel olarak iddiasız
performansta cbr250 nin gerisinde
fiyatı yurtdışına göre bariz yüksek
cbr250 de seramik piston (veya piston kaplamasi) var veya silindir kaplamasi herneyse adı
pulsar bilmem kac mikron piston üstü siyah kaplamayla övünüyor
seramik kaplama surtunmeyi ve sesi azaltıyor
rodaj acisindan durum nedir bilmiyorum

depo fiyati ne kadar merak ediyorum
600 700 tl vardır herhalde
benim motorun deposu 100 tl civarı

3 bujiyle daha iyi yanma ve performans iddiası var da
tek bujili bajaj discover 100 modeli 1 litreyle 92 km gidiyor fabrika verisi bu
3 buji daha verimliyse neden daha fazla km yapmıyor?

bu arada 100 modeli ne zaman gekecek
internette resmini bile zor buldum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst