Sade kırmzı olanı iyiydi bea. Yeni renkler maliyeti kısmak için tek kalemde çıkmış, sonra da çıkartma yaplmış gibi. Plakada çift renk mi yazıyor. Mesela kırmızı siyah olanı çift renk yazıyorsa kaplamalar ile farklı konbinasyonlar denene bilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:39 ----------
Şimdiden hayırlı olsun:rendeer:
motoru alir almaz reklamciya gidin çıkartma yapsin üstüne

amaç tabiki maliyet
örneğin metalik kirmizi renk farkı arabalarda 1500 tl
benim çinli motor bile metalik kirmizi renk.
Yeni metalik kirmizi cliolari andırıyor
pulsarin renk olayı rüküş
jantlar gorsel olarak iddiasız
performansta cbr250 nin gerisinde
fiyatı yurtdışına göre bariz yüksek
cbr250 de seramik piston (veya piston kaplamasi) var veya silindir kaplamasi herneyse adı
pulsar bilmem kac mikron piston üstü siyah kaplamayla övünüyor
seramik kaplama surtunmeyi ve sesi azaltıyor
rodaj acisindan durum nedir bilmiyorum
depo fiyati ne kadar merak ediyorum
600 700 tl vardır herhalde
benim motorun deposu 100 tl civarı
3 bujiyle daha iyi yanma ve performans iddiası var da
tek bujili bajaj discover 100 modeli 1 litreyle 92 km gidiyor fabrika verisi bu
3 buji daha verimliyse neden daha fazla km yapmıyor?
bu arada 100 modeli ne zaman gekecek
internette resmini bile zor buldum