10.000 km giden yag var derler
1 yılı doldurdun derler 5.000 de degismek zorunda kalirsin
degismezsen garanti dışı kalmasi muhtemel
yila göre degisim yurtdisinda 2 yilda bir
bizde yilda bir uygulanir ne hikmetse
Cbf'i satıp pulsar 200 alan arkadaşlar yorum yapabilir mi beyler bendede cbf var acaba satıp pulsar mı alsam diyorumTitreşimi , selesi vs nasıl ?
ruhsatta cift renk yaziyorsa
tek renk kullanmak sıkıntı olabilir
yarın muayenesi falan var
Beyler ktm duke 200 12500 TL fiyata düşmüş bilen var mı? Galiba işe yusuf diye bir eleman aldılar![]()
Nasıl olur 200lük motoru 15000'e peynir ekmek gibi satmıyorlarmıydı bunlar, yanlış görmeyesin![]()
yarın ilk işim spormotoya gitmek doğuruysa bu dedikleri bi duke 200 üm olucak:queen:
agrasiwe arkadaşım ilaki bakıma servise gitmen gerekmiyo al malzemeni kendin değiştir zaten 30 binde bitiyo garanti ben kuryelikte koşturcam makinayı bakalım nekadar sağalam.
Spormoto'nun linkini attım orda yazıyor 12.500 tl diye yalan yazıcak halleri yok![]()
Eee 14 binden alan adamın ne suçu var. :farao:
Bu ülkede parası olupta suçu olanı gördünmü![]()