- Katılım
- 18 Haz 2016
- Mesajlar
- 230
Ne kadar tuttu hocam çifti ? Birde arka lastik ebatı uymuyo diye biliyorum hangi ebatta taktırdınız ?
Ne kadar tuttu hocam çifti ? Birde arka lastik ebatı uymuyo diye biliyorum hangi ebatta taktırdınız ?
Rolantiyi düşür, hava ayarını aç.Arkadaşlar motorda bi sorun var gazı bıraktığımda kendi kendine gaz veriomuşsun gibi oluyor 3 5 saniye depriyaja basaamda aynı oluyo 2 3 gündür böle yarın gidicem gerçi servise aynı sorunu yaşayan var mı acaba? Giderken veya dururken gazı verip bıraktığında 3bin 2 bin devir arası gaz takılı gibi gelio sonra düşüo aynı sorunu yaşayıp halleden var mı acaba ? Motor pulsar150ns
Rolantiyi düşür, hava ayarını aç.
Ben de başlarda çok düşündüm Honda cbf150 alıcaktım sırf marka die pideci motoru sonra vazgeçtim pişman değişim al pişman olmazsınArkadaşlar bende 150ns almayı düşünüyorum ama şüphelerim var. Birçok arkadaş motorsikletin çeşitli sıkıntılarından bahsetmişler. Bu sıkıntılar daha sonradan serviste düzeltilebildi mi? Açıkcası bütçemi zorlayarak almayı düşündüğüm bir motorsiklet sorun yaşarsam servis ilginiyor mu yoksa sattıktan sonra malının arkasında durmuyor mu? Motorsikletin çözülemeyen bir kronik sorunu varmıdır? Cevaplarsanız sevinirim.
Selam arkadaşlar,
Motor 2400 KM'ye geldi. Normalde 2500'de yağ değişimi vardı fakat aşırı iş yoğunluğundan servise gidemedim. Yarın yada pazar günü yola çıkıp 500 KM yol gideceğim. Sizce sıkıntı olur mu ? Eğer sıkıntı olur derseniz yarın Bay moto açıksa sabahtan servise gideceğim.
lastik ebatları orjinalleriyle uyuyor mu acaba?ns150 yi yeni alan arkadaslara öncelikle hayırlı olsun diyorum , geçenlerde lastiklerimideğiştirdim, anlaş sc500 wintergrip kullaıyorum, geçen yılda bu lastikleri boxerimla kullanmıştım, gerçekten çok başarılı, oktay motor sağolsun önermişti. boxeri satınca lastikler ns150 me kaldı.. yol tutuş çok başarılı, sürüşünüzün nasıl değiştiğine inanamazsınız o derece , sanki başka bi ns150 oldufrenlemesidir, virajıdır hepsi harika oldu, hatta sert rüzgarda motor yola tutunamazken şerit değiştirmeye bu lastiklerle sallanmıyor bile... tavise ederim hemde düşük bütçeli. miss gibi. uzun yola gelirmi sorusuna da şöyle cevağ vereyim, geçen bayram çıktım yola 2000 küsür km ege yollarında gezdim geldim. motor gitmem demedi gümlük 500km civarı yol katettim, motor rodajda oldugundan sanırım o sıra vibrasyon traş makinası kıvamındaydı ve elimi uyuşturuordu, şuan öyle bi şikayetim yok, ayrıca elcikleri çok sıkmıyorum ve azıcık bol eldiven kullanıyorum, diğer eldiven tayt kıvamındaydı. arkaya topkase için demir aldım yine oktay motordan ve ön cam aldım, bence bu motora çok yakışıyor, bütçe ayırabilirsem bi takımda yan çanta alacagım.. belki bi gündüz farı telefon için şarj aparatı, ve gidon yükseltme yapacagım.. sonra motor çürüyene kadar binerim sanırım.. ulaşım olayını en hesaplı çözmek amaçlı biniyorum ben, arada birde tur yapıyorum... uzun yoldan korkmayın arkadaslar tecrübesi olmayan arkadaslar için soyluyorum.. istanbulda ikamet ediyorsanız eger, günübirlik gidip görülecek çok güzel yerler var, hem motorunuzdan hem sürüş keyfinden hemde gittiğiniz gördüğünüz yerlerden çok keyif alacaksınız.. şimdi boyle parmaklarımdan döküldüğü gibi yazıyorum kusura bakmayın.. bütün gün afedersiniz merkep gibi çalışıyoruz.. hafta sonu anca 1-2 saat işten erken çıkınca biniyorum motora tekerin döndüğü yere.. birazs kırsalı gördümmü rahatlıyorum, giriyorum bi köy kahvesine iki çay içip yola devam ediyorum.. yada çantama bi ekmek arası koyup ormanda yiyiorum yada ne bileyim plaja gidiyorum 2 saat yüzüp dönüyorum.. düşünün gün içinde stres eviyesi tavandayken , mesai bittkten yarım saat sonra ormandasın yada plajdasın , hiç görmediğin bi yerlerdesin.. insanı dinlendiriyor.
her 2500 km de bir yağ değişimi yapılması yazıyor kitapçıkta yani 500 de bakım 3000 de yağ değişimi uygunNasıl ya 2500 de yağ değişimi var ? kitapcıkta öyle bir şey yok servis ışığı yanmadan servisemi gidiyorsunuz anlamadım 500-750 km arası ilk bakım ve yağ değişim sonraki 4500-5000 arası servise gidilir yağ değiştirilir...
Nasıl ya 2500 de yağ değişimi var ? kitapcıkta öyle bir şey yok servis ışığı yanmadan servisemi gidiyorsunuz anlamadım 500-750 km arası ilk bakım ve yağ değişim sonraki 4500-5000 arası servise gidilir yağ değiştirilir...
herkese merhaba arkadaşlar. bayramdan sonra ns150 ailesine katılıcam inş. ilk motorum olacak. bayilere gdidp fiyat araştırması yapmadım hiç. sabit 6160 mı yoksa bayilere göre indirim yapan felan var mı bir de sigorta plaka ruhsat masrafları falan istanbulda ne kadar çıkar