Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Ne kadar tuttu hocam çifti ? Birde arka lastik ebatı uymuyo diye biliyorum hangi ebatta taktırdınız ?
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Teşekkürler cevap için birde bişey daha soracağım ilk kazamı yaptığımda benzin akıtmıştı motor ve altta bi ufak hortum vardı sarkan tahliye hortumu gibi oradan akıtmıştı ama hortum bi yerden kopma çıkma gibi değildi belli çünkü kesilmiş daha önceden bu normal olması gereken bi tahliye hortumumu yoksa bi yere takılı olması gerekiyorduda ben devirince mi çıktı ?
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
23
Arkadaşlar motorda bi sorun var gazı bıraktığımda kendi kendine gaz veriomuşsun gibi oluyor 3 5 saniye depriyaja basaamda aynı oluyo 2 3 gündür böle yarın gidicem gerçi servise aynı sorunu yaşayan var mı acaba? Giderken veya dururken gazı verip bıraktığında 3bin 2 bin devir arası gaz takılı gibi gelio sonra düşüo aynı sorunu yaşayıp halleden var mı acaba ? Motor pulsar150ns
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Arkadaşlar motorda bi sorun var gazı bıraktığımda kendi kendine gaz veriomuşsun gibi oluyor 3 5 saniye depriyaja basaamda aynı oluyo 2 3 gündür böle yarın gidicem gerçi servise aynı sorunu yaşayan var mı acaba? Giderken veya dururken gazı verip bıraktığında 3bin 2 bin devir arası gaz takılı gibi gelio sonra düşüo aynı sorunu yaşayıp halleden var mı acaba ? Motor pulsar150ns
Rolantiyi düşür, hava ayarını aç.
 

ufo

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
10
Ankara'dan herkese selamlar Arkadaşlar bende iki hafta oldu 150 Ns'mi teslim alalı, kullanımı gerçekten çok güzel ve bana göre tatmin edici. Buraya bütün formu okumadan yazmak istemedim. Senelik izinde memleketimdeki Scooterımla takasa girerek sıfır aldım motorumu şu an 250 km ye gelmek üzere. İlk birkaç gün olmadı ama Benim NS150'de de cızırtı sesi motor ısınınca gelmeye başladı, bazen boşa alma sorunu yaşıyorum ama oda motorun bize ve bizimde motora alışmamızla alakalı olabilir diye düşünüyorum. Motorumda Akü sorununu bende yaşadım ama buda ilk montaj sırasında servisin doğru şarz ve akü kapağını kapatamamasından kaynaklı olmuş onuda aldığım bayiye bildirdim ilgilendiler ve saolsunlar yenisiyle değiştirdiler. Şu an motorum 350 km de 500 km bakimindan sonra neler olacak tecrübelerimi buradan paylasmaya çalışırım. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. Sağlıcakla kalın. Allaha Emanet Olun....Saygılarımla...
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
29
ns150 yi yeni alan arkadaslara öncelikle hayırlı olsun diyorum , geçenlerde lastiklerimideğiştirdim, anlaş sc500 wintergrip kullaıyorum, geçen yılda bu lastikleri boxerimla kullanmıştım, gerçekten çok başarılı, oktay motor sağolsun önermişti. boxeri satınca lastikler ns150 me kaldı.. yol tutuş çok başarılı, sürüşünüzün nasıl değiştiğine inanamazsınız o derece , sanki başka bi ns150 oldu :D frenlemesidir, virajıdır hepsi harika oldu, hatta sert rüzgarda motor yola tutunamazken şerit değiştirmeye bu lastiklerle sallanmıyor bile... tavise ederim hemde düşük bütçeli. miss gibi. uzun yola gelirmi sorusuna da şöyle cevağ vereyim, geçen bayram çıktım yola 2000 küsür km ege yollarında gezdim geldim. motor gitmem demedi gümlük 500km civarı yol katettim, motor rodajda oldugundan sanırım o sıra vibrasyon traş makinası kıvamındaydı ve elimi uyuşturuordu, şuan öyle bi şikayetim yok, ayrıca elcikleri çok sıkmıyorum ve azıcık bol eldiven kullanıyorum, diğer eldiven tayt kıvamındaydı. arkaya topkase için demir aldım yine oktay motordan ve ön cam aldım, bence bu motora çok yakışıyor, bütçe ayırabilirsem bi takımda yan çanta alacagım.. belki bi gündüz farı telefon için şarj aparatı, ve gidon yükseltme yapacagım.. sonra motor çürüyene kadar binerim sanırım.. ulaşım olayını en hesaplı çözmek amaçlı biniyorum ben, arada birde tur yapıyorum... uzun yoldan korkmayın arkadaslar tecrübesi olmayan arkadaslar için soyluyorum.. istanbulda ikamet ediyorsanız eger, günübirlik gidip görülecek çok güzel yerler var, hem motorunuzdan hem sürüş keyfinden hemde gittiğiniz gördüğünüz yerlerden çok keyif alacaksınız.. şimdi boyle parmaklarımdan döküldüğü gibi yazıyorum kusura bakmayın.. bütün gün afedersiniz merkep gibi çalışıyoruz.. hafta sonu anca 1-2 saat işten erken çıkınca biniyorum motora tekerin döndüğü yere.. birazs kırsalı gördümmü rahatlıyorum, giriyorum bi köy kahvesine iki çay içip yola devam ediyorum.. yada çantama bi ekmek arası koyup ormanda yiyiorum yada ne bileyim plaja gidiyorum 2 saat yüzüp dönüyorum.. düşünün gün içinde stres eviyesi tavandayken , mesai bittkten yarım saat sonra ormandasın yada plajdasın , hiç görmediğin bi yerlerdesin.. insanı dinlendiriyor.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1
Arkadaşlar bende 150ns almayı düşünüyorum ama şüphelerim var. Birçok arkadaş motorsikletin çeşitli sıkıntılarından bahsetmişler. Bu sıkıntılar daha sonradan serviste düzeltilebildi mi? Açıkcası bütçemi zorlayarak almayı düşündüğüm bir motorsiklet sorun yaşarsam servis ilginiyor mu yoksa sattıktan sonra malının arkasında durmuyor mu? Motorsikletin çözülemeyen bir kronik sorunu varmıdır? Cevaplarsanız sevinirim.
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
11
3000 devirde gazın takılı kalma olayını servis rolanti ayarını düşürerek yaptı.
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
23
Arkadaşlar bende 150ns almayı düşünüyorum ama şüphelerim var. Birçok arkadaş motorsikletin çeşitli sıkıntılarından bahsetmişler. Bu sıkıntılar daha sonradan serviste düzeltilebildi mi? Açıkcası bütçemi zorlayarak almayı düşündüğüm bir motorsiklet sorun yaşarsam servis ilginiyor mu yoksa sattıktan sonra malının arkasında durmuyor mu? Motorsikletin çözülemeyen bir kronik sorunu varmıdır? Cevaplarsanız sevinirim.
Ben de başlarda çok düşündüm Honda cbf150 alıcaktım sırf marka die pideci motoru sonra vazgeçtim pişman değişim al pişman olmazsın
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
Selam arkadaşlar,

Motor 2400 KM'ye geldi. Normalde 2500'de yağ değişimi vardı fakat aşırı iş yoğunluğundan servise gidemedim. Yarın yada pazar günü yola çıkıp 500 KM yol gideceğim. Sizce sıkıntı olur mu ? Eğer sıkıntı olur derseniz yarın Bay moto açıksa sabahtan servise gideceğim.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Selam arkadaşlar,

Motor 2400 KM'ye geldi. Normalde 2500'de yağ değişimi vardı fakat aşırı iş yoğunluğundan servise gidemedim. Yarın yada pazar günü yola çıkıp 500 KM yol gideceğim. Sizce sıkıntı olur mu ? Eğer sıkıntı olur derseniz yarın Bay moto açıksa sabahtan servise gideceğim.

Nasıl ya 2500 de yağ değişimi var ? kitapcıkta öyle bir şey yok servis ışığı yanmadan servisemi gidiyorsunuz anlamadım 500-750 km arası ilk bakım ve yağ değişim sonraki 4500-5000 arası servise gidilir yağ değiştirilir...
 
Katılım
30 Tem 2016
Mesajlar
19
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------

[/COLOR]
ns150 yi yeni alan arkadaslara öncelikle hayırlı olsun diyorum , geçenlerde lastiklerimideğiştirdim, anlaş sc500 wintergrip kullaıyorum, geçen yılda bu lastikleri boxerimla kullanmıştım, gerçekten çok başarılı, oktay motor sağolsun önermişti. boxeri satınca lastikler ns150 me kaldı.. yol tutuş çok başarılı, sürüşünüzün nasıl değiştiğine inanamazsınız o derece , sanki başka bi ns150 oldu :D frenlemesidir, virajıdır hepsi harika oldu, hatta sert rüzgarda motor yola tutunamazken şerit değiştirmeye bu lastiklerle sallanmıyor bile... tavise ederim hemde düşük bütçeli. miss gibi. uzun yola gelirmi sorusuna da şöyle cevağ vereyim, geçen bayram çıktım yola 2000 küsür km ege yollarında gezdim geldim. motor gitmem demedi gümlük 500km civarı yol katettim, motor rodajda oldugundan sanırım o sıra vibrasyon traş makinası kıvamındaydı ve elimi uyuşturuordu, şuan öyle bi şikayetim yok, ayrıca elcikleri çok sıkmıyorum ve azıcık bol eldiven kullanıyorum, diğer eldiven tayt kıvamındaydı. arkaya topkase için demir aldım yine oktay motordan ve ön cam aldım, bence bu motora çok yakışıyor, bütçe ayırabilirsem bi takımda yan çanta alacagım.. belki bi gündüz farı telefon için şarj aparatı, ve gidon yükseltme yapacagım.. sonra motor çürüyene kadar binerim sanırım.. ulaşım olayını en hesaplı çözmek amaçlı biniyorum ben, arada birde tur yapıyorum... uzun yoldan korkmayın arkadaslar tecrübesi olmayan arkadaslar için soyluyorum.. istanbulda ikamet ediyorsanız eger, günübirlik gidip görülecek çok güzel yerler var, hem motorunuzdan hem sürüş keyfinden hemde gittiğiniz gördüğünüz yerlerden çok keyif alacaksınız.. şimdi boyle parmaklarımdan döküldüğü gibi yazıyorum kusura bakmayın.. bütün gün afedersiniz merkep gibi çalışıyoruz.. hafta sonu anca 1-2 saat işten erken çıkınca biniyorum motora tekerin döndüğü yere.. birazs kırsalı gördümmü rahatlıyorum, giriyorum bi köy kahvesine iki çay içip yola devam ediyorum.. yada çantama bi ekmek arası koyup ormanda yiyiorum yada ne bileyim plaja gidiyorum 2 saat yüzüp dönüyorum.. düşünün gün içinde stres eviyesi tavandayken , mesai bittkten yarım saat sonra ormandasın yada plajdasın , hiç görmediğin bi yerlerdesin.. insanı dinlendiriyor.
lastik ebatları orjinalleriyle uyuyor mu acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------

Nasıl ya 2500 de yağ değişimi var ? kitapcıkta öyle bir şey yok servis ışığı yanmadan servisemi gidiyorsunuz anlamadım 500-750 km arası ilk bakım ve yağ değişim sonraki 4500-5000 arası servise gidilir yağ değiştirilir...
her 2500 km de bir yağ değişimi yapılması yazıyor kitapçıkta yani 500 de bakım 3000 de yağ değişimi uygun
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
Nasıl ya 2500 de yağ değişimi var ? kitapcıkta öyle bir şey yok servis ışığı yanmadan servisemi gidiyorsunuz anlamadım 500-750 km arası ilk bakım ve yağ değişim sonraki 4500-5000 arası servise gidilir yağ değiştirilir...

Merhaba,

Bana servisteki arkadaşlar 2500'de yağ değişimi için gelirsin demişlerdi. Öğlen gittim yağı değiştirtim, rölanti ayarını yaptırdım. 2500'de yağ değişimi bence de çok gerekli değil ama en azından yarın kafam rahat yola çıkarım :)
Bakalım yarın ilk uzun yolumu yapacağım. Umarım üzülmeden, sıkılmadan güzel bir sürüş olur.
 
Katılım
11 Eyl 2016
Mesajlar
18
herkese merhaba arkadaşlar. bayramdan sonra ns150 ailesine katılıcam inş. ilk motorum olacak. bayilere gdidp fiyat araştırması yapmadım hiç. sabit 6160 mı yoksa bayilere göre indirim yapan felan var mı bir de sigorta plaka ruhsat masrafları falan istanbulda ne kadar çıkar
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
herkese merhaba arkadaşlar. bayramdan sonra ns150 ailesine katılıcam inş. ilk motorum olacak. bayilere gdidp fiyat araştırması yapmadım hiç. sabit 6160 mı yoksa bayilere göre indirim yapan felan var mı bir de sigorta plaka ruhsat masrafları falan istanbulda ne kadar çıkar

Fiyat genelde sabit, nakitte düşerler. 170 TL ruhsat masrafı 15 Tl plaka, gitti geldisi 200 tL de
 
Katılım
11 Eyl 2016
Mesajlar
18
cevapladığın için teşekkürler. sigorta ne kadar çıkıyor peki. mesela babamın üstüne yaptırsam 44 yaşında ve hiç kaza kaydı yok ilk aracı da olmıcak
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
12
bu sorunun cevabını ben veriyim.

3 gün önce plaka sigorta ruhsat yaptırdım hepsi 730 tl tuttu ve babamın üzerineydi

190 ruhsat 35 plaka çıktı 225 etti 5 tl monta ettirdim bana toplam 230 civarı tuttu sigorta sadece 498TL tuttu oda babamın üzerine olduğu için antalya nın küçük bir ilçesinde yaşıyorum ve benim üzerime olsaydı yaştan dolayı rahat 1000 tl bulurdu yaşımda 22, sanırım 17 ile 24 yaş grubu sigorta çok çıkıyor ve ilk üzerine alınacak bir taşıtsa onunda + sı var

yani eminim babana burada 500 tl çıkıyorsa istanbulda daha fazla çıkar birde o nunda + sı vardır bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst