- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 1,488
Hocam AS 150 siperliği alıp takabilirsiniz. satis.kuralkan.com da yedek parçalardan bulabilirsin
As150 ön camı uymadığı söylendi 150 tl satılan tur camı var sadece uyan bildiğim
Hocam AS 150 siperliği alıp takabilirsiniz. satis.kuralkan.com da yedek parçalardan bulabilirsin
Hocam AS 150 siperliği alıp takabilirsiniz. satis.kuralkan.com da yedek parçalardan bulabilirsin
İstanbulda gidon yükseltme takan varmı nerde alındı nerde takıldı kaç kuruşa mal oldu rıca etsek![]()
Motoru alıcam ama buralar çok sakin korkuyoruz az anlatın![]()
Bu ne demek böyle hocameski sayfalara gidin, dolaşın, bir yığın birikimimiz, detaylı analizlerimiz var biz kullanıcıların geçmiş sayfalarda. Okuyun öğrenin
![]()
Bende gidip alıcam ya bana yetmese diyorum 200 ns alsamı 150ns mi A sınıfı aldım dosyayı karakola verme aşamasında olduğum için testlerde deneme şansımda olmadı yetermi yetmezmi artçıyla binsem beni uzermi bi gidiyom bi geliyom![]()
Ehliyeti alalı 1-2 hafta oldu benimde ilk motorum olucak, artçıyla 115 civarı görüyorum diyen çok kişi oldu çok zorlamadan bence yeterli.Kısmet 10-15 gün sonra alıcam ama 200ns konusuna bakıyorum 600 sayfaya yakın olmuş bu 35te kalmış.
Ehliyeti alalı 1-2 hafta oldu benimde ilk motorum olucak, artçıyla 115 civarı görüyorum diyen çok kişi oldu çok zorlamadan bence yeterli.Kısmet 10-15 gün sonra alıcam ama 200ns konusuna bakıyorum 600 sayfaya yakın olmuş bu 35te kalmış.
200 ns çıkalı 3 sene oldu, bu motor çıkalı 6 ay oldu. Okursanız yeterli bilgi önceki sayfalarda var.
870 km deyim, 1000 km ye basınca ilk 500 de yaptığım gibi detaylı bir analiz daha yapacağım inşallah.
Şu ana kadar hiç bir ciddi sorunla karşılaşmadığımı belirteyim. Çok hoş bir makina olmakla beraber bir o kadar da keyifli. İyi ki cbr 125 yerine bu motoru tercih etmişim.
Bende gidip alıcam ya bana yetmese diyorum 200 ns alsamı 150ns mi A sınıfı aldım dosyayı karakola verme aşamasında olduğum için testlerde deneme şansımda olmadı yetermi yetmezmi artçıyla binsem beni uzermi bi gidiyom bi geliyom![]()
Bu tekleme sorununu bende yasiyorum 4.vitest 5 8 bin devir arasi tekne surer gibi oluyorum ayni oyle geliyor güç onerisi olan var midir
Servis çözüyor da yakıtta ne kadar fark ediyor bilgisi olan var mı
Benim 850 km de suan sakin kullanımda 11 12 kuruş arası sert kullanımda 13 15 arası
Devamlı 100 km boyunca dip gaz kullandım 16 kuruş yaktı eğer tekleme sorununu çözersem yakıt ne olacak
Birde düz yolda direk ulaştığım rahat hız 117 120 arası mehil aşağı 128 131 arası yokuş yukarı 103 106 arası
eğer ciddi rüzgar varsa düz yolda 110 geçmiyor mehil aşağı ise 120 geçmiyor yokuş yukarı 100 civarı sizlerinde yakıt ve hız aralıkları ortalama bu mudur...