Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
35
Hocam servis durumu nasildir İzmirde?Motoru aldigimiza pisman ederlermi ?
Dun kahramanlardaki bayiye gittim ortamiydi ordaki arkadasdi hic guven vermedi. Bajajdan degilde servislerinden korkuyorum.[/QUOTE

kahramanlardaki biraz öyle bir tipte boşver onu, ben bornovadaki servisine gittim herhangi bi sıkıntıyla karşılaşmadım, gittiğimde sıra vardı sadece bi saat fln sürdü işim.Bi çok bajaj servisi var zaten izmirde sıkıntı yaşamazsın.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
9
arkadaşlar selam. 2 sorum olacak,
1)daha önce birileri sormuştu ancak cevap veren çıkmadı ben hatırlatma amacıyla tekrar sorayım, dijital vites göstergesi taktıran oldu mu?
2)apache aynası aldım servise gitmeyim kendim takayım dedim. ancak sağ aynanın yuvasında dişlileri yedi. başına böyle bişey gelen oldu mu? servise gitmeyle uğraşmadan kolay bir yolu var mıdır?
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
149
Arkadaşlar merhaba 1 ay içinde bu modeli almayı düşünüyorum

6.160 bayideki fiyat, ruhsat + plaka ne kadara mal oldu?
Ve il belirterek sigorta ne kadara yaptırdığınız söyler misiniz?
Ayrıca motoru dedemin üstüne yapsam sigorta ne kadar düşer daha önce üzerine 4-5 araba almışlığı var kaza yok.
 
Katılım
15 Şub 2016
Mesajlar
4
Tvs apache bende kendim taktım, hiçbir sıkıntı çıkmadı, cuk diye oturdu yuvaya, acaba orijinalini mi aldınız? çünkü galiba piyasada tvs apache diye satılan yan sanayi ürünleride var.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
9
gittim tvs nin yedek parça bayisinden aldım. bakalım servise götürüp orada taktıracam büyük ihtimalle
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
biri ters biri düz, yanlış aynayı yanlış yere taktığınız için dişi yediniz, ya kılavuz la tekrar üzerinden geçeceksiniz yada hangi tarafı bozdu iseniz o kısmı değiştirmek zorunda kalabilirsiniz.
 
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
25
Ben 6000 e aldım plaka ve sigorta toplam bana 6750 ye geldi yaşım 21 ilk aracım ve Hatay dan yaptırdım dedenizin üzerine yaparsanız kaza da yoksa en fazla 400-500 civarında çıkacağını düşünüyorum
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
149
Ben 6000 e aldım plaka ve sigorta toplam bana 6750 ye geldi yaşım 21 ilk aracım ve Hatay dan yaptırdım dedenizin üzerine yaparsanız kaza da yoksa en fazla 400-500 civarında çıkacağını düşünüyorum

Cevap için teşekkür ediyorum hocam.

Plaka ruhsat = 250 TL mi tutuyor acaba ayrıntılı yazar mısın?
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
20 TL şoförler odası, 190 TL emniyet.
Plaka için özel harf istersen fiyat artıyor.
 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
27
beyler rölanti ayarınız kaç bin devirde?
bebim motor sıcak havalarda bile tek marşta çalışsa da gaz istiyo biraz ya da jikle, stop etmemesi için. rodajda diye mi acaba
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
Benim motor ilk ayarında, 2binde.
Benim motorda rodajda, hiç stop etmedi ancak bazen 2 marşta çalışıyor.
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
benimki aldığımdan beri 1.6-1.7 de, ısınınca da 1.5 e düşüyor otomatikman. sıkıntısızım.
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
51
Bugün yanlışlıkla otobana çıktım. (Çıkmaz olaydım). Akşam olması havanın soğuk ve rüzgarlı olması bayağı bir yordu ama 110-120 ortalama süratle 50km civarı yol gittim. Yokuşta vites düşürmek gerekebiliyor torku yeniden yakalamak için. Kamyonlar vs rahatça sollanıyor ama o rüzgar yok mu o rüzgar mahvoldum 50km de.
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
149
Arkadaşlar bu modelde eşyalarımızı koymak için bir yer yok mu? Bagaj olarak tabir ettiğimiz hiç bir bilgi bulamadım tam olarak adıda aklıma gelmedi şuan selenin altında yer yok mu? Varsa büyüklüğü ne kadar?
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Arkadaşlar bu modelde eşyalarımızı koymak için bir yer yok mu? Bagaj olarak tabir ettiğimiz hiç bir bilgi bulamadım tam olarak adıda aklıma gelmedi şuan selenin altında yer yok mu? Varsa büyüklüğü ne kadar?

O dediğin scooter larda olur vitesli motorlarda koltuk altı bagajı yoktur nerdeyse arkasına çanta demiri ve çanta bağlamak gerekiyor
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Bugün yanlışlıkla otobana çıktım. (Çıkmaz olaydım). Akşam olması havanın soğuk ve rüzgarlı olması bayağı bir yordu ama 110-120 ortalama süratle 50km civarı yol gittim. Yokuşta vites düşürmek gerekebiliyor torku yeniden yakalamak için. Kamyonlar vs rahatça sollanıyor ama o rüzgar yok mu o rüzgar
mahvoldum 50km de.

Evet rüzgar için bir ön cam lazım hocam.
 
Katılım
11 May 2016
Mesajlar
13
Motosikleti
Aprilia SR GT 200
Hocam AS 150 siperliği alıp takabilirsiniz. satis.kuralkan.com da yedek parçalardan bulabilirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst