- Katılım
- 4 Ağu 2015
- Mesajlar
- 71
sor kardeş
Hocam servis durumu nasildir İzmirde?Motoru aldigimiza pisman ederlermi ?
Dun kahramanlardaki bayiye gittim ortamiydi ordaki arkadasdi hic guven vermedi. Bajajdan degilde servislerinden korkuyorum.
sor kardeş
Hocam servis durumu nasildir İzmirde?Motoru aldigimiza pisman ederlermi ?
Dun kahramanlardaki bayiye gittim ortamiydi ordaki arkadasdi hic guven vermedi. Bajajdan degilde servislerinden korkuyorum.[/QUOTE
kahramanlardaki biraz öyle bir tipte boşver onu, ben bornovadaki servisine gittim herhangi bi sıkıntıyla karşılaşmadım, gittiğimde sıra vardı sadece bi saat fln sürdü işim.Bi çok bajaj servisi var zaten izmirde sıkıntı yaşamazsın.
Ben 6000 e aldım plaka ve sigorta toplam bana 6750 ye geldi yaşım 21 ilk aracım ve Hatay dan yaptırdım dedenizin üzerine yaparsanız kaza da yoksa en fazla 400-500 civarında çıkacağını düşünüyorum
Arkadaşlar bu modelde eşyalarımızı koymak için bir yer yok mu? Bagaj olarak tabir ettiğimiz hiç bir bilgi bulamadım tam olarak adıda aklıma gelmedi şuan selenin altında yer yok mu? Varsa büyüklüğü ne kadar?
O dediğin scooter larda olur vitesli motorlarda koltuk altı bagajı yoktur nerdeyse arkasına çanta demiri ve çanta bağlamak gerekiyor
Bugün yanlışlıkla otobana çıktım. (Çıkmaz olaydım). Akşam olması havanın soğuk ve rüzgarlı olması bayağı bir yordu ama 110-120 ortalama süratle 50km civarı yol gittim. Yokuşta vites düşürmek gerekebiliyor torku yeniden yakalamak için. Kamyonlar vs rahatça sollanıyor ama o rüzgar yok mu o rüzgar
mahvoldum 50km de.