- Katılım
- 15 Nis 2016
- Mesajlar
- 147
arkadaşlar 100 kiloyum bu motorla sağlam yokuşları kaçla çıkabilirim?
kulak aynalar küçük ben çok rahatsız olmamakla birlikte herkesin demesi üzerine ilk bakımda 500 km de apachi rtr aynaları ile değiştirmeyi düşünüyorum servis de bunu önerdi hem kullanışlı hem ekonomikmiş.
Mont bende düşünüyorum o sebeb ile sordum , kaska gelince keşke 3-5 fazla verip ff352 model alsaydınız ben bir mt kask aldım birde ls ff352 aldım. ff352 modeli en azından bi sharp testine girmiş 4 yıldızı var bi shoei agv felan değiller ama yinede...
arkadaşlar 100 kiloyum bu motorla sağlam yokuşları kaçla çıkabilirim?
arkadaşlar 100 kiloyum bu motorla sağlam yokuşları kaçla çıkabilirim?
Şayet motor jiklesiz rahatça çalışıyorsa zaten jikle istemiyor demektir. Jikle soğuk havalarda fazladan gaz elde etmek, zengin karışım elde edip kolay çalıştırmak içindir. Siz yine servise gösterin ama jiklesiz çalışıyorsa zaten gerek yok ki jikle açmaya. Normal şekilde çalışan motorun jiklesini açmaya gerek yok. Ben aldığımdan beri sadece 1 kez jikle açtım mesela, onun harici hep tek marş ve hafif gaz vererek çalıştırıp ısıttım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
Ayarlayabildiniz mi bari.![]()
Totalde 160 kilo ağırlıkla sağlam bir yokuş çıktım, 1. Viteste, sorun yok
3 bin kilometrede ara yağ değişimi yaptım, vites geçişleri filan daha kolay olmaya başladı arkadaşlar.
kaç civarı hocam? bende de 150 lik motor var max 60 la gidebiliyorum da sizde durum ne merak ettim![]()
Hocam biZim bu makinalar 17 beygir torku da yüksek bayağı..
150 lik var 150 lik var650 km deyim 120 gördüm ben makinamla
20 yle falan çıktık hocam yokuşu. Hani daha zorlayıp 2 ye atardım ancak yokuş kısa bir yokuştu. Otoyol tarzı değildi
Arkadaslar bakim ücretlerinizi yazabilir misiniz ozellikle ilk 500 bakimi icin ,
Servise gittigimde ilk 500 de yag degisimi ve yag filtresi degisimi yapacaklarini 100tl iscilik parasini ve geri kalan yagin , filtrenin parasini alacaklarini soylediler iscilik parasi fazla dedigimde o paranın tamamen bajaj firmasina ait oldugunu kendileri hak iddia etmediklerini soylediler bende Ekrem Ata ya mesaj attim cevap bekliyorum siz boyle bi durumla karsilastiniz ki veya basit bir 500 km bakımı ne kadar tutuyor ?
Bir de 500 bakimi icin garanti dahilinde son km 750 km midir 500-750 kitapcik verileri ?
Kardeşim motorun senden istediği tek şey 30 liralık bir yağ bunuda çok görmeyinKaç bin de motorun 5 bin km de bir yağ değişimi bana da çok geldi ama ben buna uyacagim her bes binde bir degistirecegim sonuçta arabalara da aynı yağı koyuyorlar 5 le 10 bin arası degisim
Arkadaslar bakim ücretlerinizi yazabilir misiniz ozellikle ilk 500 bakimi icin ,
Servise gittigimde ilk 500 de yag degisimi ve yag filtresi degisimi yapacaklarini 100tl iscilik parasini ve geri kalan yagin , filtrenin parasini alacaklarini soylediler iscilik parasi fazla dedigimde o paranın tamamen bajaj firmasina ait oldugunu kendileri hak iddia etmediklerini soylediler bende Ekrem Ata ya mesaj attim cevap bekliyorum siz boyle bi durumla karsilastiniz ki veya basit bir 500 km bakımı ne kadar tutuyor ?
Bir de 500 bakimi icin garanti dahilinde son km 750 km midir 500-750 kitapcik verileri ?
bakımlar içinde mi para veriliyo. Anlatıldığı kadarıyla ilk bakımlarda motorun kendi hataları düzeltiliyo kullanıcıyla alakalı değil ki, montajda oluşan hataların düzeltilmesi için ayrıca para vermek sizcede saçma değil mi?