Hayırlı olsun ve geçmiş olsun Allah beterinden korusun kendinize dikkat edin ekipman almanız iyi olmuş
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------
[url=http://hizliresim.com/BPq46g][url]http://i.hizliresim.com/BPq46g.jpg[/url][/url]
308 olunca anadepo bitti mi kaca fulledin
Bende yeni aldım 100 km de daha aldığımda fulledim daha gösterge full şaşırdım ama sanırım sonra hızlı düşecek gosterge
bittimi bilmiyorum son çizgi duruyordu ilerde benzinlik çıkarmı karşıma bilemedim o yüzden girdim aldım . depoyu aldığımda fullemiştim 48TL vermiştim fişi içerde biyerde hesaplamadım açıkcası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------
Kardeşim bu motorda yedek depo olayı şöyle;
Diyelim 50 lira depoyu doldurdun 350-400 km yol yaptın gösterge çubuklar kaybolur ve motorda artık karbüratörde benzin kalmaz ve teklemeye başlar işte bu sırada yedek vanası aşağıya doğru çevrilir ve ortalama 40-50 km idare eder.Yani yedeğe geçince göstergede bi değişiklik olmaz, ben mümkün olduğunca motor kendini belli edip yedeğe geç demeden çevirmiyorum vanasıÖzetle 40 lira normal depo 10 lirada yedek depo
![]()
Eyw hocam
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------
Hayırlı olsun ve geçmiş olsun Allah beterinden korusun kendinize dikkat edin ekipman almanız iyi olmuş
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------
[url=http://hizliresim.com/BPq46g][url]http://i.hizliresim.com/BPq46g.jpg[/url][/url]
Öncelikle geçmiş olsun ufak tefek bişeyle atlatmışsın, yarın nalbuiyeden siyah bi sprey boya alıyon bi fıs atıyon ne iz kalıyo ne bişey![]()
Alıntı yaparken yanışlık olmus ben kaza yapmadım ama sağoulun