Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Hayırlı olsun ve geçmiş olsun Allah beterinden korusun kendinize dikkat edin ekipman almanız iyi olmuş

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

[url=http://hizliresim.com/BPq46g][url]http://i.hizliresim.com/BPq46g.jpg[/url][/url]

308 olunca anadepo bitti mi kaca fulledin
Bende yeni aldım 100 km de daha aldığımda fulledim daha gösterge full şaşırdım ama sanırım sonra hızlı düşecek gosterge




bittimi bilmiyorum son çizgi duruyordu ilerde benzinlik çıkarmı karşıma bilemedim o yüzden girdim aldım . depoyu aldığımda fullemiştim 48TL vermiştim fişi içerde biyerde hesaplamadım açıkcası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------

Kardeşim bu motorda yedek depo olayı şöyle;
Diyelim 50 lira depoyu doldurdun 350-400 km yol yaptın gösterge çubuklar kaybolur ve motorda artık karbüratörde benzin kalmaz ve teklemeye başlar işte bu sırada yedek vanası aşağıya doğru çevrilir ve ortalama 40-50 km idare eder.Yani yedeğe geçince göstergede bi değişiklik olmaz, ben mümkün olduğunca motor kendini belli edip yedeğe geç demeden çevirmiyorum vanası 😆 Özetle 40 lira normal depo 10 lirada yedek depo 😉

Eyw hocam :) ben o son çizgi düşecekmi ona bile emin olamadım bu sonumudur yoksa düşecekmi acaba ama mantık oalrak düşününce yedek depo çevrilince aşağıya inen benzin ne bilim bi tıkıl yukarı çizgi çıkartır die düşünmüştüm. açıklama için teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

Hayırlı olsun ve geçmiş olsun Allah beterinden korusun kendinize dikkat edin ekipman almanız iyi olmuş

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

[url=http://hizliresim.com/BPq46g][url]http://i.hizliresim.com/BPq46g.jpg[/url][/url]

Öncelikle geçmiş olsun ufak tefek bişeyle atlatmışsın, yarın nalbuiyeden siyah bi sprey boya alıyon bi fıs atıyon ne iz kalıyo ne bişey :)



Alıntı yaparken yanışlık olmus ben kaza yapmadım ama sağoulun :) yapan arkdaş adına teşekkür ederim
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Motor sürenlerin birbirine korna sellektörle selamlaşması ülkemizde çok güzel bir kültürün oturmakta olduğunu gösteriyor :) hakikaten ilk seferinde ben yaptığımda içim ısınmıştı samimiyetten.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Benzini fulleyen arkadaşlar full iken bir kademe dusmesi durumu kaç km de oluyor sizlerin 100 km oldu daha full benim her kademe de 100 km olsa 800 km eder keşke olsa ama sonra hızlı düşecek sanırım
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Benzin göstergesindeki tüm çizgiler bitecek sonra belli bir km daha gidecek, bu kullanma bağlı, teklemeye başlarsa(ya da benim gibi tüm çizgiler bittikten sonra 3 - 5km gibi daha gidip) ya benzin alacaksınız ya da musluğu yedeğe çevireceksiniz. O göstergedeki tüm çizgiler bitince küt diye benzin bitmiyor, yukarıda arkadaş yazmış teklemeye başlar. Ayrıca yedeğe çevirince niye göstergede bir bar yükselsin ki, yedek depo dediğin 12lt. deponun altındaki 2 litre değil mi, ekstradan sana benzin yüklemiyor ki, var olanın son 2 litresini kullandırıyor hepsi bu. Kullanıma göre 380 - 400'e kadar gider bu alet yedeğe geçene kadar, ben ilk depomla 363 km gittim ki tekleme yapmadan yedeğe düşürmeden aldım benzini tahminim 370 giderdi.

Bu arada sabah ilk çalıştırmada soğuk motor çoğunlukla ağustos ayında bile öyle marş basıp hiç gaz verip ısıtmadan tıkır tıkır çalışmaz karbütarörlülerde ve bu bir sorun değildir. Benim motor aldığımdan beri hep tek marş çalışıyor ve 20 - 30 sn elimle hafif gaz vererek tutuyorum sonra bırakınca stabil olarak çalışıyor.

Şimdi bir sorum olacak benim de , sabah ilk marşı basarken bazen marş sesinin yanı sıra cızzzt ya da cııırrt tarzı bir ses de geliyor aletten, sizlerden herhangi birinizde bu oluyor mu? Rodaj bakımında soracağım ama merak ettim. Normalde hiç bir motorumda böyle bir ses işitmemiştim, Bunda da ara ara oluyor ve hep sabah ilk çalıştırmada olan bir şey. Marş motorunun kendisi ile mi alakalı bilemedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------

Bu arada o subaplardan ses gelme sesine benzer ses ben de işitiyorum, bunu da rodajda baktıracağım, sanki hafiften bir subap sesi var gibi. Zaman zaman işitiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Bugün 150 km oldu motoruyla bir zorlayayim dedim 5. Vites hız 120 devir 9 bin daha kırmızı alana redline girmeden Bu hızı gördüm gazı bıraktım sonra yine 60 km hıza devam yani şu ki süper motor o hızda motorda ses yok titreşim yok 7 binden sonra sanki turbo var zannettim :) :) 95 km iken bir kademe benzin düştü suan 155 km de hala 2. Kademe düşmedi yakıtta iyi gibi süper motor süper rodajın bitmesini 4 gözle bekliyorum
Rks ile kıyaslanamaz
TVs Apache titreşim ve ses fazla
:) :) :) :)
 
Katılım
6 Kas 2015
Mesajlar
140
Bugün 150 km oldu motoruyla bir zorlayayim dedim 5. Vites hız 120 devir 9 bin daha kırmızı alana redline girmeden Bu hızı gördüm gazı bıraktım sonra yine 60 km hıza devam yani şu ki süper motor o hızda motorda ses yok titreşim yok 7 binden sonra sanki turbo var zannettim :) :) 95 km iken bir kademe benzin düştü suan 155 km de hala 2. Kademe düşmedi yakıtta iyi gibi süper motor süper rodajın bitmesini 4 gözle bekliyorum
Rks ile kıyaslanamaz
TVs Apache titreşim ve ses fazla
:) :) :) :)

Aman hocam rodajdasın. Gaza gelme.:)
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Aman hocam rodajdasın. Gaza gelme.:)
Rodajda çok nadir az da olsa 100 km de bir 10 20 saniye kadar hız yapmak lazım diye düşünüyorum çünkü 500 km boyunca 60 km hız geçmemek de biraz sağlıksız bu 5. MotoruM benim 3. Rodaj dönemi yaşıyorum 500 km olana kadar 2 defa daha hız yaparım 10 saniye benin motor grubu arkadaşlarda aynı fikirde nadirde olsa yapin diyor
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Servise bakımlara gidince garanti kapsamında olduğunu belgeleyen bir belgeye kaşe imza atılıyormu yoksa yetkili servisler sistemlerinemi kayıt ediyor ve bütün yetkili servisler ordan bakım tamm bu kmrede bakımı yapılmış garanti kapsamındamı deniyor :bounce:
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
35
Servise bakımlara gidince garanti kapsamında olduğunu belgeleyen bir belgeye kaşe imza atılıyormu yoksa yetkili servisler sistemlerinemi kayıt ediyor ve bütün yetkili servisler ordan bakım tamm bu kmrede bakımı yapılmış garanti kapsamındamı deniyor :bounce:

hem sistemlerine işliyorlar hemde yanında götürdüğün garanti belgesine işlemesi gerekiyor.
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
23
herkese selam yorumlarınızı uzun süredir takip ediyorum. forumlar gerçekten çok bilgilendirici oluyor. kısmetse 2 ay içinde ben de bu motoru düşünüyorum. istanbuldayım yaş 22 sigorta sizlere kaç çıktı. kredi çekmeyi düşünüyorum (para birikmiyor).iki kişilik EKİPMAN + motor parası + ruhsat plaka işlemleri + sigorta, bunlar harici bi para harcamam gerekir mi ?
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
herkese selam yorumlarınızı uzun süredir takip ediyorum. forumlar gerçekten çok bilgilendirici oluyor. kısmetse 2 ay içinde ben de bu motoru düşünüyorum. istanbuldayım yaş 22 sigorta sizlere kaç çıktı. kredi çekmeyi düşünüyorum (para birikmiyor).iki kişilik EKİPMAN + motor parası + ruhsat plaka işlemleri + sigorta, bunlar harici bi para harcamam gerekir mi ?

Motor 6160
Ekipman 1000
Plaka 350
Sigorta 500 700 arası
Ek olarak keyfe keder olarak
Lastik 500 tl
Aynalar 30 tl
Çanta ve demiri en düşük 150 tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

9onB43.jpg
[/url][/IMG]
Hastasiyiz dedeeeee
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
(Mesajları alıntılayıp uzun olmasını istemiyorum.)

Geçmiş olsun dileklerinde bulunan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.

Yanlış hatırlamıyorsam depoyu 8lt olarak doldurmuştum. 25km oldu ve tek çizgi indi. :)

Dikiz aynaları konusuna gelirsek bence de çok kötü, montu giyince dirseklerden geriyi göremiyorum.
Uygun bir dikiz aynası bulup değiştirmek lazım diye düşünüyorum.

Bende motorumu krediyle aldım. Biraz pazarlıkla peşin para verdiğim için az bir indirim oldu. İlk aracım olduğu için 720 TL sigorta fiyatı çıktı.
Sanırım 250TL plaka masrafı var. Mont, kask, motor zincir kilidi + disk kilidi ve eldivene de 600TL verdim. Masrafım bunlar oldu.

Ben bir şey sormak istiyorum. Malum ilk motorum ve bizim burada geniş alan yok ve sokak arasında antreman yapmak durumundayım.
1. viteste 4-5bin devirde bir süre gidince aşağılardan yanık kokusu gelmeye başlıyor. Yorum yapabilir misiniz?

Herkese günaydınlar, Allah kazadan-beladan korusun.
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
(Mesajları alıntılayıp uzun olmasını istemiyorum.)

Geçmiş olsun dileklerinde bulunan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.

Yanlış hatırlamıyorsam depoyu 8lt olarak doldurmuştum. 25km oldu ve tek çizgi indi. :)

Dikiz aynaları konusuna gelirsek bence de çok kötü, montu giyince dirseklerden geriyi göremiyorum.
Uygun bir dikiz aynası bulup değiştirmek lazım diye düşünüyorum.

Bende motorumu krediyle aldım. Biraz pazarlıkla peşin para verdiğim için az bir indirim oldu. İlk aracım olduğu için 720 TL sigorta fiyatı çıktı.
Sanırım 250TL plaka masrafı var. Mont, kask, motor zincir kilidi + disk kilidi ve eldivene de 600TL verdim. Masrafım bunlar oldu.

Ben bir şey sormak istiyorum. Malum ilk motorum ve bizim burada geniş alan yok ve sokak arasında antreman yapmak durumundayım.
1. viteste 4-5bin devirde bir süre gidince aşağılardan yanık kokusu gelmeye başlıyor. Yorum yapabilir misiniz?

Herkese günaydınlar, Allah kazadan-beladan korusun.

Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler,herşeyi lmışken depoyuda fulleseydiniz :)
mont ne tercih ettiniz?
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
23
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler,herşeyi lmışken depoyuda fulleseydiniz :)
mont ne tercih ettiniz?

eldiven kask tercihleriniz de neler ve uygunu nerden alınır istanbulda? Artçılı kullanıcağım için masraf 2ye çıkınca, uygunu nerdedir arayışına girdim. Feyzioğlu tarzı yeri önermişlerdi perpanın orda..
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
Lucien, teşekkür ederim.
Montu Prohel Columbia aldım. Kaskta LS2 FF351. Motorcumdan aldım, fiyat olarak internetteki fiyattan 5-10 TL daha uyguna geldi.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
(Mesajları alıntılayıp uzun olmasını istemiyorum.)

Geçmiş olsun dileklerinde bulunan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.

Yanlış hatırlamıyorsam depoyu 8lt olarak doldurmuştum. 25km oldu ve tek çizgi indi. :)

Dikiz aynaları konusuna gelirsek bence de çok kötü, montu giyince dirseklerden geriyi göremiyorum.
Uygun bir dikiz aynası bulup değiştirmek lazım diye düşünüyorum.

Bende motorumu krediyle aldım. Biraz pazarlıkla peşin para verdiğim için az bir indirim oldu. İlk aracım olduğu için 720 TL sigorta fiyatı çıktı.
Sanırım 250TL plaka masrafı var. Mont, kask, motor zincir kilidi + disk kilidi ve eldivene de 600TL verdim. Masrafım bunlar oldu.

Ben bir şey sormak istiyorum. Malum ilk motorum ve bizim burada geniş alan yok ve sokak arasında antreman yapmak durumundayım.
1. viteste 4-5bin devirde bir süre gidince aşağılardan yanık kokusu gelmeye başlıyor. Yorum yapabilir misiniz?

Herkese günaydınlar, Allah kazadan-beladan korusun.

O koku her sıfır motorda gelir ilk 50 km ye kadar gelir sıcaktan dolayi egzos boyası kavruluyor koku ve hatta duman çıkarabiliyor birde ilk bakımdan sonra gelir koku endişe etme çünkü rodaj da 5 6 bin devri geçmiyorsun ilk bakımdan sonra yüksek devirlerde kullanacağınız için 4 5 bi devre alışmış olan egzos yüksek devirlerde alisacaktir
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
Teşekkür ederim Berkan33, aydınlatıcı oldu.
Bu arada dün 5 sn 9 devire ve 70 km'ye çıktım. Motor çok güzel hızlanıyor, sonra rodajda olduğum aklıma geldi. :cyclopsan

(Bu arada bende Mersinli sayılırım. 20 sene orada büyüdüm, yaşadım. Annem ve kardeşim halen oradalar.)

Dikiz aynası hakkında ne düşünüyorsunuz?
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Teşekkür ederim Berkan33, aydınlatıcı oldu.
Bu arada dün 5 sn 9 devire ve 70 km'ye çıktım. Motor çok güzel hızlanıyor, sonra rodajda olduğum aklıma geldi. :cyclopsan

(Bu arada bende Mersinli sayılırım. 20 sene orada büyüdüm, yaşadım. Annem ve kardeşim halen oradalar.)

Dikiz aynası hakkında ne düşünüyorsunuz?

kulak aynalar küçük ben çok rahatsız olmamakla birlikte herkesin demesi üzerine ilk bakımda 500 km de apachi rtr aynaları ile değiştirmeyi düşünüyorum servis de bunu önerdi hem kullanışlı hem ekonomikmiş.

Mont bende düşünüyorum o sebeb ile sordum , kaska gelince keşke 3-5 fazla verip ff352 model alsaydınız ben bir mt kask aldım birde ls ff352 aldım. ff352 modeli en azından bi sharp testine girmiş 4 yıldızı var bi shoei agv felan değiller ama yinede...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst