Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
kulak aynalar küçük ben çok rahatsız olmamakla birlikte herkesin demesi üzerine ilk bakımda 500 km de apachi rtr aynaları ile değiştirmeyi düşünüyorum servis de bunu önerdi hem kullanışlı hem ekonomikmiş.

Mont bende düşünüyorum o sebeb ile sordum , kaska gelince keşke 3-5 fazla verip ff352 model alsaydınız ben bir mt kask aldım birde ls ff352 aldım. ff352 modeli en azından bi sharp testine girmiş 4 yıldızı var bi shoei agv felan değiller ama yinede...

Kask konusunda pek bilgim yoktu. Tek bildiğim full face olmasıydı. Diğer modeller de vardı ancak kafam rahat etmedi.
Montu test ettim, gayet iyi. :cyclopsan

arkadaşlar 100 kiloyum bu motorla sağlam yokuşları kaçla çıkabilirim?

95 kiloyum, henüz yokuş çıkmadım ama bir sıkıntı yok. :)
 
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
17
Şayet motor jiklesiz rahatça çalışıyorsa zaten jikle istemiyor demektir. Jikle soğuk havalarda fazladan gaz elde etmek, zengin karışım elde edip kolay çalıştırmak içindir. Siz yine servise gösterin ama jiklesiz çalışıyorsa zaten gerek yok ki jikle açmaya. Normal şekilde çalışan motorun jiklesini açmaya gerek yok. Ben aldığımdan beri sadece 1 kez jikle açtım mesela, onun harici hep tek marş ve hafif gaz vererek çalıştırıp ısıttım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------



Ayarlayabildiniz mi bari. :)



Malesef saati ayarlayamadım. Tuşun biri işlevsiz.
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
77
3 bin kilometrede ara yağ değişimi yaptım, vites geçişleri filan daha kolay olmaya başladı arkadaşlar.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
3 bin kilometrede ara yağ değişimi yaptım, vites geçişleri filan daha kolay olmaya başladı arkadaşlar.

Kaç bin de motorun 5 bin km de bir yağ değişimi bana da çok geldi ama ben buna uyacagim her bes binde bir degistirecegim sonuçta arabalara da aynı yağı koyuyorlar 5 le 10 bin arası degisim
 
Katılım
6 Kas 2015
Mesajlar
140
Ben olsam 2000 de yağ değişimi, 500 de zincir temizliği yapardım.:)
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Arkadaslar bakim ücretlerinizi yazabilir misiniz ozellikle ilk 500 bakimi icin ,
Servise gittigimde ilk 500 de yag degisimi ve yag filtresi degisimi yapacaklarini 100tl iscilik parasini ve geri kalan yagin , filtrenin parasini alacaklarini soylediler iscilik parasi fazla dedigimde o paranın tamamen bajaj firmasina ait oldugunu kendileri hak iddia etmediklerini soylediler bende Ekrem Ata ya mesaj attim cevap bekliyorum siz boyle bi durumla karsilastiniz ki veya basit bir 500 km bakımı ne kadar tutuyor ?
Bir de 500 bakimi icin garanti dahilinde son km 750 km midir 500-750 kitapcik verileri ?
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
kaç civarı hocam? bende de 150 lik motor var max 60 la gidebiliyorum da sizde durum ne merak ettim :)

Hocam biZim bu makinalar 17 beygir torku da yüksek bayağı..
150 lik var 150 lik var :) 650 km deyim 120 gördüm ben makinamla
20 yle falan çıktık hocam yokuşu. Hani daha zorlayıp 2 ye atardım ancak yokuş kısa bir yokuştu. Otoyol tarzı değildi
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
arkadaşlar 950 km yi devirdim,motor 100 km hıza hıza zorlanmadan çıkıyor,bakımdan sonra boş vitese geçmeme sorunu düzeldi ama 600 km de ilk bakıma gittim,ilk bakımda tekleme için karbüratörde iğne denen bir parçayı değiştirmişler ki tekleme sorunum yoktu fakat son 200 km dir bu tekleme başladı 5. viteste 6bin devirlerde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------

Hocam biZim bu makinalar 17 beygir torku da yüksek bayağı..
150 lik var 150 lik var :) 650 km deyim 120 gördüm ben makinamla
20 yle falan çıktık hocam yokuşu. Hani daha zorlayıp 2 ye atardım ancak yokuş kısa bir yokuştu. Otoyol tarzı değildi

hocam bu arada göztepe kampüsünde dün gördüğüm motor senin mi acaba ?
 
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
79
Arkadaslar bakim ücretlerinizi yazabilir misiniz ozellikle ilk 500 bakimi icin ,
Servise gittigimde ilk 500 de yag degisimi ve yag filtresi degisimi yapacaklarini 100tl iscilik parasini ve geri kalan yagin , filtrenin parasini alacaklarini soylediler iscilik parasi fazla dedigimde o paranın tamamen bajaj firmasina ait oldugunu kendileri hak iddia etmediklerini soylediler bende Ekrem Ata ya mesaj attim cevap bekliyorum siz boyle bi durumla karsilastiniz ki veya basit bir 500 km bakımı ne kadar tutuyor ?
Bir de 500 bakimi icin garanti dahilinde son km 750 km midir 500-750 kitapcik verileri ?

Kardeşim ilk bakım aralığı 450-500 km gecirmemeye dikkat et servis sıkıntı yaratabilir fiyat olarakda 60 TL vermiştim ara yağ değişimini 3000 km de kendim yaptım 5000 bakımını 90 TL verdim ama hakkınıda verdiler 2 saat çıkamadım servisten 7500 ara yağ degisimine 40 tl verdim ama 15dkda bi yağ ve filtre değiştirmeye o para verilmez tamamen servisin ilgilenmesine bağlı bu işçilik ücreti

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------

Kaç bin de motorun 5 bin km de bir yağ değişimi bana da çok geldi ama ben buna uyacagim her bes binde bir degistirecegim sonuçta arabalara da aynı yağı koyuyorlar 5 le 10 bin arası degisim
Kardeşim motorun senden istediği tek şey 30 liralık bir yağ bunuda çok görmeyin 😂 2500 kmde bir yağ degistirmenizi öneririm
 
Katılım
10 May 2016
Mesajlar
3
Selamün aleyküm. 17 yaşındayım. 1.70 boyum var. Samsunda oturuyorum. Lise 3.sınıfa gidiyorum. Uzun süredir motor hevesim var. Hem bütçeme uygun hemde boyuma ve kalıbıma uygun motorları araştırdım. Motorculara gittim bilgiler aldım. Forumuda baştan sona okudum. Bana en uygun motor 150ns. Üniversitede motor almak istiyorum. Fakat ailem izin vermiyor. Bi türlü ikna edemedim. Ekipmanlarımı ve ehliyetimi kendi biriktirdiğim parayla alıcam. Ailemi ikna etmem için ne yapmalıyım? Sizlerden tavsiye almak istedim. Cevaplarınızı bekliyorum..
 
Katılım
10 May 2016
Mesajlar
1
Beyler kolay gelsin. 2016 model ns150 var bende de. Tek sorum 1 depoya kaç km yol yapıyorsunuz ve kullanış şekliniz nasıl
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
23
Arkadaslar bakim ücretlerinizi yazabilir misiniz ozellikle ilk 500 bakimi icin ,
Servise gittigimde ilk 500 de yag degisimi ve yag filtresi degisimi yapacaklarini 100tl iscilik parasini ve geri kalan yagin , filtrenin parasini alacaklarini soylediler iscilik parasi fazla dedigimde o paranın tamamen bajaj firmasina ait oldugunu kendileri hak iddia etmediklerini soylediler bende Ekrem Ata ya mesaj attim cevap bekliyorum siz boyle bi durumla karsilastiniz ki veya basit bir 500 km bakımı ne kadar tutuyor ?
Bir de 500 bakimi icin garanti dahilinde son km 750 km midir 500-750 kitapcik verileri ?

bakımlar içinde mi para veriliyo. Anlatıldığı kadarıyla ilk bakımlarda motorun kendi hataları düzeltiliyo kullanıcıyla alakalı değil ki, montajda oluşan hataların düzeltilmesi için ayrıca para vermek sizcede saçma değil mi?
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
54
bakımlar içinde mi para veriliyo. Anlatıldığı kadarıyla ilk bakımlarda motorun kendi hataları düzeltiliyo kullanıcıyla alakalı değil ki, montajda oluşan hataların düzeltilmesi için ayrıca para vermek sizcede saçma değil mi?

Dostum motorun kendi hatalarını istdiğin zaman ücretsiz şekilde hallettirebilirsin. Bu ilk bakım ve ücreti , karşılığında motorun yağı ve yağ filtresi değişiyor+ işçilik var. Ben 60 lira ödemiştim.
 
Katılım
29 Nis 2016
Mesajlar
8
Benim oğlan senin yaşlarda ille de motor alacağım diye tutturdu. Ben karşı çıktım. Sonra üniversiteye başladı,isteğinden vazgeçmedi. Bu sefer annesini ikna etti. Motorunu beraber beğendik. Kullanmaya başladı Bana iyiki o zaman almamışsıniz dedi. Sonra ben de öğrenince daha önce öğrenmiş olsaydım otomobil almazdım diye düşündüm. Bizim ülkemizde motorsiklet riski diğer riskler gibi herzaman bir miktar önde. Bilinçli bir sürücü olabileceğini Ailene anlatırsan sorun yaşamazsin. Bu forumdaki tecrübelilerin önerileri hayati önemde. Bajaj ın ucuz modellerinden hoşuna giden birini tavsiye ederim.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
9
arkadaşlar herkese tekrar merhaba,
dün itibariyle motoru teslim aldım. henüz motor sürmeyi tam anlamıyla öğrenmediğim için arkadaşım teslim aldı :)
michelin pilot Street ön : 110/70-17 arka:140/70-17 taktırmayı düşünüyorum. ne dersiniz uygun mudur?
görüşlerinizi rica ederim.
teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst