Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
97
Titreşim konusunun abartıldığını düşünüyorum. Yok demiyorum ama araç tek silindir, bir yerden sonra alışıyorsun. Esas sorum şu:
Dominar 400 den 400 UG'ye geçen var mıdır? Ciddi farklar var mıdır acaba?
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Ekrem bey şöyle kampanya yapsanda birertane uglensek nasıl olur? Öldü buralar yazan eden yok. Fiyatlar tavan tavan yapınca milletin alım gücüde kalmadı.Hep bizdenmi azıcıkda sizden. Kampanya bekliyoruz. Kampanya yapmazsan honda alacam.
 
Katılım
26 Ocak 2014
Mesajlar
265
Arkadaşlar selamlar,

Aynalardan pek memnun değilim buna çözüm olarak hangi marka modelin aynasını önerirsiniz?

Arka kuyruğu iptal edip Gp Kompozitin çamurluk sıyırıcısını takan arkadaşlar, kuyruk olmadan çok çamur atıyor mu arka seleye?
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Arkadaşlar selamlar,

Aynalardan pek memnun değilim buna çözüm olarak hangi marka modelin aynasını önerirsiniz?

Arka kuyruğu iptal edip Gp Kompozitin çamurluk sıyırıcısını takan arkadaşlar, kuyruk olmadan çok çamur atıyor mu arka seleye?

Ben apaçi aynası takmıştım.Çok kalitesiz görününce orjinal aynayı geri taktım.Gidon yükseltme olunca görüş açısıda bir nebze iyileşiyor.
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
146
Arkadaşlar selamlar,

Aynalardan pek memnun değilim buna çözüm olarak hangi marka modelin aynasını önerirsiniz?

Arka kuyruğu iptal edip Gp Kompozitin çamurluk sıyırıcısını takan arkadaşlar, kuyruk olmadan çok çamur atıyor mu arka seleye?

Gp nin ayna uzatması ile kullanıyordum epeyce fayda sağlıyor,orjinal haline göre.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Arkadaşlar selamlar,

Aynalardan pek memnun değilim buna çözüm olarak hangi marka modelin aynasını önerirsiniz?

Ayna uzatma için de kullanılabilen ŞU TARZ bişey uygun fiyata görüşünüzü rahatlatacaktır biraz, dah da uzunları var, somuncuların olduğu sanayi gibi bir yere giderseniz çok ucuza çeşitli boylarda bulabilirsiniz.

Daha da güzeli aynaları biraz daha ileri ve yukarı alabilen ŞU ÜRÜN tarzıdır.
Ben zamanında aliexpressten 3paraya almıştım ŞUNUN aynısı ürünü. Pulsarımı satarken söktüm, aldığım Dominara taktım. Ancak şu anda vergisiyle(1$= 8tl) ve gümrük muamele ücretiyle(8 tl daha) Türkiyedeki fiyatlarla 30-40 tl oynuyor.

Alırken dikkat etmeniz gereken en önemli şey bir ters(counterclockwise) bir düz(clockwise) diş olmaları gerektiği(yamahaların genelinde de böyle), ikisi de düz diş olan bir aynanıza uymaz.
 
Katılım
26 Ocak 2014
Mesajlar
265
Ayna uzatma için de kullanılabilen ŞU TARZ bişey uygun fiyata görüşünüzü rahatlatacaktır biraz, dah da uzunları var, somuncuların olduğu sanayi gibi bir yere giderseniz çok ucuza çeşitli boylarda bulabilirsiniz.

Daha da güzeli aynaları biraz daha ileri ve yukarı alabilen ŞU ÜRÜN tarzıdır.
Ben zamanında aliexpressten 3paraya almıştım ŞUNUN aynısı ürünü. Pulsarımı satarken söktüm, aldığım Dominara taktım. Ancak şu anda vergisiyle(1$= 8tl) ve gümrük muamele ücretiyle(8 tl daha) Türkiyedeki fiyatlarla 30-40 tl oynuyor.

Alırken dikkat etmeniz gereken en önemli şey bir ters(counterclockwise) bir düz(clockwise) diş olmaları gerektiği(yamahaların genelinde de böyle), ikisi de düz diş olan bir aynanıza uymaz.

Teşekkür ederim inceliyorum şimdi..
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
896
Beyler daha önce dominar 400e shad sh36 çanta seti için çanta demiri yaptıran var mı veya yurtdışından biyerden alan? Shad orjinal olarak üretmiyomuş maalesef.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Beyler daha önce dominar 400e shad sh36 çanta seti için çanta demiri yaptıran var mı veya yurtdışından biyerden alan? Shad orjinal olarak üretmiyomuş maalesef.

ybs ( yıldız bisiklet sanayi )'den ben çok uyguna, sanırım bursa vs de satılanların yarı fiyatı gibi bir şeye aldım. sağlam. 20+ kg yükü taşıdı defalarca.
netten numarayı bulup görüşün.
montajı da 15 dakikada kendim oyalana oyalana yaptım.
ybsmotor diye aratın.
istanbul Eyüp/alibeyköy
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2016
Mesajlar
197
400 UG'de gidon aynası veya diğer adıyla bobber aynası kullanan var mı? Nasıl duruyor merak ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:11 ----------

400 UG'de gidon aynası veya diğer adıyla bobber aynası kullanan var mı? Nasıl duruyor merak ediyorum.

Maalesef gördüm arkadaşlar. Hiç aklımdaki gibi olmamış :D
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ekrem beyin telefonunu bilen varsa bana özelden ya da buradan yazabilir mi?
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
Arkadaşlar günaydın.
Motorum acil olarak satılıktır. Henüz ilana koymadım. 2019 çıkışlı 2017 model mürdüm renk dominar. 3500km de olup arıza veya kaza yaşamamıştır, orjinaldir.
İlgilenen arkadaşlar 5067639363 nolu telefondan öncelikle mesaj yoluyla ulaşsın lütfen.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Domi 44800tl den 42500tl ye indirilmiş fiyatı,
%10 gümrük vergisi kaldırıldı sanırsam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Domi 44800tl den 42500tl ye indirilmiş fiyatı,
%10 gümrük vergisi kaldırıldı sanırsam.

Geçici gümrük vergisi kaldırıldı, fırsatçı satıcı bunu yıl sonu kampanyası gibi lanse ediyor :)

 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
arkadaslar selam. dominar ug nin kronik problemleri oldugunu okudum bazi kullanicilardan.

-motorun saga cekmesi,
-hatali benzin gosterme,
-trip resetleme.

ug kullanan arkadaslar varsa, bu sorunlarla karsilastimi acaba? karsilastiysaniz servis sorunu cozebildimi?

tesekkurler
 
Katılım
13 Şub 2016
Mesajlar
197
arkadaslar selam. dominar ug nin kronik problemleri oldugunu okudum bazi kullanicilardan.

-motorun saga cekmesi,
-hatali benzin gosterme,
-trip resetleme.

ug kullanan arkadaslar varsa, bu sorunlarla karsilastimi acaba? karsilastiysaniz servis sorunu cozebildimi?

tesekkurler

Elleri salmadığınız sürece sağa çekme yok. Lastikleri değiştirdiğiniz zaman bu sorunun çok azaldığını söylüyorlar.

Aslında hatalı değil de yakıt ışığını uyarı için erken yakıyor o kadar. 2 diş kalıyor ama içinde en az 20-30 liralık benzin var.

Trip resetlemeye denk gelenler var ama ben daha hiç denk gelmedim. Tamamen şans meselesi. Servis çözüm bulamadı diye biliyorum.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Elleri salmadığınız sürece sağa çekme yok. Lastikleri değiştirdiğiniz zaman bu sorunun çok azaldığını söylüyorlar.
.

Bence bu çok ciddi bir sorun. Ne demek sağa çekiyor ! Adam hurda motosikletin üstünde ayak ayak üstüne atıp, çay içiyor milim yoldan sapmıyor ama 42 bin lira verecem 2020 model motosiklet sağa çekecek...Enteresanmış. Daha doğru bilgileri Ekrem abi verecektir eminim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst