2,5cm gidon yükseltmeyi taktım, motorun oturuş pozisyonu biraz commuter vari oldu. Debriyaj telini birkaç milim gevşetmek dışında işlem gerekmedi.
Bir diğer önemli detay da şöyle; gidon yükseltmeyi takarken altına birer tane ince lastik conta (oring) koydum. Amacım gidondaki titreşimi azaltmaktı. Sonuç beklemediğim kadar iyi oldu arkadaşlar. Uygulamak isteyene kesinlikle tavsiye ederim.
Dominarı yüksek titreşim nedeniyle gözden çıkarmıştım ama bir şans daha verecegim. Eğer ayak peglerindeki titreşimi de bu oranda azaltırsam motor tadından yenmez. Depo ve göstergedeki titreşim biniciyi doğrudan etkilemediği için 2. planda değerlendirecegim.