Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 3 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Egzozu ağır olan bir çok motosiklet saga çekiyor aslında, elimizi gidondan ayırmadığımız için fark etmiyoruz.
Ben kendi motosikletimde bir kaç kez denedim el bırakmayı (test amaçlı), kendi ağırlığımı hafif sola verdiğimde motor düz gidiyor ama vermezsem sağa doğru gittiğini fark ettim motorun.
Tabi ki 40bin lira verilen bir motorda böyle bir şey yaşamak istemez kimse.
Ben kendi motosikletimde bir kaç kez denedim el bırakmayı (test amaçlı), kendi ağırlığımı hafif sola verdiğimde motor düz gidiyor ama vermezsem sağa doğru gittiğini fark ettim motorun.
Tabi ki 40bin lira verilen bir motorda böyle bir şey yaşamak istemez kimse.

