Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Egzozu ağır olan bir çok motosiklet saga çekiyor aslında, elimizi gidondan ayırmadığımız için fark etmiyoruz.

Ben kendi motosikletimde bir kaç kez denedim el bırakmayı (test amaçlı), kendi ağırlığımı hafif sola verdiğimde motor düz gidiyor ama vermezsem sağa doğru gittiğini fark ettim motorun.

Tabi ki 40bin lira verilen bir motorda böyle bir şey yaşamak istemez kimse.
 
Katılım
26 Ocak 2014
Mesajlar
265
Egzozu ağır olan bir çok motosiklet saga çekiyor aslında, elimizi gidondan ayırmadığımız için fark etmiyoruz.

Ben kendi motosikletimde bir kaç kez denedim el bırakmayı (test amaçlı), kendi ağırlığımı hafif sola verdiğimde motor düz gidiyor ama vermezsem sağa doğru gittiğini fark ettim motorun.

Tabi ki 40bin lira verilen bir motorda böyle bir şey yaşamak istemez kimse.

Valla dostum bir ton motosiklet kullandım, çoğunu da satın almak için denediğimden ellerimi bırakıp nasıl gittiğini kontrol ettim.Ug hariç hiç şikayet duymadım ya da rastlamadım öyle söyleyeyim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Şub 2016
Mesajlar
197
İlk marşta çalışmama sorunu yaşayan var mı? Soğukken %90 ilk marşta çalışmıyor, yarı sıcakken %40-50 çalışmıyor.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Yeni versiyon ug de var ha eski versiyona takmak için soruyor iseniz her iki modelin vites müşürü bir birine uyumlu ise o zaman harıcı LED gösterge ile olabilir.

Yabancı kaynaklarda var. Bu müşür burada satılıyor mu bilmiyorum? Takarken volanın sökülmesi gerekiyor.

https://youtu.be/dS12lUJifxE

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

Büyük ihtimalle ön diskim yamuldu.
Ön frene bastığımda titreşim yapmaya başladı. Bu durumun sebebi, diskin metaluljik yapısında yapılan bir hata mı sizce? Eğer öyleyse farklı marka motosikletlerde dominarın ölçülerine uygun ön disk var mıdır? Örnek verirsek ktm duke 390 nın ön diski olabilir mi? Bildiğim kadarı ile onunki de 320mm. Bağlantı ölçüleri aynı mı?
 
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
346
Parçalar bulunsa bile türkiye de uygulayacak usta bulmak ta zor servisler yapabilir belki. Direk montajla hallolabilse harika olurdu.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67




Daha önce diskimin yamulduğundan bahsetmiştim. Belirtileri ise ön frene bastığımda ön tarafta oluşan sarsıntı. Kuralkan'dan sipariş ettiğim diskim geldi. Değişimini yaparken balataları da değiştirmeyi ihmal etmedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst