Arkadaşlar selamlar,
Aynalardan pek memnun değilim buna çözüm olarak hangi marka modelin aynasını önerirsiniz?
Arka kuyruğu iptal edip Gp Kompozitin çamurluk sıyırıcısını takan arkadaşlar, kuyruk olmadan çok çamur atıyor mu arka seleye?
Arkadaşlar selamlar,
Aynalardan pek memnun değilim buna çözüm olarak hangi marka modelin aynasını önerirsiniz?
Arka kuyruğu iptal edip Gp Kompozitin çamurluk sıyırıcısını takan arkadaşlar, kuyruk olmadan çok çamur atıyor mu arka seleye?
Gp nin ayna uzatması ile kullanıyordum epeyce fayda sağlıyor,orjinal haline göre.
Arkadaşlar selamlar,
Aynalardan pek memnun değilim buna çözüm olarak hangi marka modelin aynasını önerirsiniz?
O da aklımda zaten onu deneyeceğim de, şu çamurluk sıyırıcıyı merak ettim![]()
Ayna uzatma için de kullanılabilen ŞU TARZ bişey uygun fiyata görüşünüzü rahatlatacaktır biraz, dah da uzunları var, somuncuların olduğu sanayi gibi bir yere giderseniz çok ucuza çeşitli boylarda bulabilirsiniz.
Daha da güzeli aynaları biraz daha ileri ve yukarı alabilen ŞU ÜRÜN tarzıdır.
Ben zamanında aliexpressten 3paraya almıştım ŞUNUN aynısı ürünü. Pulsarımı satarken söktüm, aldığım Dominara taktım. Ancak şu anda vergisiyle(1$= 8tl) ve gümrük muamele ücretiyle(8 tl daha) Türkiyedeki fiyatlarla 30-40 tl oynuyor.
Alırken dikkat etmeniz gereken en önemli şey bir ters(counterclockwise) bir düz(clockwise) diş olmaları gerektiği(yamahaların genelinde de böyle), ikisi de düz diş olan bir aynanıza uymaz.
Beyler daha önce dominar 400e shad sh36 çanta seti için çanta demiri yaptıran var mı veya yurtdışından biyerden alan? Shad orjinal olarak üretmiyomuş maalesef.
Beyler daha önce dominar 400e shad sh36 çanta seti için çanta demiri yaptıran var mı veya yurtdışından biyerden alan? Shad orjinal olarak üretmiyomuş maalesef.
400 UG'de gidon aynası veya diğer adıyla bobber aynası kullanan var mı? Nasıl duruyor merak ediyorum.
arkadaslar selam. dominar ug nin kronik problemleri oldugunu okudum bazi kullanicilardan.
-motorun saga cekmesi,
-hatali benzin gosterme,
-trip resetleme.
ug kullanan arkadaslar varsa, bu sorunlarla karsilastimi acaba? karsilastiysaniz servis sorunu cozebildimi?
tesekkurler
Elleri salmadığınız sürece sağa çekme yok. Lastikleri değiştirdiğiniz zaman bu sorunun çok azaldığını söylüyorlar.
.