2017 Domi'ye göre ciddi kozmetik değişiklikler ve teknik farklar var gibi, egsozun koruması bile teneke gibi değil, işte tam da bu sebeplerden şu 33 bin tl olarak güncellenen liste fiyatı aynen buna yansır diye düşünmekteyim. Bu sebeple de iyi ki beklemeden 2017'yi almışım diyorum. Daha önce de yazmıştım ciddi manada benim 250cc üstünde sıfır olarak aldığım ilk ve son motosikletim olabilir 2017 Domi. Emeklilikte de artık kebapçı çıkması bi activa alıp takılırım bu şartlarda
Bazen diyorum ..tir et motoru filan artık tadı tuzu kalmadı bu işlerin, ama işe gitgelde ihtiyacım, yoksa zevk kısmı ciddi ciddi kalmadı... Astarı yüzünden pahalı...
Çocukluğumuzu çaldınız, gençliğimizi yediniz, orta yaşa geldik hala düzelir diye beklerken daha beter oluyor her şey. Artık kendimden geçtim, üzüntüm küçük çocuğum var onun da ömrünü törpülemesinler... Ama korkarım ki burada yaşarsa o da çekecek... Ne diyeyim, üç kuruşluk zevkimiz de kalmadı, tat tuz yok, yaşamaktayız hayıflana hayıflana.
Geçen gün haber vardı, dünyanın en zengin 26 kişisi, dünya nüfusunun üçte birinin geliri kadar para kazanıyormuş, böyle bir sistemden hayır çıkmaz insanoğluna arkadaş. Haydi gittim yine ben... İçimden gelirse yine bi ara yazarım.