Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
İstanbulda degilim üstad,

Temsili hint forumundan buldum..yedek anahtari sandiga koydum sandigin anahtarinida celik kasaya...:cat:

Şaka bir yana..

Uğraşirim..

O zaman denemeye değer, çok pahalı bi ürün değil, uymazsa internette satarsınız olur biter. :) Ya da tek parça gidonlu birine hediye de olur :)

Yedek anahtar sağlamdaymış. :cherry:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Aslında 2018de 3 yeni rengi çıktı.bizdekiler hala 2017.Hoş bunun bile geleceği meçhul nisani beklemek lazım...

2018 model geldi ama sınırlı bir sayıda geldi ve satışa sunuldu bayilerde varmı bilmiyorum, alacak olan tercih ederse o şekil satarlar büyük ihtimal.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Yeni dominarları biraz daha yakından görelim.

50699251_905144726543459_6483340497241767936_n.jpg


50913085_337158756898198_398240203887607808_n.jpg


 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Yeni Dominar daha bir alınası. Fakat piyasaya ne kadardan girer? Orası meçhul.

Senin aklin hala domdomda hee...

Amma iyi makina esasinda...

Tek handikabi,min 40-45hp olmasi lazim o zaman canini ciğerini ye...

Dadina doyaman..asıldınmı kemiksiz 160-170 demesi lazim..
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Senin aklin hala domdomda hee...

Amma iyi makina esasinda...

Tek handikabi,min 40-45hp olmasi lazim o zaman canini ciğerini ye...

Dadina doyaman..asıldınmı kemiksiz 160-170 demesi lazim..

aslında bu değerleri de iyi ama devri düşük tuttukları için bir şey anlamıyorsun pulsar gibi devri uzun tutsalardı 160-170 hikaye olurdu.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
aslında bu değerleri de iyi ama devri düşük tuttukları için bir şey anlamıyorsun pulsar gibi devri uzun tutsalardı 160-170 hikaye olurdu.

Alt devirleri torklu makina,şöyle rpm bandini yukseltip mapı uzatan bir yazilim olacak ama gerçek anlamda o zaman tekerde 40hp verir.

Hint motorlarinin dogasinda var Apachi310 Rr haric,alt devirde tork vermek.ve dusuk devir cevirmek
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Sonunda şu motor bloğunun alt kısmını da siyah yapmayı akıl etmişler en azından. Daha bir KTM Duke havası vermişler sanki. Tombul Duke olmuş. :) Yeni Domi'nin fiyatı ne olacakmış acep?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Senin aklin hala domdomda hee...

Amma iyi makina esasinda...

Tek handikabi,min 40-45hp olmasi lazim o zaman canini ciğerini ye...

Dadina doyaman..asıldınmı kemiksiz 160-170 demesi lazim..

Yok yaw ne aklı ne fikri? 183cm 92kg adamım. MT-25 altımda küçük gibi hissediyorum. Dominar daha iyi duruyordu. Tövbeliyim ben tek silindir motorlara. Eskiden motosiklet terapi gibi geliyordu. Sonradan farkettimki yol yapmayınca terapi olmuyor. 2 viraja gideceğim die dünya yol gidiyorum. Hepte tek başıma olduğumdan sıkılıyorum. Pazar'ım boş, onda da hava soğuk ve yağmurlu :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2018
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Duke 390 gibi ustten çift eksantirikli olduğu söyleniyor.Videolarinda ters maşa?depo üstü gostergegede vites ve km gibi bilgilerinde görülebildiği çift çıkış egzoz oldugu kesin gibi trustzone diye arattığınızda(sanırsam motorsiklet uzerine haver paylasan global bir site) orda detayli video ve resimleri var.Umarim çift çıkış egzoz çift eksantirikli olduguna işarettir...
 
Katılım
5 Mar 2018
Mesajlar
257
Sn Raichu dedikleriniz büyük ihtimalle var... Hatta motor almadan beklemeyi bile düşünüyordum 2019 d400ü fakat tahminen bu güncellemeler,yenilikler fiyatlara da güzelce yansıyacak o sebeble cesaret edemedim beklemeyi.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
2017 Domi'ye göre ciddi kozmetik değişiklikler ve teknik farklar var gibi, egsozun koruması bile teneke gibi değil, işte tam da bu sebeplerden şu 33 bin tl olarak güncellenen liste fiyatı aynen buna yansır diye düşünmekteyim. Bu sebeple de iyi ki beklemeden 2017'yi almışım diyorum. Daha önce de yazmıştım ciddi manada benim 250cc üstünde sıfır olarak aldığım ilk ve son motosikletim olabilir 2017 Domi. Emeklilikte de artık kebapçı çıkması bi activa alıp takılırım bu şartlarda :)


Bazen diyorum ..tir et motoru filan artık tadı tuzu kalmadı bu işlerin, ama işe gitgelde ihtiyacım, yoksa zevk kısmı ciddi ciddi kalmadı... Astarı yüzünden pahalı...
Çocukluğumuzu çaldınız, gençliğimizi yediniz, orta yaşa geldik hala düzelir diye beklerken daha beter oluyor her şey. Artık kendimden geçtim, üzüntüm küçük çocuğum var onun da ömrünü törpülemesinler... Ama korkarım ki burada yaşarsa o da çekecek... Ne diyeyim, üç kuruşluk zevkimiz de kalmadı, tat tuz yok, yaşamaktayız hayıflana hayıflana.
Geçen gün haber vardı, dünyanın en zengin 26 kişisi, dünya nüfusunun üçte birinin geliri kadar para kazanıyormuş, böyle bir sistemden hayır çıkmaz insanoğluna arkadaş. Haydi gittim yine ben... İçimden gelirse yine bi ara yazarım.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Alt devirleri torklu makina,şöyle rpm bandini yukseltip mapı uzatan bir yazilim olacak ama gerçek anlamda o zaman tekerde 40hp verir.

Hint motorlarinin dogasinda var Apachi310 Rr haric,alt devirde tork vermek.ve dusuk devir cevirmek

Geçen sene yazın bir tanesini tune etmeye çalıştık olmadı.
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Gaz telide olmayacak falan diyorlar. Drive-by-wire olacakmış. ABS side geliştirilmiş. Doğruysa süper olacak. Birde biraz giderse ve fiyatı güzel belirlenirse 2019 da Dominarın yılı olur gibi.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Gaz telide olmayacak falan diyorlar. Drive-by-wire olacakmış. ABS side geliştirilmiş. Doğruysa süper olacak. Birde biraz giderse ve fiyatı güzel belirlenirse 2019 da Dominarın yılı olur gibi.

Ride by wire olmaz. Olursa fiyat artar. Fiyatı düşük tutmak için onu koymazlar. Böylece hız sabitleyicisi de olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst