Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eki 2012
Mesajlar
24
Bayram tatili öncesinde Bay Moto da motorum 2400 km de iken, uzun yol yapacağım için, yağ değişimi yaptırdım. 1500km lik tur dönüşünde yağı kontrol ettiğimde motor yan ayak üzerinde iken pencereden yarıya kadar yağ gözüküyordu. Dik pozisyonda muhtemelen maksimumun çok üzerindedir. Motoru çok zorlamadan turu tamamladım. Muhtemelen filtreyi değiştirmeden değiştirmiş kadar yağ koymalarından kaynaklanıyor.

Motorum şu an 4000km de. Bakım a daha 1000km var. Bu aşırı yağ motora zarar vermiş midir? Ne yapmamı önerirsiniz?
 
Katılım
27 Ağu 2018
Mesajlar
2
Arkadaşlar şu dominar hakkında çok kararsızım acil yardımlarınızı bekliyorum
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Benim motorun kafa kısmı sallanıyordu farın göstergenin olduğu kısım oradan vida gevşeyip çıkıyor ben çukura girince,gidonun arasına sıkışıyor o da düzgün hareket etmesini engelliyor kafa kısmını sabitliycez şimdi
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Bayram tatili öncesinde Bay Moto da motorum 2400 km de iken, uzun yol yapacağım için, yağ değişimi yaptırdım. 1500km lik tur dönüşünde yağı kontrol ettiğimde motor yan ayak üzerinde iken pencereden yarıya kadar yağ gözüküyordu. Dik pozisyonda muhtemelen maksimumun çok üzerindedir. Motoru çok zorlamadan turu tamamladım. Muhtemelen filtreyi değiştirmeden değiştirmiş kadar yağ koymalarından kaynaklanıyor.

Motorum şu an 4000km de. Bakım a daha 1000km var. Bu aşırı yağ motora zarar vermiş midir? Ne yapmamı önerirsiniz?

Bendede biraz fazla var.Ben ellemedim öyle duruyor.Aslında yağını değişmek istiyorum ama erindiğimden ellemedim.O vaziyette 1500 km yol yaptım.Redline çok girdim zorladımda.İçinde şüphe varsa erinme angrypowerın dediği gibi uzun şırınga ile çek.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Dominar hakkında bilgi sahibi olmak mümkün mü

Zaten burda dominar hakkında ne var ne yok paylaşıyoruz.Senin istediğin bilgi tam olarak nasıl?Gidişimi,gücümü,yakıtımı,servisimi,uzun yolmu,titrememi,dayanıklığımı v.s eğer bunları soruyorsan zaten hepsi bu formda var.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Bir depo ile katettiğim km


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------

Buda acı gerçek
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
biz tam değeri ölçemiyoruz riske girmemek için ben ne zaman bitti biticek diye benzinliğe girsem depoda rahat 1lt benzin oluyor
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Walla benim motor 4lt altına düşmüyor. Bende düşecek gibi sürmüyorum. Ne zaman normal süreceğim desem bir zındık mutlaka çıkıyor. Elinde telefonlu gerizekalı çok. Bugün Levent’te en az 50 yaşında adam trafik keşmekeşinde telefonla oynuyor ve herkes birbirine girmiş. Kornaya basıyorum ne var diyip arkadan sıkıştırmaya başladı. El kol yapıyor. Durdum gel dedim, gelmiyor. Ben geçtim yanına. Ne var diyor? Kapat telefonu yola bak diyor. Elimde telefon yok dedi. Telefonuda halen elinde tutuyor. Utanmadan suçlu olduğu yerde haklı çıkmak için yalan söylüyor. Böyle hayvanlar olduğu sürece benim motor 4lt altı yakmaz.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
biz tam değeri ölçemiyoruz riske girmemek için ben ne zaman bitti biticek diye benzinliğe girsem depoda rahat 1lt benzin oluyor
Risk var.
Petrole girince benzin kapağını açıp baktım benzin vardı.Salladım iyi de ses geliyordu.Pompa elden gitme derdi olmasa dönüşüde zorlamak isterdim.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
Arkadaşlar selamlar iyi günler :) NS150 imi satıp dominar 400 ümü aldım. Daha 1000 kmde bebeğime kavuştum. Bursa dan İstanbula getirdim. Normalde bir sorun çıkarmadan kolay kolay foruma yazmam ama ben bu motoru gerçekten çok beğendim çıkıp çıkıp camdan motoruma bakıyorum :D. Kazasız belasız şu rodaj bitsin tadı o zaman çıkacak gibi. İyi günlerde görüşmek üzere tekeriniz düz bassın
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Arkadaşlar selamlar iyi günler :) NS150 imi satıp dominar 400 ümü aldım. Daha 1000 kmde bebeğime kavuştum. Bursa dan İstanbula getirdim. Normalde bir sorun çıkarmadan kolay kolay foruma yazmam ama ben bu motoru gerçekten çok beğendim çıkıp çıkıp camdan motoruma bakıyorum :D. Kazasız belasız şu rodaj bitsin tadı o zaman çıkacak gibi. İyi günlerde görüşmek üzere tekeriniz düz bassın

Hayırlı olsun.Kazasız güzel günlerde kullanın
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Arkadaşlar selamlar iyi günler :) NS150 imi satıp dominar 400 ümü aldım. Daha 1000 kmde bebeğime kavuştum. Bursa dan İstanbula getirdim. Normalde bir sorun çıkarmadan kolay kolay foruma yazmam ama ben bu motoru gerçekten çok beğendim çıkıp çıkıp camdan motoruma bakıyorum :D. Kazasız belasız şu rodaj bitsin tadı o zaman çıkacak gibi. İyi günlerde görüşmek üzere tekeriniz düz bassın

hayırlı olsun kazasız sürüşler

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

bugün beyaz dominar gördüm haliç istikametinde emniyet şeridinde bekliyordu 12 filandı saat burdan mı acaba :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hayırlı olsun motorun. Bu hafta saçma sapan bir şekilde full çalışıyorum. En kötü ihtimalle 13gün aralıksız çalışacağım. Takatim kalırsa gene İzmir'e seyirtirim gibime geliyor. KM saatim kaçta onuda bilmiyorum :) Belkide 15000km bakımı geldi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst