Bayram tatili öncesinde Bay Moto da motorum 2400 km de iken, uzun yol yapacağım için, yağ değişimi yaptırdım. 1500km lik tur dönüşünde yağı kontrol ettiğimde motor yan ayak üzerinde iken pencereden yarıya kadar yağ gözüküyordu. Dik pozisyonda muhtemelen maksimumun çok üzerindedir. Motoru çok zorlamadan turu tamamladım. Muhtemelen filtreyi değiştirmeden değiştirmiş kadar yağ koymalarından kaynaklanıyor.
Motorum şu an 4000km de. Bakım a daha 1000km var. Bu aşırı yağ motora zarar vermiş midir? Ne yapmamı önerirsiniz?
Motorum şu an 4000km de. Bakım a daha 1000km var. Bu aşırı yağ motora zarar vermiş midir? Ne yapmamı önerirsiniz?

